L’espectacle de dansa per a tota la família ‘PI’ arriba a Burjassot

 

El pròxim diumenge, 11 d’octubre, el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), albergarà una proposta de dansa per a tota la família. Es tracta de PI, un espectacle de dansa per a públic infantil i familiar que arriba de la mà de la companyia Otradanza. La funció serà a les 19.00 hores de la vesprada i les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir en Servientradas.

 

A través de PI, els espectadors s’endinsaran en un món ple de bells insectes que, en relacionar-se entre si, són capaços de revelar secrets amagats. La dansa serà, en este cas, el vehicle per a conéixer la perfecció i l’harmonia que regna en la naturalesa i per a acostar-nos a un univers microscòpic, a on el general es torna detall, a través del cos i la seua expressivitat.

 

PI té entre el seu elenc de ballarins al burjassoter Salvador Rocher, que ballarà sobre l’escenari del Tívoli al costat de Carmela García, Saray Huertas, Sebastián Rowinsky i Diana Huertas, amb el treball de direcció i coreogràfic d’Asun Noales.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.