14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Alerten d’una nova estafa a través del correu electrònic que suplanta la identitat de Correus

 

Este dilluns, l’Institut Nacional de Ciberseguretat (Incibe) ha alertat d’un cas d’estafa i frau massiu per internet en el que s’està suplantant la identitat de Correus.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, s’ha detectat una campanya d’enviament de correus electrònics fraudulents que simulen tindre de remitent a Correus per a difondre un programa maliciós que busca infiltrar-se en un dispositiu sense coneixement de l’usuari per a obtindre dades bancàries o informació personal.

 

Es tracta d’una alerta qualificada amb risc alt i que se centra en els correus electrònics que tenen com a assumpte: «Ordre Retornada – [aneu (números aleatoris)]». En este missatge s’informa de què s’ha tractat d’entregar un paquet però que no s’ha pogut fer i es convida a l’usuari a què reprograme l’enviament en 3 dies a una nova direcció, pagant abans entre 2,99 i 3,40 euros.

 

Els correus tenen un enllaç que simula ser de l’àrea de clients de Correus, però en realitat redirigix a la víctima a una pàgina web maliciosa. Es recomana als usuaris no obrir ni descarregar els arxius que van adjunts a este missatge.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.