Empresaris valencians consideren «una gran decepció» no passar a la fase 1

Botiga de roba tancada

Imatge d’arxiu | Laia Solanellas

 

El president de la Confederació Empresarial del territori valencià, Salvador Navarro, considera «una gran decepció» no haver passat a la Fase 1 i ha criticat la «falsa» expectativa creada pel Govern valencià que ha portat als empresaris a fer inversions per a obrir els seus negocis.

 

Navarro, en declaracions a Europa Press, ha indicat que espera que el govern valencià sàpiga reaccionar i que «trasllade al Ministeri de Sanitat la informació que permeta replantejar-se la decisió presa».

 

A causa de la falsa expectativa creada per la informació que es traslladava des de la Generalitat els empresaris de diferents sectors han assumit despeses innecessàries, han agarrart personal de l’ERTO, han comprat matèries primeres i d’alimentació, entre altres coses, per a poder atendre les necessitats que es generava davant la incorporació del territori valencià a la Fase 1, segons ha explicat Navarro.

 

El president de la Confederació ha indicat que, davant de la «falsa expectativa» creada «una volta més ha pesat més la iniciativa empresarial, per damunt de les decisions lentes i a última hora de l’Administració. No es poden prendre decisions un divendres o dissabte a última hora per a que els empresaris assumisquen responsabilitat total», ha criticat. D’esta manera considera que la postura del Ministeri de Sanitat ha sigut «una gran decepció» que, al marge d’arruïnar les expectatives, aprofundirà en el mal econòmic que patixen els empresaris del territori valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.