L’espectacle de dansa per a tota la família ‘PI’ arriba a Burjassot

 

El pròxim diumenge, 11 d’octubre, el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), albergarà una proposta de dansa per a tota la família. Es tracta de PI, un espectacle de dansa per a públic infantil i familiar que arriba de la mà de la companyia Otradanza. La funció serà a les 19.00 hores de la vesprada i les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir en Servientradas.

 

A través de PI, els espectadors s’endinsaran en un món ple de bells insectes que, en relacionar-se entre si, són capaços de revelar secrets amagats. La dansa serà, en este cas, el vehicle per a conéixer la perfecció i l’harmonia que regna en la naturalesa i per a acostar-nos a un univers microscòpic, a on el general es torna detall, a través del cos i la seua expressivitat.

 

PI té entre el seu elenc de ballarins al burjassoter Salvador Rocher, que ballarà sobre l’escenari del Tívoli al costat de Carmela García, Saray Huertas, Sebastián Rowinsky i Diana Huertas, amb el treball de direcció i coreogràfic d’Asun Noales.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bioparc València incorpora un formiguer únic per a veure a la formiga gegant que amputa extremitats ferides

Bioparc València ha estrenat una instal·lació única que permet observar l'interior d'una colònia de Camponotus maculatus i la seua inusual conducta 'quirúrgica'. El públic pot seguir les galeries, les castes i la defensa del niu en un entorn controlat.

Govern i deu comunitats pacten una llicència comuna de caça i pesca continental

El Ministeri d'Agricultura ha firmat un conveni amb deu autonomies per a implantar llicències interautonòmiques de caça i pesca en aigües interiors. La mesura reduïx tràmits, fixa preus únics i unifica inhabilitacions.

Avís groc a Alacant per pluges que poden superar 100 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit l'avís groc per ruixats intensos a l'interior i litoral sud d'Alacant, amb llindars que localment podrien depassar 100 l/m² en 12 hores. També hi ha avís en el litoral nord alacantí i en el sud de València per acumulats menors.

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.