13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La falla Segon Tram i Plaça Sant Roc, primers premis del concurs de Teatre Faller de Torrent

 

L’Auditori de Torrent es va convertir en l’escenari per a celebrar la Gala de la Cultura de Torrent, un esdeveniment que premia les falles guanyadores en el concurs de Teatre Faller organitzat per la Junta Local Fallera, tant en la modalitat d’obra llarga com en la curta. A més, es va fer entrega de les mencions als millors actors i actrius, així com els premis a la millor escenografia i direcció. La falla Segon Tram Avinguda es va emportar el primer premi en la modalitat d’obra llarga, i la comissió Plaça Sant Roc arreplegà el primer de la modalitat d’obra curta. La fallera major de Torrent, Carmen Raga Ortí, acompanyada de la seua cort d’honor, l’alcalde Jesús Ros, i el regidor de falles, José Antonio Castillejo, féu entrega dels premis als guanyadors i guanyadores.

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra llarga

  

– Primer premi: falla Segon Tram Avinguda

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Avinguda

– Millor actor de repartiment: Ernesto Ruiz de la falla Antoni Pardo

– Millor actriu de repartiment: Eva Vázquez de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actor: Juan Fco Soriano de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actriu: Sandra Fas de la falla Antoni Pardo

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Noemi Ruiz i Maria Jesús Carrillo de la falla Segon Tram Avinguda

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra curta

 

– Primer premi: falla Plaça Sant Roc

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Carrer Benemèrita GC

– Millor actor de repartiment: Jose M Serer de la falla Plaça Sant Roc

– Millor actriu de repartiment: Conchin Benlloch de la falla Antoni Pardo

– Millor actor: Santiago Barberá de la falla Plaça Sant Roc  

– Millor actriu: Andrea Gómez de la falla Carrer Benemèrita GC

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Mariví Mora de la falla Plaça Sant Roc

Brindis nadalenc

A més a més, les falles de Torrent calfen motors per a les celebracions de Nadal i, per això, dijous va tindre lloc a l’Ajuntament el tradicional brindis nadalenc amb les falleres majors de Torrent, les seues corts d’honor, l’alcalde Jesús Ros, el regidor de Falles, José Antonio Castillejo, i els presidents i presidentes de les comissions torrentines.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.