Anuncios

Fabiola Martínez oberta a una reconciliació amb Bertín Osborne

Fa menys d’un mes, Bertín Osborne parlava en ‘Viva la vida’ de la seua separació de Fabiola Martínez. La ruptura es va fer oficial fa poc més d’un any i mig, però el presentador de ‘Mi casa es la tuya’, tampoc va voler tancar portes en aquella ocasió: “Ja ho hem provat. En el cas d’asseure’m amb Fabiola a parlar, hauria de ser ella la que em donara a mi una segona oportunitat“, reconeixia entre riures.

Sempre les dones han de donar una segona oportunitat. No vindré jo ara de machito fanfarronet“, se sincerava en el plató de ‘Viva la vida’ a principis de juny. A més, Bertín també va voler parlar de la relació que manté amb la veneçolana: “Coincidim en mil coses de la vida, però hi ha moments en els quals la convivència és complicada. Separats estem estupendament i quan ens veiem ho gaudim el doble. Continuem sent més amics ara que abans…“, confessava.

Anuncios

Fabiola Martínez se sincera sobre una possible reconciliació

La veneçolana ha reaparegut aquest dijous en un acte i s’ha pronunciat sobre aqueixes paraules, i, amb un gran somriure ha explicat en quin punt està amb la seua relació amb el presentador.

La porta mai estarà tancada perquè ell és el pare dels meus fills“, ha admés, afirmant que les declaracions del músic són fruit de la seua cavallerositat. A més, ha deixat clar que, de moment, els homes de la seua vida són els seus dos fills.

Martínez s’ha mostrat tranquil·la després de la crisi de salut que va patir el seu fill Kike, i per la qual a punt va estar de ser hospitalitzat al començament del mes de juny, tal com va revelar Osborne en una entrevista recent.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.

València organitza un gran dispositiu a la Malva-rosa per a seguir l’eclipsi solar d’agost

L'Ajuntament de València prepara un ampli dispositiu de mobilitat, seguretat, emergències i neteja per a l'eclipsi solar del 12 d'agost, que s'observarà de manera total des de la platja de la Malva-rosa.

Les tempestes es desplacen cap al nord i mantenen l’avís groc en quasi tota la Comunitat Valenciana

Les tempestes que afecten a Alacant es desplacen cap al nord amb intensitat forta i graníssol, mantenint activat l'avís groc per pluges en quasi tota la Comunitat Valenciana.

El Llevant encadena quatre triomfs en el Ciutat i frega la seua millor ratxa en Primera

El Llevant suma quatre victòries consecutives en el Ciutat de València i se situa a un sol triomf d'igualar la seua millor ratxa històrica com a local en Primera Divisió.

El València Basket es juga el passe a la final en Fontajau amb només un punt de renda

El València Basket defén en Fontajau el mínim avantatge reeixit en el Roig Arena per a aconseguir la final de la Lliga Femenina Endesa i assegurar bitllet europeu.

La Comunitat Valenciana aconseguix el major augment històric de professorat amb 8.082 docents més en dos anys

La Comunitat Valenciana suma 8.082 nous docents en dos anys, el major increment de plantilla de la seua història educativa, amb una inversió global de 687 milions d'euros i reforç en inclusió i cobertura de baixes.

Compromís reclama una nova comissió sobre la DANA després de donar per fracassada l’actual

Compromís demana en Les Corts una nova comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 en considerar que l'actual es tanca en fals i no ha aclarit responsabilitats.
Anuncios