Anuncios

L’Ermita de la Magdalena de Castelló acull concerts musicals els caps de setmana d’agost

 

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat el Cicle musical ‘Nits d’estiu a l’ermita de la Magdalena’ que amenitzarà els caps de setmana del mes d’agost amb concerts de diversos estils musicals en els voltants de l’ermita de la capital.

 

Els concerts, que seran cada dissabte d’agost, a partir de les 22.30 hores i amb entrada lliure i gratuïta fins a completar l’aforament, busquen oferir «una alternativa d’oci en un entorn únic», segons ha afirmat la regidora d’Ermites i de Festes, Pilar Escuder.

Anuncios

 

Des del consistori demanen «responsabilitat al públic assistent per a que complisquen amb les mesures sanitàries i puguen disfrutar d’esta  proposta d’oci cultural amb les màximes garanties», ja que serà obligatori l’ús de la mascareta per als assistents i tindran els seients assignats per a contemplar els concerts.

 

Este esdeveniment ha arrancat amb un concert del grup jamaicà Bandits i dissabte que ve, 8 d’agost, serà el torn del flamenc de la balladora Lidón Patiño, amb un format a manera de quartet. El 15 d’agost, pop dels seixanta a càrrec del grup Heatwaves.

 

El 22 d’agost, el so alternatiu d’Exfan, duo format per Pat Escoin i Tommy Ramos. I el 29 d’agost tancarà el cicle a ritme de jazz, el grup Yei Yi & Co, liderat per Jesús Gallardo.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios