8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

La falla Segon Tram i Plaça Sant Roc, primers premis del concurs de Teatre Faller de Torrent

 

L’Auditori de Torrent es va convertir en l’escenari per a celebrar la Gala de la Cultura de Torrent, un esdeveniment que premia les falles guanyadores en el concurs de Teatre Faller organitzat per la Junta Local Fallera, tant en la modalitat d’obra llarga com en la curta. A més, es va fer entrega de les mencions als millors actors i actrius, així com els premis a la millor escenografia i direcció. La falla Segon Tram Avinguda es va emportar el primer premi en la modalitat d’obra llarga, i la comissió Plaça Sant Roc arreplegà el primer de la modalitat d’obra curta. La fallera major de Torrent, Carmen Raga Ortí, acompanyada de la seua cort d’honor, l’alcalde Jesús Ros, i el regidor de falles, José Antonio Castillejo, féu entrega dels premis als guanyadors i guanyadores.

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra llarga

  

– Primer premi: falla Segon Tram Avinguda

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Avinguda

– Millor actor de repartiment: Ernesto Ruiz de la falla Antoni Pardo

– Millor actriu de repartiment: Eva Vázquez de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actor: Juan Fco Soriano de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actriu: Sandra Fas de la falla Antoni Pardo

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Noemi Ruiz i Maria Jesús Carrillo de la falla Segon Tram Avinguda

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra curta

 

– Primer premi: falla Plaça Sant Roc

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Carrer Benemèrita GC

– Millor actor de repartiment: Jose M Serer de la falla Plaça Sant Roc

– Millor actriu de repartiment: Conchin Benlloch de la falla Antoni Pardo

– Millor actor: Santiago Barberá de la falla Plaça Sant Roc  

– Millor actriu: Andrea Gómez de la falla Carrer Benemèrita GC

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Mariví Mora de la falla Plaça Sant Roc

Brindis nadalenc

A més a més, les falles de Torrent calfen motors per a les celebracions de Nadal i, per això, dijous va tindre lloc a l’Ajuntament el tradicional brindis nadalenc amb les falleres majors de Torrent, les seues corts d’honor, l’alcalde Jesús Ros, el regidor de Falles, José Antonio Castillejo, i els presidents i presidentes de les comissions torrentines.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.