L’Ermita de la Magdalena de Castelló acull concerts musicals els caps de setmana d’agost

 

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat el Cicle musical ‘Nits d’estiu a l’ermita de la Magdalena’ que amenitzarà els caps de setmana del mes d’agost amb concerts de diversos estils musicals en els voltants de l’ermita de la capital.

 

Els concerts, que seran cada dissabte d’agost, a partir de les 22.30 hores i amb entrada lliure i gratuïta fins a completar l’aforament, busquen oferir «una alternativa d’oci en un entorn únic», segons ha afirmat la regidora d’Ermites i de Festes, Pilar Escuder.

 

Des del consistori demanen «responsabilitat al públic assistent per a que complisquen amb les mesures sanitàries i puguen disfrutar d’esta  proposta d’oci cultural amb les màximes garanties», ja que serà obligatori l’ús de la mascareta per als assistents i tindran els seients assignats per a contemplar els concerts.

 

Este esdeveniment ha arrancat amb un concert del grup jamaicà Bandits i dissabte que ve, 8 d’agost, serà el torn del flamenc de la balladora Lidón Patiño, amb un format a manera de quartet. El 15 d’agost, pop dels seixanta a càrrec del grup Heatwaves.

 

El 22 d’agost, el so alternatiu d’Exfan, duo format per Pat Escoin i Tommy Ramos. I el 29 d’agost tancarà el cicle a ritme de jazz, el grup Yei Yi & Co, liderat per Jesús Gallardo.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.