La falla Segon Tram i Plaça Sant Roc, primers premis del concurs de Teatre Faller de Torrent

 

L’Auditori de Torrent es va convertir en l’escenari per a celebrar la Gala de la Cultura de Torrent, un esdeveniment que premia les falles guanyadores en el concurs de Teatre Faller organitzat per la Junta Local Fallera, tant en la modalitat d’obra llarga com en la curta. A més, es va fer entrega de les mencions als millors actors i actrius, així com els premis a la millor escenografia i direcció. La falla Segon Tram Avinguda es va emportar el primer premi en la modalitat d’obra llarga, i la comissió Plaça Sant Roc arreplegà el primer de la modalitat d’obra curta. La fallera major de Torrent, Carmen Raga Ortí, acompanyada de la seua cort d’honor, l’alcalde Jesús Ros, i el regidor de falles, José Antonio Castillejo, féu entrega dels premis als guanyadors i guanyadores.

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra llarga

  

– Primer premi: falla Segon Tram Avinguda

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Avinguda

– Millor actor de repartiment: Ernesto Ruiz de la falla Antoni Pardo

– Millor actriu de repartiment: Eva Vázquez de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actor: Juan Fco Soriano de la falla Segon Tram Avinguda

– Millor actriu: Sandra Fas de la falla Antoni Pardo

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Noemi Ruiz i Maria Jesús Carrillo de la falla Segon Tram Avinguda

 

Premis del Concurs de Teatre Faller en modalitat obra curta

 

– Primer premi: falla Plaça Sant Roc

– Segon premi: falla Antoni Pardo

– Tercer premi: falla Carrer Benemèrita GC

– Millor actor de repartiment: Jose M Serer de la falla Plaça Sant Roc

– Millor actriu de repartiment: Conchin Benlloch de la falla Antoni Pardo

– Millor actor: Santiago Barberá de la falla Plaça Sant Roc  

– Millor actriu: Andrea Gómez de la falla Carrer Benemèrita GC

– Millor escenografia: falla Antoni Pardo

– Millor direcció: Mariví Mora de la falla Plaça Sant Roc

Brindis nadalenc

A més a més, les falles de Torrent calfen motors per a les celebracions de Nadal i, per això, dijous va tindre lloc a l’Ajuntament el tradicional brindis nadalenc amb les falleres majors de Torrent, les seues corts d’honor, l’alcalde Jesús Ros, el regidor de Falles, José Antonio Castillejo, i els presidents i presidentes de les comissions torrentines.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.