L’Ermita de la Magdalena de Castelló acull concerts musicals els caps de setmana d’agost

 

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat el Cicle musical ‘Nits d’estiu a l’ermita de la Magdalena’ que amenitzarà els caps de setmana del mes d’agost amb concerts de diversos estils musicals en els voltants de l’ermita de la capital.

 

Els concerts, que seran cada dissabte d’agost, a partir de les 22.30 hores i amb entrada lliure i gratuïta fins a completar l’aforament, busquen oferir «una alternativa d’oci en un entorn únic», segons ha afirmat la regidora d’Ermites i de Festes, Pilar Escuder.

 

Des del consistori demanen «responsabilitat al públic assistent per a que complisquen amb les mesures sanitàries i puguen disfrutar d’esta  proposta d’oci cultural amb les màximes garanties», ja que serà obligatori l’ús de la mascareta per als assistents i tindran els seients assignats per a contemplar els concerts.

 

Este esdeveniment ha arrancat amb un concert del grup jamaicà Bandits i dissabte que ve, 8 d’agost, serà el torn del flamenc de la balladora Lidón Patiño, amb un format a manera de quartet. El 15 d’agost, pop dels seixanta a càrrec del grup Heatwaves.

 

El 22 d’agost, el so alternatiu d’Exfan, duo format per Pat Escoin i Tommy Ramos. I el 29 d’agost tancarà el cicle a ritme de jazz, el grup Yei Yi & Co, liderat per Jesús Gallardo.

Últimes notícies

Mazón sol·licita personar-se en la causa que investiga la gestió de la dana

Carlos Mazón demana a la jutgessa de Catarroja personar-se en la causa sobre la gestió de la dana i accedir a totes les diligències, després del rebuig del TSJCV a investigar-li penalment.

Plans critica que Compromís recórrega a Oltra i veu embolics i egos interns

José María Llanos, síndic de Vox en Les Corts, qüestiona que Compromís recórrega a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València i veu símptomes d'embolics, egos i lluites internes en la coalició.

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.