11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Estudien tancar la facultat de Dret de València per la infecció de Coronavirus d’un professor

Facultat de Dret

Facultat de Dret en València | València Diari

La Universitat de València estudia tancar la facultat de Dret, en la ciutat de València, després de què un professor del centre haja donat positiu en les últimes hores després d’una anàlisi per coronavirus.

  

  

Segons ha informat ‘ValenciaPlaza’ el centre hauria notificat a la resta de professors d’esta situació i estaria col·laborant amb Salut Pública en identificar a totes les persones que han mantingut algun contacte amb el professor.

  

  

Segons pareix, el professor s’hauria infectat fora del centre i a pesar de no haver tingut classe en els últims mesos, si que hauria accedit al centre en diferents ocasions, sent l’última d’elles en els actes del Dia de la Dona, la setmana passada.

  

  

La possible suspensió de les classes es prendrà en les pròximes hores, després de consultar-ho amb la conselleria d’Educació. De moment, s’ha demanat mantindre les mesures generals d’higiene.

 

Últimes notícies

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.

Vent fort i pluges febles a l’interior de la Comunitat Valenciana este diumenge

La Comunitat Valenciana registrarà intervals nuvolosos, ruixats febles i vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l'interior; la cota de neu estarà en 1.200-1.400 m. El dilluns augmentaran els núvols i pujaran les màximes.

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.