Els familiars dels morts per Covid-19 denunciaran la mort de 74 majors en la residència de Domus Vi en Alcoi

 

L’Associació de familiars d’afectats de residències Domus Vi Alcoi i Cocentaina (AFADOMUSVI), han anunciat que van a prendre accions legals per la mort i les lesions per coronavirus registrades entre residents del centre de majors Domus VI Alcoi, en la comarca l’Alcoià-Comtat‘ a on van morir 74 dels 140 usuaris.

 

Tal com publica el diari ‘Las Provincias’, «la investigació legal i pericial duta a terme per un despatx especialitzat en assumptes de geriatria i sociosanitaris ha evidenciat una clara negligència en la gestió de la crisi sanitària d’esta residència», resumixen els afectats, per este motiu des de l’associació consideren oportú que es faja una investigació judicial.

 

Esta associació va ser creada el passat 13 de maig per a la investigació de la gestió de la crisi sanitària del Covid-19 i la defensa jurídica dels seus associats.

 

 

 

 

Últimes notícies

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.

La sinistralitat laboral deixa 32 morts en mig any a la Comunitat Valenciana, 12 menys que en 2025

Els accidents laborals han causat 32 morts en la Comunitat Valenciana en el primer semestre de 2026, 12 menys que un any abans, dins d’un context estatal amb 358 víctimes mortals. La majoria de sinistres s’han produït en jornada de treball i afecten sobretot treballadors assalariats i sectors com servicis i construcció.

La compravenda de vivendes es manté estable al juny a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes ha mantingut al juny el mateix volum que fa un any a la Comunitat Valenciana, amb 8.558 operacions, en un context de lleu repunt a Espanya després de cinc mesos de caigudes.

Cauen 77 detinguts en Espanya d’una macroxarxa de tràfic de migrants i drogues al Mediterrani

Una operació internacional ha desmantellat una de les majors xarxes de tràfic de migrants, drogues i armes al Mediterrani, amb 77 detinguts en Espanya i ramificacions en la Comunitat Valenciana.

Mor un home de 56 anys en l’incendi d’una vivenda a Alberic

Un home de 56 anys ha mort en l’incendi de la vivenda on vivia a Alberic. Altres cinc persones han sigut ateses per inhalació de fum i ansietat.

Avís groc per tronades, pedra i calor extrema en comarques de València i Castelló este divendres

Aemet ha activat per a este divendres l’avís groc per fortes tronades amb pedra a l’interior de Castelló i nord de València, i per temperatures de fins a 36 graus al litoral sud de València.
FILMOTECA D'ESTIU