Anuncios

Eugeni Alemany actua en Oliva este diumenge

 

El pròxim diumenge, 18 d’octubre, a les 19.00 hores de la vesprada en el pàrquing del Poliesportiu d’Oliva, en la Safor (València), albergarà el monòleg del gran humorista valencià Eugeni Alemany. L’entrada és gratuïta però l’aforament és reduït a causa del Covid-19.

 

Les persones interessades en assistir hauran de telefonar al 96 285 02 55 o escriure al correu festes@oliva.es per a reservar la seua entrada i omplir un formulari d’assistència que es pot obtindre en este enllaç del web municipal. El diumenge s’obriran les portes del pàrquing a les 17.00 hores per tal d’evitar aglomeracions del públic assistent.

Anuncios

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que Oliva aposta per la cultura i els professionals del sector dels espectacles, que en esta situació està patint molt les conseqüències de la pandèmia. «Els veïns necessiten que les institucions oferim actes culturals i festius que complisquen les mesures de seguretat, perquè la ciutadania puga començar a adaptar-se a esta nova normalitat i disfrutar d’ella, amb les restriccions pertinents» ha afirmat la regidora de Festes.

 

A demés, des de la Regidoria de Festes s’ha obert un formulari d’inscripció per a conéixer les dates importants dels assistents, com ara nom i cognoms, telèfon de contacte i nombre d’acompanyants. Amb esta base de dades es pretén controlar l’aforament i mantindre informats als assistents si hi haguera algun possible contagi.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios