Empresaris valencians consideren «una gran decepció» no passar a la fase 1

Botiga de roba tancada

Imatge d’arxiu | Laia Solanellas

 

El president de la Confederació Empresarial del territori valencià, Salvador Navarro, considera «una gran decepció» no haver passat a la Fase 1 i ha criticat la «falsa» expectativa creada pel Govern valencià que ha portat als empresaris a fer inversions per a obrir els seus negocis.

 

Navarro, en declaracions a Europa Press, ha indicat que espera que el govern valencià sàpiga reaccionar i que «trasllade al Ministeri de Sanitat la informació que permeta replantejar-se la decisió presa».

 

A causa de la falsa expectativa creada per la informació que es traslladava des de la Generalitat els empresaris de diferents sectors han assumit despeses innecessàries, han agarrart personal de l’ERTO, han comprat matèries primeres i d’alimentació, entre altres coses, per a poder atendre les necessitats que es generava davant la incorporació del territori valencià a la Fase 1, segons ha explicat Navarro.

 

El president de la Confederació ha indicat que, davant de la «falsa expectativa» creada «una volta més ha pesat més la iniciativa empresarial, per damunt de les decisions lentes i a última hora de l’Administració. No es poden prendre decisions un divendres o dissabte a última hora per a que els empresaris assumisquen responsabilitat total», ha criticat. D’esta manera considera que la postura del Ministeri de Sanitat ha sigut «una gran decepció» que, al marge d’arruïnar les expectatives, aprofundirà en el mal econòmic que patixen els empresaris del territori valencià.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.

Catarroja treballa en un monument d’homenatge a les víctimes de la DANA

L'Ajuntament avança en un monument per a recordar als qui van morir en la DANA del 29 d'octubre de 2024, en coordinació amb famílies i Administracions.

Potries es queda fora; Càceres, Granada, Las Palmas i Oviedo, finalistes a Capital Europea de la Cultura 2031

Càceres, Granada, Las Palmas de Gran Canaria i Oviedo han sigut seleccionades finalistes per a 2031, deixant fora a Potries. El comité atorga nou mesos per a perfeccionar els projectes i es reunirà de nou al desembre.

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.