La Federació de Moros i Cristians d’Oliva suspén els actes del Mig Any Fester de 2021

 

Davant de la situació de greu crisi sanitària, la Federació de Moros i Cristians d’Oliva informa que els actes del Mig Any Fester de 2021 queden suspesos. El Mig Any Fester de 2021 estava previst per al primer i segon cap de setmana de febrer, com és tradicional. Les previsions epidemiològiques apunten a un escenari complicat, el que fa que no siga convenient realitzar cap acte públic.

 

Donaven per descomptat que els actes oficials (Presentació de càrrecs a l’Olímpia, Sopar de gal·la i Concurs de Putxeros) no anaven a poder-se celebrar. Per això, des de la Junta de la FMICO s’havia plantejat al grup de presidents de les Filades la possibilitat de fer un programa especial de ràdio, un concert fester i una exposició (aprofitant que estem a l’any del centenari de les primeres celebracions de Moros i Cristians a la localitat d’Oliva).

 

La situació d’extrema gravetat de la pandèmia desaconsella tota activitat que puga comportar la reunió de gran número de gent. No és moment de fer cap acte públic, ja que la salut i la seguretat han d’estar per davant de tot. No obstant això, segons evolucione la situació sanitària al nostre municipi, no es descarta que en el mes de maig pogueren fer-se les activitats que s’han exposat anteriorment, tot garantit les mesures de seguretat que estiguen vigents aplegat el moment.

 

«La Junta de la FMICO lamenta tindre que fer novament un comunicat de suspensió d’actes festers, però hem d’estar a l’altura de les circumstàncies i obrar a consciència. El col·lectiu fester dels Moros i Cristians d’Oliva hem de ser exemplar amb el compliment estricte de les recomanacions sanitàries que les administracions dicten», explica el col·lectiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.