Fabiola Martínez oberta a una reconciliació amb Bertín Osborne

Fa menys d’un mes, Bertín Osborne parlava en ‘Viva la vida’ de la seua separació de Fabiola Martínez. La ruptura es va fer oficial fa poc més d’un any i mig, però el presentador de ‘Mi casa es la tuya’, tampoc va voler tancar portes en aquella ocasió: “Ja ho hem provat. En el cas d’asseure’m amb Fabiola a parlar, hauria de ser ella la que em donara a mi una segona oportunitat“, reconeixia entre riures.

Sempre les dones han de donar una segona oportunitat. No vindré jo ara de machito fanfarronet“, se sincerava en el plató de ‘Viva la vida’ a principis de juny. A més, Bertín també va voler parlar de la relació que manté amb la veneçolana: “Coincidim en mil coses de la vida, però hi ha moments en els quals la convivència és complicada. Separats estem estupendament i quan ens veiem ho gaudim el doble. Continuem sent més amics ara que abans…“, confessava.

Fabiola Martínez se sincera sobre una possible reconciliació

La veneçolana ha reaparegut aquest dijous en un acte i s’ha pronunciat sobre aqueixes paraules, i, amb un gran somriure ha explicat en quin punt està amb la seua relació amb el presentador.

La porta mai estarà tancada perquè ell és el pare dels meus fills“, ha admés, afirmant que les declaracions del músic són fruit de la seua cavallerositat. A més, ha deixat clar que, de moment, els homes de la seua vida són els seus dos fills.

Martínez s’ha mostrat tranquil·la després de la crisi de salut que va patir el seu fill Kike, i per la qual a punt va estar de ser hospitalitzat al començament del mes de juny, tal com va revelar Osborne en una entrevista recent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.