La Federació de Moros i Cristians d’Oliva suspén els actes del Mig Any Fester de 2021

 

Davant de la situació de greu crisi sanitària, la Federació de Moros i Cristians d’Oliva informa que els actes del Mig Any Fester de 2021 queden suspesos. El Mig Any Fester de 2021 estava previst per al primer i segon cap de setmana de febrer, com és tradicional. Les previsions epidemiològiques apunten a un escenari complicat, el que fa que no siga convenient realitzar cap acte públic.

 

Donaven per descomptat que els actes oficials (Presentació de càrrecs a l’Olímpia, Sopar de gal·la i Concurs de Putxeros) no anaven a poder-se celebrar. Per això, des de la Junta de la FMICO s’havia plantejat al grup de presidents de les Filades la possibilitat de fer un programa especial de ràdio, un concert fester i una exposició (aprofitant que estem a l’any del centenari de les primeres celebracions de Moros i Cristians a la localitat d’Oliva).

 

La situació d’extrema gravetat de la pandèmia desaconsella tota activitat que puga comportar la reunió de gran número de gent. No és moment de fer cap acte públic, ja que la salut i la seguretat han d’estar per davant de tot. No obstant això, segons evolucione la situació sanitària al nostre municipi, no es descarta que en el mes de maig pogueren fer-se les activitats que s’han exposat anteriorment, tot garantit les mesures de seguretat que estiguen vigents aplegat el moment.

 

«La Junta de la FMICO lamenta tindre que fer novament un comunicat de suspensió d’actes festers, però hem d’estar a l’altura de les circumstàncies i obrar a consciència. El col·lectiu fester dels Moros i Cristians d’Oliva hem de ser exemplar amb el compliment estricte de les recomanacions sanitàries que les administracions dicten», explica el col·lectiu.

Últimes notícies

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.