Una empresa valenciana ven 13.000 barretes proteiques de grill en dos mesos

 

L’empresa emergent InsectFit, liderada per dos joves de la localitat alacantina de Crevillent, ha aconseguit vendre més de 13.000 barretes proteiques fetes a base de farina de grill en els seus dos primers mesos d’independència de Lanzadera, l’acceleradora empresarial de Juan Roig en La Marina de València.

   

«La gent se sorprén, posa cares estranyes, potser perquè s’imagina un grill damunt del menjar, però posteriorment comproven que el sabor és bo i que els seus valors nutricionals són excel·lents», explica Alberto Mas, tècnic superior en dietètica i confundador de l’empresa al costat de Gabriel Vicedo, titulat en ADE i Turisme.

  

L’empresa, posada en marxa amb un capital inicial de poc més de 30.000 euros, encara no té un canal de distribució establit ni presència en els lineals dels supermercats; en conseqüència, venen la major part d’aquestes barretes per internet.

 

De moment es pot triar entre tres sabors

  

Per aquest motiu, InsectFit estudia incloure en el seu catàleg altres productes derivats del grill, com la pasta confeccionada amb farina d’aquest insecte, un altre tipus de suplements per a esportistes i fins i tot comercialitzar la farina de blat en si mateixa, perquè cada quin decidisca com cuinar-la o en quines altres receptes emprar-la.

  

«Les nostres barretes són atractives, estan fetes a consciència perquè tinguen molt bon sabor», explica per a detallar que, de moment, es pot triar entre tres diferents: maduixa i iogurt; fruita seca i xocolate, i xocolate pur, pinya i coco.

    

«Potser la imatge que tenim del grill a Espanya és la d’un animal de camp, no com la panerola o el cuc, per exemple», afig Mas.

La matèria prima són grills tailandesos processats a Finlàndia

  

Amb un preu d’uns dos euros, aquestes barretes tenen com a principal matèria primera grills tailandesos que són posteriorment processats a Finlàndia, ja que la legislació espanyola impedix de moment la fabricació d’aquest tipus de productes.

  

«Estem a l’espera que en uns nou mesos s’autoritze la fabricació a Espanya, perquè la nostra intenció és controlar el procés complet», detalla Mas.

 

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.