La falla Segon Tram i Plaça Sant Roc, primers premis del concurs de Teatre Faller de Torrent

 

L’Auditori de Torrent es va convertir en l’escenari per a celebrar la Gala de la Cultura de Torrent, un esdeveniment que premia les falles guanyadores en el concurs de Teatre Faller organitzat per la Junta Local Fallera, tant en la modalitat d’obra llarga com en la curta. A més, es va fer entrega de les mencions als millors actors i actrius, així com els premis a la millor escenografia i direcció. La falla Segon Tram Avinguda es va emportar el primer premi en la modalitat d’obra llarga, i la comissió Plaça Sant Roc arreplegà el primer de la modalitat d’obra curta. La fallera major de Torrent, Carmen Raga Ortí, acompanyada de la seua cort d’honor, l’alcalde Jesús Ros, i el regidor de falles, José Antonio Castillejo, féu entrega dels premis als guanyadors i guanyadores.

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra llarga

  

– Primer premi: falla Segon Tram Avinguda

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Avinguda

– Millor actor de repartiment: Ernesto Ruiz de la falla Antoni Pardo

– Millor actriu de repartiment: Eva Vázquez de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actor: Juan Fco Soriano de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actriu: Sandra Fas de la falla Antoni Pardo

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Noemi Ruiz i Maria Jesús Carrillo de la falla Segon Tram Avinguda

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra curta

 

– Primer premi: falla Plaça Sant Roc

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Carrer Benemèrita GC

– Millor actor de repartiment: Jose M Serer de la falla Plaça Sant Roc

– Millor actriu de repartiment: Conchin Benlloch de la falla Antoni Pardo

– Millor actor: Santiago Barberá de la falla Plaça Sant Roc  

– Millor actriu: Andrea Gómez de la falla Carrer Benemèrita GC

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Mariví Mora de la falla Plaça Sant Roc

Brindis nadalenc

A més a més, les falles de Torrent calfen motors per a les celebracions de Nadal i, per això, dijous va tindre lloc a l’Ajuntament el tradicional brindis nadalenc amb les falleres majors de Torrent, les seues corts d’honor, l’alcalde Jesús Ros, el regidor de Falles, José Antonio Castillejo, i els presidents i presidentes de les comissions torrentines.

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.