26.6 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Una empresa valenciana ven 13.000 barretes proteiques de grill en dos mesos

 

L’empresa emergent InsectFit, liderada per dos joves de la localitat alacantina de Crevillent, ha aconseguit vendre més de 13.000 barretes proteiques fetes a base de farina de grill en els seus dos primers mesos d’independència de Lanzadera, l’acceleradora empresarial de Juan Roig en La Marina de València.

- Advertisement -Telegram València Diari

   

«La gent se sorprén, posa cares estranyes, potser perquè s’imagina un grill damunt del menjar, però posteriorment comproven que el sabor és bo i que els seus valors nutricionals són excel·lents», explica Alberto Mas, tècnic superior en dietètica i confundador de l’empresa al costat de Gabriel Vicedo, titulat en ADE i Turisme.

  

L’empresa, posada en marxa amb un capital inicial de poc més de 30.000 euros, encara no té un canal de distribució establit ni presència en els lineals dels supermercats; en conseqüència, venen la major part d’aquestes barretes per internet.

 

De moment es pot triar entre tres sabors

  

Per aquest motiu, InsectFit estudia incloure en el seu catàleg altres productes derivats del grill, com la pasta confeccionada amb farina d’aquest insecte, un altre tipus de suplements per a esportistes i fins i tot comercialitzar la farina de blat en si mateixa, perquè cada quin decidisca com cuinar-la o en quines altres receptes emprar-la.

  

«Les nostres barretes són atractives, estan fetes a consciència perquè tinguen molt bon sabor», explica per a detallar que, de moment, es pot triar entre tres diferents: maduixa i iogurt; fruita seca i xocolate, i xocolate pur, pinya i coco.

    

«Potser la imatge que tenim del grill a Espanya és la d’un animal de camp, no com la panerola o el cuc, per exemple», afig Mas.

La matèria prima són grills tailandesos processats a Finlàndia

  

Amb un preu d’uns dos euros, aquestes barretes tenen com a principal matèria primera grills tailandesos que són posteriorment processats a Finlàndia, ja que la legislació espanyola impedix de moment la fabricació d’aquest tipus de productes.

  

«Estem a l’espera que en uns nou mesos s’autoritze la fabricació a Espanya, perquè la nostra intenció és controlar el procés complet», detalla Mas.

 

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 27,4% al maig en la Comunitat Valenciana fins a 1.726 noves societats

Al maig, la Comunitat Valenciana va registrar un augment del 27,4% en la creació de societats mercantils, aconseguint 1.726 noves empreses, segons dades de l'INE.

Resident cancel·la la seua participació en FIB i Morriña Festival per connexió amb fons KKR i denúncies sobre drets humans

L'artista porto-riqueny Resident cancel·la la seua actuació en els festivals FIB i Morriña després de descobrir la seua vinculació indirecta amb el fons d'inversió estatunidenca KKR, al qual acusa de donar suport a empreses vinculades amb violacions de drets humans en Palestina.

Fortes pluges causen acumulació de 62 l/m² a Almenara i afecten el sud de Castelló

La Plana Baixa a Castelló ha registrat una tempesta intensa amb acumulació de 62 l/m² a Almenara. Aemet manté avisos per pluges i tempestes a la regió i recomana precaució a la població.

Donades d’alta després de l’incendi a València les persones ateses per inhalació de fum

Les setze persones ateses per inhalar fum en un incendi a València van ser donades d'alta després de rebre atenció mèdica en diversos hospitals.

Ruixats i tempestes localment fortes afecten la mitat nord de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana presenta cel nuvolós amb possibles ruixats i tempestes localment fortes en la mitat nord. Les temperatures fluctuen i el vent bufa moderat.

Thierno Barry s’acomiada del Vila-real abans del seu esperat traspàs a l’Everton anglés

Thierno Barry s'acomiada del Vila-real després d'una temporada destacada i es prepara per a un traspàs pròxim als 32 milions d'euros a l'Everton. El davanter agraïx el suport rebut i destaca la seua evolució sota l'entrenador Marcelino.

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.