L’espectacle de dansa per a tota la família ‘PI’ arriba a Burjassot

 

El pròxim diumenge, 11 d’octubre, el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), albergarà una proposta de dansa per a tota la família. Es tracta de PI, un espectacle de dansa per a públic infantil i familiar que arriba de la mà de la companyia Otradanza. La funció serà a les 19.00 hores de la vesprada i les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir en Servientradas.

 

A través de PI, els espectadors s’endinsaran en un món ple de bells insectes que, en relacionar-se entre si, són capaços de revelar secrets amagats. La dansa serà, en este cas, el vehicle per a conéixer la perfecció i l’harmonia que regna en la naturalesa i per a acostar-nos a un univers microscòpic, a on el general es torna detall, a través del cos i la seua expressivitat.

 

PI té entre el seu elenc de ballarins al burjassoter Salvador Rocher, que ballarà sobre l’escenari del Tívoli al costat de Carmela García, Saray Huertas, Sebastián Rowinsky i Diana Huertas, amb el treball de direcció i coreogràfic d’Asun Noales.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.