11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Eugeni Alemany actua en Oliva este diumenge

 

El pròxim diumenge, 18 d’octubre, a les 19.00 hores de la vesprada en el pàrquing del Poliesportiu d’Oliva, en la Safor (València), albergarà el monòleg del gran humorista valencià Eugeni Alemany. L’entrada és gratuïta però l’aforament és reduït a causa del Covid-19.

 

Les persones interessades en assistir hauran de telefonar al 96 285 02 55 o escriure al correu festes@oliva.es per a reservar la seua entrada i omplir un formulari d’assistència que es pot obtindre en este enllaç del web municipal. El diumenge s’obriran les portes del pàrquing a les 17.00 hores per tal d’evitar aglomeracions del públic assistent.

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que Oliva aposta per la cultura i els professionals del sector dels espectacles, que en esta situació està patint molt les conseqüències de la pandèmia. «Els veïns necessiten que les institucions oferim actes culturals i festius que complisquen les mesures de seguretat, perquè la ciutadania puga començar a adaptar-se a esta nova normalitat i disfrutar d’ella, amb les restriccions pertinents» ha afirmat la regidora de Festes.

 

A demés, des de la Regidoria de Festes s’ha obert un formulari d’inscripció per a conéixer les dates importants dels assistents, com ara nom i cognoms, telèfon de contacte i nombre d’acompanyants. Amb esta base de dades es pretén controlar l’aforament i mantindre informats als assistents si hi haguera algun possible contagi.

Últimes notícies

Martínez demana al València Basket recuperar-se en poques hores abans de visitar al Bayern

Pedro Martínez admet que l'equip arriba amb poc marge i quasi sense entrenar pels viatges abans del Bayern. Pradilla destaca la millora del rival a casa.

El temporal derroca tres terrasses d’un edifici a la platja de Tavernes de la Valldigna

Tres terrasses van col·lapsar este dimarts pel fort onatge en un bloc de la platja de Tavernes de la Valldigna. Dos famílies van ser desallotjades i es perimetró la zona a l'espera d'informes tècnics.

El València vol enllaçar triomfs en la pista del Bayern de Pesic

El València visita al Bayern de Munic, ara dirigit per Svetislav Pesic, amb la intenció de donar continuïtat al triomf davant Paris Basketball i afermar-se en la zona alta.

El Port d’Alacant obri el concurs per a la seua primera planta d’hidrogen renovable

L'Autoritat Portuària ha aprovat el concurs per a construir i explotar una planta d'hidrogen renovable en el moll 19. El projecte, amb 30 anys de concessió, preveu 1 MW de electrolizadores i energia pròpia per a reduir la petjada de carboni del port.

Tres partits de sanció per a Cristian Rivero per llançar una pilota al camp

Cristian Rivero ha sigut sancionat amb tres partits per llançar una pilota al camp des de la banqueta davant el Getafe. El València queda amb una sola opció en la porteria si Agirrezabala no es recupera.

Jaime Pradilla supera els 2.000 punts amb el València Basket

En el dol davant Paris Basketball, l'ala pivot va superar la barrera dels 2.000 punts des de 2020 i es va convertir en el 15é anotador històric del club. Als seus 25 anys també destaca en rebot i experiència europea.

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.