19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Els familiars dels morts per Covid-19 denunciaran la mort de 74 majors en la residència de Domus Vi en Alcoi

 

L’Associació de familiars d’afectats de residències Domus Vi Alcoi i Cocentaina (AFADOMUSVI), han anunciat que van a prendre accions legals per la mort i les lesions per coronavirus registrades entre residents del centre de majors Domus VI Alcoi, en la comarca l’Alcoià-Comtat‘ a on van morir 74 dels 140 usuaris.

 

Tal com publica el diari ‘Las Provincias’, «la investigació legal i pericial duta a terme per un despatx especialitzat en assumptes de geriatria i sociosanitaris ha evidenciat una clara negligència en la gestió de la crisi sanitària d’esta residència», resumixen els afectats, per este motiu des de l’associació consideren oportú que es faja una investigació judicial.

 

Esta associació va ser creada el passat 13 de maig per a la investigació de la gestió de la crisi sanitària del Covid-19 i la defensa jurídica dels seus associats.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha sostingut que el protocol es va complir rigorosament durant la dana i que per això no va haver-hi víctimes en ferrocarrils. Ha negat retards en el tall del metre i ha explicat que va actuar amb la informació oficial disponible.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure ‘la millor festa del món’

Carmen Prades i Marta Mercader han encés simbòlicament la metxa de les Falles 2026 durant la Crida i conviden al món a sumar-se a la festa. L'acte ha inclòs el lliurament simbòlic de les claus i un espectacle de llum i pólvora.

Un assessor situa a Mazón en el seu despatx 25 minuts abans d’anar al Cecopi

L'assessor Josep Lanuza ha declarat que va acompanyar a Carlos Mazón des del Palau al Cecopi i que l'És-alert va sonar a les 20.11 quan ja anaven de camí. La jutgessa ha confrontat el seu relat amb el dels escortes.

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.