L’estafa dels falsos inspectors de Sanitat en Utiel

Personal de desinfeción con trajes de protección y mascarillas preventivas contra el coronavirus en Thailandia

Es tracta de bandes de delinqüents | València Diari

 

L’Ajuntament d’Utiel, en la Plana d’Utiel (València), alerta sobre l’estafa dels falsos inspectors de Sanitat. Es tracta de delinqüents que toquen a les portes fent-se passar per inspectors de Sanitat, aprofitant la situació d’emergència sanitària que viu el país pel coronavirus.

 

Estes persones acudixen, principalment, a les cases de gent major, els més vulnerables, afirmant que els envien des de Sanitat per a fer-los la prova del COVID-19, desinfectar sa casa o oferir-los mascaretes o gels desinfectants. Per esta raó, el consistori ha fet una sèrie d’aclariments i recomanacions al veïnat:

 

  • Cap organisme oficial està fent esta classe d’inspeccions ni visites domiciliàries.
  • Es tracta de bandes de delinqüents que, aprofitant la crítica situació d’esta emergència sanitària, pretenen entrar a furtar en les cases.
  • Sol·liciten que la gent compartisca esta informació entre familiars i amics i, en el cas de rebre esta classe de visites en sa casa, recomanen tancar la porta i avisar a la Policia Local (96 217 11 53) o a la Guàrdia Civil (062) per a què intervinguen com més prompte millor.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.