Les Falles al límit: Sanitat ja negocia amb la Generalitat la seua suspensió

Imatge de la mascletà

Imatge de la mascletà | València Diari

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha anunciat en una roda de premsa, este dimarts, que es procedirà a estudiar, cas per cas, tots els esdeveniments d’oci i culturals que es duran a terme en el país, fora de les zones de trasmissió significativa (Madrid, La Rioja i el País Basc).

 

Les declaracions fan desprendre que les negociacions amb l’executiu valencià iniciaran de manera immediata, per a valorar si efectivament se suspenen les Falles en la ciutat de València.

 

De fet, a preguntes del periodistes Illa ha assegurat que amb l’únic objectiu de mantindre la salut pública s’estudiarà amb la Comunitat Valenciana si és viable o no la celebració de les Falles, i sense estudiar el cost polític que puga tindre la cancel·lació d’estes festes.

 

A demés, el ministre també ha apuntat que, segons avancen els dies les mesures podrien incrementar-se en qualsevol de les comunitats autònomes del país, i sempre segons avance el virus.

 

El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha recordat que amb dades tancades a les 13.00 hores a Espanya hi haurien 1.622 casos positius, 35 morts i 109 en l’UCI. La majoria a Madrid (782).

 

En esta línia també s’ha determinat que se celebraran a porta tancada tots els esdeveniments deportius, competicions nacionals professionals i no professionals, com la Lliga de Futbol i de bàsquet. En les zones amb més incidència del virus se suspenen totes les activitats col·lectives en centres tancats de més de 1.000 persones i en els de menys de 1.000 es reduiran a un terç de l’aforament.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.