L’Ermita de la Magdalena de Castelló acull concerts musicals els caps de setmana d’agost

 

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat el Cicle musical ‘Nits d’estiu a l’ermita de la Magdalena’ que amenitzarà els caps de setmana del mes d’agost amb concerts de diversos estils musicals en els voltants de l’ermita de la capital.

 

Els concerts, que seran cada dissabte d’agost, a partir de les 22.30 hores i amb entrada lliure i gratuïta fins a completar l’aforament, busquen oferir «una alternativa d’oci en un entorn únic», segons ha afirmat la regidora d’Ermites i de Festes, Pilar Escuder.

 

Des del consistori demanen «responsabilitat al públic assistent per a que complisquen amb les mesures sanitàries i puguen disfrutar d’esta  proposta d’oci cultural amb les màximes garanties», ja que serà obligatori l’ús de la mascareta per als assistents i tindran els seients assignats per a contemplar els concerts.

 

Este esdeveniment ha arrancat amb un concert del grup jamaicà Bandits i dissabte que ve, 8 d’agost, serà el torn del flamenc de la balladora Lidón Patiño, amb un format a manera de quartet. El 15 d’agost, pop dels seixanta a càrrec del grup Heatwaves.

 

El 22 d’agost, el so alternatiu d’Exfan, duo format per Pat Escoin i Tommy Ramos. I el 29 d’agost tancarà el cicle a ritme de jazz, el grup Yei Yi & Co, liderat per Jesús Gallardo.

Últimes notícies

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.