Fabiola Martínez oberta a una reconciliació amb Bertín Osborne

Fa menys d’un mes, Bertín Osborne parlava en ‘Viva la vida’ de la seua separació de Fabiola Martínez. La ruptura es va fer oficial fa poc més d’un any i mig, però el presentador de ‘Mi casa es la tuya’, tampoc va voler tancar portes en aquella ocasió: «Ja ho hem provat. En el cas d’asseure’m amb Fabiola a parlar, hauria de ser ella la que em donara a mi una segona oportunitat«, reconeixia entre riures.

«Sempre les dones han de donar una segona oportunitat. No vindré jo ara de machito fanfarronet«, se sincerava en el plató de ‘Viva la vida’ a principis de juny. A més, Bertín també va voler parlar de la relació que manté amb la veneçolana: «Coincidim en mil coses de la vida, però hi ha moments en els quals la convivència és complicada. Separats estem estupendament i quan ens veiem ho gaudim el doble. Continuem sent més amics ara que abans…«, confessava.

Fabiola Martínez se sincera sobre una possible reconciliació

La veneçolana ha reaparegut aquest dijous en un acte i s’ha pronunciat sobre aqueixes paraules, i, amb un gran somriure ha explicat en quin punt està amb la seua relació amb el presentador.

«La porta mai estarà tancada perquè ell és el pare dels meus fills«, ha admés, afirmant que les declaracions del músic són fruit de la seua cavallerositat. A més, ha deixat clar que, de moment, els homes de la seua vida són els seus dos fills.

Martínez s’ha mostrat tranquil·la després de la crisi de salut que va patir el seu fill Kike, i per la qual a punt va estar de ser hospitalitzat al començament del mes de juny, tal com va revelar Osborne en una entrevista recent.

Últimes notícies

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.