La falla Segon Tram i Plaça Sant Roc, primers premis del concurs de Teatre Faller de Torrent

 

L’Auditori de Torrent es va convertir en l’escenari per a celebrar la Gala de la Cultura de Torrent, un esdeveniment que premia les falles guanyadores en el concurs de Teatre Faller organitzat per la Junta Local Fallera, tant en la modalitat d’obra llarga com en la curta. A més, es va fer entrega de les mencions als millors actors i actrius, així com els premis a la millor escenografia i direcció. La falla Segon Tram Avinguda es va emportar el primer premi en la modalitat d’obra llarga, i la comissió Plaça Sant Roc arreplegà el primer de la modalitat d’obra curta. La fallera major de Torrent, Carmen Raga Ortí, acompanyada de la seua cort d’honor, l’alcalde Jesús Ros, i el regidor de falles, José Antonio Castillejo, féu entrega dels premis als guanyadors i guanyadores.

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra llarga

  

– Primer premi: falla Segon Tram Avinguda

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Avinguda

– Millor actor de repartiment: Ernesto Ruiz de la falla Antoni Pardo

– Millor actriu de repartiment: Eva Vázquez de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actor: Juan Fco Soriano de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actriu: Sandra Fas de la falla Antoni Pardo

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Noemi Ruiz i Maria Jesús Carrillo de la falla Segon Tram Avinguda

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra curta

 

– Primer premi: falla Plaça Sant Roc

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Carrer Benemèrita GC

– Millor actor de repartiment: Jose M Serer de la falla Plaça Sant Roc

– Millor actriu de repartiment: Conchin Benlloch de la falla Antoni Pardo

– Millor actor: Santiago Barberá de la falla Plaça Sant Roc  

– Millor actriu: Andrea Gómez de la falla Carrer Benemèrita GC

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Mariví Mora de la falla Plaça Sant Roc

Brindis nadalenc

A més a més, les falles de Torrent calfen motors per a les celebracions de Nadal i, per això, dijous va tindre lloc a l’Ajuntament el tradicional brindis nadalenc amb les falleres majors de Torrent, les seues corts d’honor, l’alcalde Jesús Ros, el regidor de Falles, José Antonio Castillejo, i els presidents i presidentes de les comissions torrentines.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.

La Comunitat Valenciana es consolida com a gran node logístic europeu amb el nou centre de JYSK a Almenara

La Generalitat destaca a la Comunitat Valenciana com a gran node logístic i industrial europeu gràcies a la inversió de 300 milions d'euros de JYSK en un macrocentre a Almenara, que generarà més de 250 ocupacions i reforçarà la xarxa de distribució a Espanya, Portugal i el Marroc.