L’espectacle de dansa per a tota la família ‘PI’ arriba a Burjassot

 

El pròxim diumenge, 11 d’octubre, el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), albergarà una proposta de dansa per a tota la família. Es tracta de PI, un espectacle de dansa per a públic infantil i familiar que arriba de la mà de la companyia Otradanza. La funció serà a les 19.00 hores de la vesprada i les entrades, amb un preu de 6 euros, es poden adquirir en Servientradas.

 

A través de PI, els espectadors s’endinsaran en un món ple de bells insectes que, en relacionar-se entre si, són capaços de revelar secrets amagats. La dansa serà, en este cas, el vehicle per a conéixer la perfecció i l’harmonia que regna en la naturalesa i per a acostar-nos a un univers microscòpic, a on el general es torna detall, a través del cos i la seua expressivitat.

 

PI té entre el seu elenc de ballarins al burjassoter Salvador Rocher, que ballarà sobre l’escenari del Tívoli al costat de Carmela García, Saray Huertas, Sebastián Rowinsky i Diana Huertas, amb el treball de direcció i coreogràfic d’Asun Noales.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.