La Falla Mariano Benlliure-Acequia Tormos de Burjassot organitza la seua I Carrera virtual solidària

 

La solidaritat estarà present novament en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), en una prova deportiva, una prova que, donada la situació sanitària, serà virtual. Es tracta de la I Carrera virtual solidària que organitza la Falla Mariano Benlliure-Acequia Tormos de Burjassot i que agafa el relleu al seu tradicional Sant Silvestre solidària en benefici de l’Associació Valenciana d’ajuda a la Paràlisi Cerebral (Avapace).

 

La carrera, que es farà del 22 al 31 de gener,  compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Burjassot, a través de la Regidoria d’Esports, dirigida per Juan Gabriel Sánchez. Les inscripcions poden fer-se ja efectives a través d’este enllaç.

 

Les persones que s’apunten a la carrera de 5 km poden seguir les novetats de la mateixa a través de la xarxes socials de la Falla, des d’Instagram i Facebook.  A demés, la Comissió ha habilitat un correu electrònic, fallaempalme.virtualsolidaria@gmail.com per a solucionar qualsevol dubte que els puga eixir als participants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.

Benidorm obri gratis l’aparcament de Ponent pel aluvion turistico de Setmana Santa

L'Ajuntament de Benidorm ha posat en servici l'aparcament de Ponent, amb 397 places i ús gratuït, per a absorbir el fort augment de trafique durant la Setmana Santa.