Una empresa valenciana ven 13.000 barretes proteiques de grill en dos mesos

 

L’empresa emergent InsectFit, liderada per dos joves de la localitat alacantina de Crevillent, ha aconseguit vendre més de 13.000 barretes proteiques fetes a base de farina de grill en els seus dos primers mesos d’independència de Lanzadera, l’acceleradora empresarial de Juan Roig en La Marina de València.

   

«La gent se sorprén, posa cares estranyes, potser perquè s’imagina un grill damunt del menjar, però posteriorment comproven que el sabor és bo i que els seus valors nutricionals són excel·lents», explica Alberto Mas, tècnic superior en dietètica i confundador de l’empresa al costat de Gabriel Vicedo, titulat en ADE i Turisme.

  

L’empresa, posada en marxa amb un capital inicial de poc més de 30.000 euros, encara no té un canal de distribució establit ni presència en els lineals dels supermercats; en conseqüència, venen la major part d’aquestes barretes per internet.

 

De moment es pot triar entre tres sabors

  

Per aquest motiu, InsectFit estudia incloure en el seu catàleg altres productes derivats del grill, com la pasta confeccionada amb farina d’aquest insecte, un altre tipus de suplements per a esportistes i fins i tot comercialitzar la farina de blat en si mateixa, perquè cada quin decidisca com cuinar-la o en quines altres receptes emprar-la.

  

«Les nostres barretes són atractives, estan fetes a consciència perquè tinguen molt bon sabor», explica per a detallar que, de moment, es pot triar entre tres diferents: maduixa i iogurt; fruita seca i xocolate, i xocolate pur, pinya i coco.

    

«Potser la imatge que tenim del grill a Espanya és la d’un animal de camp, no com la panerola o el cuc, per exemple», afig Mas.

La matèria prima són grills tailandesos processats a Finlàndia

  

Amb un preu d’uns dos euros, aquestes barretes tenen com a principal matèria primera grills tailandesos que són posteriorment processats a Finlàndia, ja que la legislació espanyola impedix de moment la fabricació d’aquest tipus de productes.

  

«Estem a l’espera que en uns nou mesos s’autoritze la fabricació a Espanya, perquè la nostra intenció és controlar el procés complet», detalla Mas.

 

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.