17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Els familiars dels morts per Covid-19 denunciaran la mort de 74 majors en la residència de Domus Vi en Alcoi

 

L’Associació de familiars d’afectats de residències Domus Vi Alcoi i Cocentaina (AFADOMUSVI), han anunciat que van a prendre accions legals per la mort i les lesions per coronavirus registrades entre residents del centre de majors Domus VI Alcoi, en la comarca l’Alcoià-Comtat‘ a on van morir 74 dels 140 usuaris.

 

Tal com publica el diari ‘Las Provincias’, «la investigació legal i pericial duta a terme per un despatx especialitzat en assumptes de geriatria i sociosanitaris ha evidenciat una clara negligència en la gestió de la crisi sanitària d’esta residència», resumixen els afectats, per este motiu des de l’associació consideren oportú que es faja una investigació judicial.

 

Esta associació va ser creada el passat 13 de maig per a la investigació de la gestió de la crisi sanitària del Covid-19 i la defensa jurídica dels seus associats.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.

València Basket i Joventut obrin la Copa en el Roig Arena amb un dol d’estils

L'equip de Pedro Martínez i la Penya de Ricky Rubio inauguren els quarts a les 18.00 en el Roig Arena, amb el factor pista i la 'maledicció' de l'amfitrió en joc

Detingut l’exmarit com a presumpte autor de l’assassinat d’una dona i la seua filla a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim a Xilxes. La Guàrdia Civil revisa gravacions municipals i l'Ajuntament decreta tres dies de dol.

Detingut l’exmarit i pare com a presumpte autor del doble crim d’una dona i una xiqueta a Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble crim ocorregut este dimarts a Xilxes, segons va anunciar la delegada del Govern.

Condemnen a un menor per intentar agredir sexualment a un altre en un viatge d’estudis

Un Jutjat de Menors de València ha imposat 15 mesos d'internament tancat i 2 anys de llibertat vigilada a un menor per intentar agredir sexualment a un altre durant un viatge escolar a Màlaga. La sentència afig formació obligatòria, allunyament per quatre anys i indemnització de 17.400 euros.

Localitzen sense vida a un senderista de 71 anys en la rambla salada d’Albatera

El cos d'un senderista de 71 anys, denunciat com desaparegut per la seua esposa, ha sigut localitzat en la rambla salada d'Albatera després de trobar el seu cotxe. No hi ha signes de violència i es remena una mort accidental

Pérez Llorca defén al Consell per les adjudicacions de vivendes públiques a Alacant i l’oposició demana dimissions

El president ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures com la suspensió del funcionari implicat i l'enviament del cas a Fiscalia. PSPV i Compromís exigixen cessaments i major control, i Vox reclama una comissió d'investigació.