La Falla Mariano Benlliure-Acequia Tormos de Burjassot organitza la seua I Carrera virtual solidària

 

La solidaritat estarà present novament en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), en una prova deportiva, una prova que, donada la situació sanitària, serà virtual. Es tracta de la I Carrera virtual solidària que organitza la Falla Mariano Benlliure-Acequia Tormos de Burjassot i que agafa el relleu al seu tradicional Sant Silvestre solidària en benefici de l’Associació Valenciana d’ajuda a la Paràlisi Cerebral (Avapace).

 

La carrera, que es farà del 22 al 31 de gener,  compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Burjassot, a través de la Regidoria d’Esports, dirigida per Juan Gabriel Sánchez. Les inscripcions poden fer-se ja efectives a través d’este enllaç.

 

Les persones que s’apunten a la carrera de 5 km poden seguir les novetats de la mateixa a través de la xarxes socials de la Falla, des d’Instagram i Facebook.  A demés, la Comissió ha habilitat un correu electrònic, fallaempalme.virtualsolidaria@gmail.com per a solucionar qualsevol dubte que els puga eixir als participants.

Últimes notícies

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.