Estudien tancar la facultat de Dret de València per la infecció de Coronavirus d’un professor

Facultat de Dret

Facultat de Dret en València | València Diari

La Universitat de València estudia tancar la facultat de Dret, en la ciutat de València, després de què un professor del centre haja donat positiu en les últimes hores després d’una anàlisi per coronavirus.

  

  

Segons ha informat ‘ValenciaPlaza’ el centre hauria notificat a la resta de professors d’esta situació i estaria col·laborant amb Salut Pública en identificar a totes les persones que han mantingut algun contacte amb el professor.

  

  

Segons pareix, el professor s’hauria infectat fora del centre i a pesar de no haver tingut classe en els últims mesos, si que hauria accedit al centre en diferents ocasions, sent l’última d’elles en els actes del Dia de la Dona, la setmana passada.

  

  

La possible suspensió de les classes es prendrà en les pròximes hores, després de consultar-ho amb la conselleria d’Educació. De moment, s’ha demanat mantindre les mesures generals d’higiene.

 

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.