Eugeni Alemany actua en Oliva este diumenge

 

El pròxim diumenge, 18 d’octubre, a les 19.00 hores de la vesprada en el pàrquing del Poliesportiu d’Oliva, en la Safor (València), albergarà el monòleg del gran humorista valencià Eugeni Alemany. L’entrada és gratuïta però l’aforament és reduït a causa del Covid-19.

 

Les persones interessades en assistir hauran de telefonar al 96 285 02 55 o escriure al correu festes@oliva.es per a reservar la seua entrada i omplir un formulari d’assistència que es pot obtindre en este enllaç del web municipal. El diumenge s’obriran les portes del pàrquing a les 17.00 hores per tal d’evitar aglomeracions del públic assistent.

 

La regidora de Festes, Yolanda Navarro, ha assegurat que Oliva aposta per la cultura i els professionals del sector dels espectacles, que en esta situació està patint molt les conseqüències de la pandèmia. «Els veïns necessiten que les institucions oferim actes culturals i festius que complisquen les mesures de seguretat, perquè la ciutadania puga començar a adaptar-se a esta nova normalitat i disfrutar d’ella, amb les restriccions pertinents» ha afirmat la regidora de Festes.

 

A demés, des de la Regidoria de Festes s’ha obert un formulari d’inscripció per a conéixer les dates importants dels assistents, com ara nom i cognoms, telèfon de contacte i nombre d’acompanyants. Amb esta base de dades es pretén controlar l’aforament i mantindre informats als assistents si hi haguera algun possible contagi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El gir del vent desploma fins a 10 graus les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

El canvi de temps en la Comunitat Valenciana deixa un enfonsament de fins a 10 graus en les màximes de l'interior de València i cels coberts de núvols baixos en bona part del territori.

L’activisme digital després de la dana va superar en rapidesa i eficàcia a la resposta institucional

Un estudi de la Universitat de València conclou que, després de la dana del 29 d'octubre de 2024, les iniciatives ciutadanes en xarxes socials van reaccionar amb més rapidesa i eficàcia que les administracions públiques, generant confiança i suport als afectats.

Affengruber reafirma la fe de l’Elx: lluitarem fins al final per seguir en Primera

David Affengruber, central de l'Elx, celebra el seu gran partit davant el Atletico però insistix que l'equip només pensa en les sis finals que queden per a assegurar la permanència en Primera Division.

Danjuma es mesura al Girona en plena sequera de més de sis mesos sense marcar

Arnaut Danjuma s'enfronta de nou al Girona en Lliga en un dels seus pitjors moments realitzadors, després de més de sis mesos sense marcar amb el València.

La JC Ferrero Tennis Academy porta el seu model a Shanghái amb una nova acadèmia de tenis

La JC Ferrero Tennis Academy impulsa la seua expansió internacional amb un projecte integral en Shanghái que replica el seu model a Espanya i enfortix el tenis a la Xina.

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.