Anuncios

Els empresaris diuen no a Pedro Sánchez: «No és el moment»

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha subscrit el Pacte per a la reactivació econòmica i per l’ocupació en els jardins del Palau de la Moncloa, a on s’ha trobat amb els secretaris generals de CCOO i UGT, Unai Sordo i Pepe Álvarez, i els presidents de CEOE i Cepime, Antonio Garamendi i Gerardo Cuerva, respectivament.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els presidents de CEOE i Cepime han aprofitat les seues intervencions per a expressar el seu no als plans fiscals de l’Executiu, ja que podrien perjudicar el creixement econòmic.

 

Apujar els impostos podria ser un error

En eixe sentit, Cuerva ha advertit a Sánchez que seria un «error» apujar els impostos a les grans empreses. «La pujada a les grans empreses també repercutix en les xicotetes i pot afectar al creixement econòmic i la inversió», ha dit Cuerva, que ha insistit que ara és el moment de «creure en l’empresa i d’apostar per ella» perquè d’eixa manera també s’apostarà per l’ocupació.

 

Des CEOE, Garamendi ha afirmat que ara no és el moment d’obrir el debat fiscal i ha subratllat que el que cal fer és combatre l’economia submergida, perquè d’ahí n’eixirien «una muntanya de milions». 

 

A la firma hi han assistit també, per part de Govern, els quatre vicepresidents (Carmen Calvo, Pablo Iglesias, Nadia Calviño i Teresa Ribera), i els ministres d’Hisenda, María Jesús Montero; Treball, Yolanda Díaz; Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, i Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luis Escrivá.

 

Consell de Ministres extraordinari

A demés, el Consell de Ministres extraordinari ha aprovat el Pla Renove 2020 per a l’adquisició de vehicles. El Pla ja va ser anunciat fa uns dies, i és aplicable a compres efectuades des del passat 16 de juny, i la moratòria hipotecària per a immobles afectes a l’activitat turística.

 

El nou paquet de mesures, un import de 50.000 milions d’euros per a reactivar l’economia i l’ocupació, també ha sigut aprovat. Este paquet comprén una línia d’avals de l’ICO per 40.000 milions per a nous projectes d’inversió i un fons de 10.000 milions per a donar suport a la solvència d’empreses estratègiques amb problemes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.