Empresaris valencians consideren «una gran decepció» no passar a la fase 1

Botiga de roba tancada

Imatge d’arxiu | Laia Solanellas

 

El president de la Confederació Empresarial del territori valencià, Salvador Navarro, considera «una gran decepció» no haver passat a la Fase 1 i ha criticat la «falsa» expectativa creada pel Govern valencià que ha portat als empresaris a fer inversions per a obrir els seus negocis.

 

Navarro, en declaracions a Europa Press, ha indicat que espera que el govern valencià sàpiga reaccionar i que «trasllade al Ministeri de Sanitat la informació que permeta replantejar-se la decisió presa».

 

A causa de la falsa expectativa creada per la informació que es traslladava des de la Generalitat els empresaris de diferents sectors han assumit despeses innecessàries, han agarrart personal de l’ERTO, han comprat matèries primeres i d’alimentació, entre altres coses, per a poder atendre les necessitats que es generava davant la incorporació del territori valencià a la Fase 1, segons ha explicat Navarro.

 

El president de la Confederació ha indicat que, davant de la «falsa expectativa» creada «una volta més ha pesat més la iniciativa empresarial, per damunt de les decisions lentes i a última hora de l’Administració. No es poden prendre decisions un divendres o dissabte a última hora per a que els empresaris assumisquen responsabilitat total», ha criticat. D’esta manera considera que la postura del Ministeri de Sanitat ha sigut «una gran decepció» que, al marge d’arruïnar les expectatives, aprofundirà en el mal econòmic que patixen els empresaris del territori valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.