L’Ermita de la Magdalena de Castelló acull concerts musicals els caps de setmana d’agost

 

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat el Cicle musical ‘Nits d’estiu a l’ermita de la Magdalena’ que amenitzarà els caps de setmana del mes d’agost amb concerts de diversos estils musicals en els voltants de l’ermita de la capital.

 

Els concerts, que seran cada dissabte d’agost, a partir de les 22.30 hores i amb entrada lliure i gratuïta fins a completar l’aforament, busquen oferir «una alternativa d’oci en un entorn únic», segons ha afirmat la regidora d’Ermites i de Festes, Pilar Escuder.

 

Des del consistori demanen «responsabilitat al públic assistent per a que complisquen amb les mesures sanitàries i puguen disfrutar d’esta  proposta d’oci cultural amb les màximes garanties», ja que serà obligatori l’ús de la mascareta per als assistents i tindran els seients assignats per a contemplar els concerts.

 

Este esdeveniment ha arrancat amb un concert del grup jamaicà Bandits i dissabte que ve, 8 d’agost, serà el torn del flamenc de la balladora Lidón Patiño, amb un format a manera de quartet. El 15 d’agost, pop dels seixanta a càrrec del grup Heatwaves.

 

El 22 d’agost, el so alternatiu d’Exfan, duo format per Pat Escoin i Tommy Ramos. I el 29 d’agost tancarà el cicle a ritme de jazz, el grup Yei Yi & Co, liderat per Jesús Gallardo.

Últimes notícies

Morin dos banyistes ofegats a una platja de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella

Dos hòmens han mort ofegats este diumenge a la platja Mil Palmeras de Pilar de la Horadada i en una cala de Torrevella. Els equips sanitaris del Samu no han pogut reanimar-los malgrat aplicar maniobres avançades.

Trump i Pedro Sánchez encapçalen els ninots satírics de les Fogueres d’Alacant

Donald Trump, Pedro Sánchez i l’alcalde Luis Barcala s’han convertit en els grans protagonistes dels ninots satírics de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant, que combinen crítica política, humor i grans monuments com la foguera especial guanyadora Génesi.

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.