Eugeni Alemany actua en Oliva este diumenge

 

El pròxim diumenge, 18 d’octubre, a les 19.00 hores de la vesprada en el pàrquing del Poliesportiu d’Oliva, en la Safor (València), albergarà el monòleg del gran humorista valencià Eugeni Alemany. L’entrada és gratuïta però l’aforament és reduït a causa del Covid-19.

 

Les persones interessades en assistir hauran de telefonar al 96 285 02 55 o escriure al correu festes@oliva.es per a reservar la seua entrada i omplir un formulari d’assistència que es pot obtindre en este enllaç del web municipal. El diumenge s’obriran les portes del pàrquing a les 17.00 hores per tal d’evitar aglomeracions del públic assistent.

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que Oliva aposta per la cultura i els professionals del sector dels espectacles, que en esta situació està patint molt les conseqüències de la pandèmia. «Els veïns necessiten que les institucions oferim actes culturals i festius que complisquen les mesures de seguretat, perquè la ciutadania puga començar a adaptar-se a esta nova normalitat i disfrutar d’ella, amb les restriccions pertinents» ha afirmat la regidora de Festes.

 

A demés, des de la Regidoria de Festes s’ha obert un formulari d’inscripció per a conéixer les dates importants dels assistents, com ara nom i cognoms, telèfon de contacte i nombre d’acompanyants. Amb esta base de dades es pretén controlar l’aforament i mantindre informats als assistents si hi haguera algun possible contagi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.