Fabiola Martínez oberta a una reconciliació amb Bertín Osborne

Fa menys d’un mes, Bertín Osborne parlava en ‘Viva la vida’ de la seua separació de Fabiola Martínez. La ruptura es va fer oficial fa poc més d’un any i mig, però el presentador de ‘Mi casa es la tuya’, tampoc va voler tancar portes en aquella ocasió: “Ja ho hem provat. En el cas d’asseure’m amb Fabiola a parlar, hauria de ser ella la que em donara a mi una segona oportunitat“, reconeixia entre riures.

Sempre les dones han de donar una segona oportunitat. No vindré jo ara de machito fanfarronet“, se sincerava en el plató de ‘Viva la vida’ a principis de juny. A més, Bertín també va voler parlar de la relació que manté amb la veneçolana: “Coincidim en mil coses de la vida, però hi ha moments en els quals la convivència és complicada. Separats estem estupendament i quan ens veiem ho gaudim el doble. Continuem sent més amics ara que abans…“, confessava.

Fabiola Martínez se sincera sobre una possible reconciliació

La veneçolana ha reaparegut aquest dijous en un acte i s’ha pronunciat sobre aqueixes paraules, i, amb un gran somriure ha explicat en quin punt està amb la seua relació amb el presentador.

La porta mai estarà tancada perquè ell és el pare dels meus fills“, ha admés, afirmant que les declaracions del músic són fruit de la seua cavallerositat. A més, ha deixat clar que, de moment, els homes de la seua vida són els seus dos fills.

Martínez s’ha mostrat tranquil·la després de la crisi de salut que va patir el seu fill Kike, i per la qual a punt va estar de ser hospitalitzat al començament del mes de juny, tal com va revelar Osborne en una entrevista recent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.