La Federació de Moros i Cristians d’Oliva suspén els actes del Mig Any Fester de 2021

 

Davant de la situació de greu crisi sanitària, la Federació de Moros i Cristians d’Oliva informa que els actes del Mig Any Fester de 2021 queden suspesos. El Mig Any Fester de 2021 estava previst per al primer i segon cap de setmana de febrer, com és tradicional. Les previsions epidemiològiques apunten a un escenari complicat, el que fa que no siga convenient realitzar cap acte públic.

 

Donaven per descomptat que els actes oficials (Presentació de càrrecs a l’Olímpia, Sopar de gal·la i Concurs de Putxeros) no anaven a poder-se celebrar. Per això, des de la Junta de la FMICO s’havia plantejat al grup de presidents de les Filades la possibilitat de fer un programa especial de ràdio, un concert fester i una exposició (aprofitant que estem a l’any del centenari de les primeres celebracions de Moros i Cristians a la localitat d’Oliva).

 

La situació d’extrema gravetat de la pandèmia desaconsella tota activitat que puga comportar la reunió de gran número de gent. No és moment de fer cap acte públic, ja que la salut i la seguretat han d’estar per davant de tot. No obstant això, segons evolucione la situació sanitària al nostre municipi, no es descarta que en el mes de maig pogueren fer-se les activitats que s’han exposat anteriorment, tot garantit les mesures de seguretat que estiguen vigents aplegat el moment.

 

«La Junta de la FMICO lamenta tindre que fer novament un comunicat de suspensió d’actes festers, però hem d’estar a l’altura de les circumstàncies i obrar a consciència. El col·lectiu fester dels Moros i Cristians d’Oliva hem de ser exemplar amb el compliment estricte de les recomanacions sanitàries que les administracions dicten», explica el col·lectiu.

Últimes notícies

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.

Educació i sindicats encaren amb optimisme una reunió clau per a frenar la vaga indefinida

Educació i els sindicats docents reprenen les negociacions amb una nova proposta sindical sobre la taula i un clima d'optimisme per a intentar tancar la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la DANA insistix a obtindre les crides de l’alcalde d’Utiel al 112 del 29 d’octubre

La magistrada que investiga la gestió de la DANA torna a reclamar al 112 de la Generalitat les gravacions de les crides de l'alcalde d'Utiel i ordena creuar els registres aportats per l'alcaldessa de Torrent.

S’entrega a Madrid el conductor escapolit després d’un atropellament mortal en Port de Sagunt

El conductor que va atropellar mortalment a un vianant en Port de Sagunt i va fugir a gran velocitat s'ha entregat en una comissaria de Madrid després d'un dia en parador ignorat.

La Comunitat Valenciana reforça el seu lideratge en gestió de l’aigua amb més de 10 milions per a infraestructures hídriques

La Generalitat impulsa els plans integrals de sanejament urbà amb més de 10 milions d'euros per a modernitzar depuradores, reforçar infraestructures hídriques i preparar-se davant pluges extremes.

Barcala defén que l’únic acte institucional del 25 de maig és el de l’Ajuntament d’Alacant

Luis Barcala reivindica que l'homenatge del 25 de maig organitzat per l'Ajuntament és l'únic acte institucional pel bombardeig del Mercat Central i evita valorar l'absència de l'oposició.