Fernando Simón reconeix l’error: «El que vam fer mal durant la pandèmia»

 

Jesús Calleja ha explicat esta matinada de dijous en el programa ‘El Faro’ de la Cadena Ser com va convéncer a Fernando Simón perquè estiguera en el seu programa: «Jo mateix li vaig telefonar, esperant-me un no rotund, dient-me que està la situació com perquè este home vinga i ens explique alguna cosa que no siga institucional, però la sorpresa és que va dir que sí i posarem una data», ha dit.

 

Simón parlarà en ‘Planeta Calleja’ sobre la pandèmia

«Li vaig telefonar perquè des de la comunitat alpinística sabíem que Simón escalava i a demés d’escalar molt bé, té un nivell bastant elevat. En eixe moment vam dir, si hi ha una persona que estiga ara mateix en l’actualitat i que li podíem fer les preguntes que no foren les que ja estan dites en les rodes de premsa, este és Fernando Simón», ha prosseguit Calleja.

 

El presentador de ‘Planeta Calleja’ entén la polèmica sorgida i respecta totes les opinions, però advertix que en el programa, Simón donarà detalls sobre «què es va fer malament en la pandèmia, què s’ha fet bé, quin és el present que tenim en este moment, què passarà des d’este moment al gener, què passarà de gener a juny i quan acabarà esta pandèmia».

 

El director del CCAES donarà una «informació esperançadora», assegura Calleja

«El programa és molt sorprenent, perquè no ha esquivat cap pregunta. Dona dates concretes, com serà el procés, quan s’acabarà la pandèmia», detalla Calleja, que avança que en l’episodi es dona «informació esperançadora. Si es complís crec que anem cap a un escenari molt bo en el moment en què les vacunes estiguen actives, no immediatament», afegix.

 

Calleja confessa que es vorà a un Simón diferent al de les rodes de premsa habituals d’anàlisi de la pandèmia: «No és el mateix que tu estigues posat amb el que toca dir, és a dir, amb el que hages de dir, o que de sobte estigues en un programa, a on l’espai és diferent, et desinhibixes, et relaxes, estàs fora d’esta pressió que pots tindre diàriament i que algú li faja les preguntes més com un ciutadà que com un periodista».

 

Des que es va conéixer la participació de Fernando Simón en ‘Planeta Calleja’ les opinions s’han disparat des de tots els àmbits i fins i tot el director del CCAES va ser preguntat per este programa en la seua última roda de premsa. Simón no va voler comentar res sobre este tema: «Les meues vacacions són les meues vacacions, no les comentaré», va sentenciar.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.