La Federació de Moros i Cristians d’Oliva suspén els actes del Mig Any Fester de 2021

 

Davant de la situació de greu crisi sanitària, la Federació de Moros i Cristians d’Oliva informa que els actes del Mig Any Fester de 2021 queden suspesos. El Mig Any Fester de 2021 estava previst per al primer i segon cap de setmana de febrer, com és tradicional. Les previsions epidemiològiques apunten a un escenari complicat, el que fa que no siga convenient realitzar cap acte públic.

 

Donaven per descomptat que els actes oficials (Presentació de càrrecs a l’Olímpia, Sopar de gal·la i Concurs de Putxeros) no anaven a poder-se celebrar. Per això, des de la Junta de la FMICO s’havia plantejat al grup de presidents de les Filades la possibilitat de fer un programa especial de ràdio, un concert fester i una exposició (aprofitant que estem a l’any del centenari de les primeres celebracions de Moros i Cristians a la localitat d’Oliva).

 

La situació d’extrema gravetat de la pandèmia desaconsella tota activitat que puga comportar la reunió de gran número de gent. No és moment de fer cap acte públic, ja que la salut i la seguretat han d’estar per davant de tot. No obstant això, segons evolucione la situació sanitària al nostre municipi, no es descarta que en el mes de maig pogueren fer-se les activitats que s’han exposat anteriorment, tot garantit les mesures de seguretat que estiguen vigents aplegat el moment.

 

«La Junta de la FMICO lamenta tindre que fer novament un comunicat de suspensió d’actes festers, però hem d’estar a l’altura de les circumstàncies i obrar a consciència. El col·lectiu fester dels Moros i Cristians d’Oliva hem de ser exemplar amb el compliment estricte de les recomanacions sanitàries que les administracions dicten», explica el col·lectiu.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.