Eugeni Alemany actua en Oliva este diumenge

 

El pròxim diumenge, 18 d’octubre, a les 19.00 hores de la vesprada en el pàrquing del Poliesportiu d’Oliva, en la Safor (València), albergarà el monòleg del gran humorista valencià Eugeni Alemany. L’entrada és gratuïta però l’aforament és reduït a causa del Covid-19.

 

Les persones interessades en assistir hauran de telefonar al 96 285 02 55 o escriure al correu festes@oliva.es per a reservar la seua entrada i omplir un formulari d’assistència que es pot obtindre en este enllaç del web municipal. El diumenge s’obriran les portes del pàrquing a les 17.00 hores per tal d’evitar aglomeracions del públic assistent.

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que Oliva aposta per la cultura i els professionals del sector dels espectacles, que en esta situació està patint molt les conseqüències de la pandèmia. «Els veïns necessiten que les institucions oferim actes culturals i festius que complisquen les mesures de seguretat, perquè la ciutadania puga començar a adaptar-se a esta nova normalitat i disfrutar d’ella, amb les restriccions pertinents» ha afirmat la regidora de Festes.

 

A demés, des de la Regidoria de Festes s’ha obert un formulari d’inscripció per a conéixer les dates importants dels assistents, com ara nom i cognoms, telèfon de contacte i nombre d’acompanyants. Amb esta base de dades es pretén controlar l’aforament i mantindre informats als assistents si hi haguera algun possible contagi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.