10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Fernando Simón reconeix l’error: «El que vam fer mal durant la pandèmia»

 

Jesús Calleja ha explicat esta matinada de dijous en el programa ‘El Faro’ de la Cadena Ser com va convéncer a Fernando Simón perquè estiguera en el seu programa: «Jo mateix li vaig telefonar, esperant-me un no rotund, dient-me que està la situació com perquè este home vinga i ens explique alguna cosa que no siga institucional, però la sorpresa és que va dir que sí i posarem una data», ha dit.

 

Simón parlarà en ‘Planeta Calleja’ sobre la pandèmia

«Li vaig telefonar perquè des de la comunitat alpinística sabíem que Simón escalava i a demés d’escalar molt bé, té un nivell bastant elevat. En eixe moment vam dir, si hi ha una persona que estiga ara mateix en l’actualitat i que li podíem fer les preguntes que no foren les que ja estan dites en les rodes de premsa, este és Fernando Simón», ha prosseguit Calleja.

 

El presentador de ‘Planeta Calleja’ entén la polèmica sorgida i respecta totes les opinions, però advertix que en el programa, Simón donarà detalls sobre «què es va fer malament en la pandèmia, què s’ha fet bé, quin és el present que tenim en este moment, què passarà des d’este moment al gener, què passarà de gener a juny i quan acabarà esta pandèmia».

 

El director del CCAES donarà una «informació esperançadora», assegura Calleja

«El programa és molt sorprenent, perquè no ha esquivat cap pregunta. Dona dates concretes, com serà el procés, quan s’acabarà la pandèmia», detalla Calleja, que avança que en l’episodi es dona «informació esperançadora. Si es complís crec que anem cap a un escenari molt bo en el moment en què les vacunes estiguen actives, no immediatament», afegix.

 

Calleja confessa que es vorà a un Simón diferent al de les rodes de premsa habituals d’anàlisi de la pandèmia: «No és el mateix que tu estigues posat amb el que toca dir, és a dir, amb el que hages de dir, o que de sobte estigues en un programa, a on l’espai és diferent, et desinhibixes, et relaxes, estàs fora d’esta pressió que pots tindre diàriament i que algú li faja les preguntes més com un ciutadà que com un periodista».

 

Des que es va conéixer la participació de Fernando Simón en ‘Planeta Calleja’ les opinions s’han disparat des de tots els àmbits i fins i tot el director del CCAES va ser preguntat per este programa en la seua última roda de premsa. Simón no va voler comentar res sobre este tema: «Les meues vacacions són les meues vacacions, no les comentaré», va sentenciar.

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.