Fernando Simón reconeix l’error: «El que vam fer mal durant la pandèmia»

 

Jesús Calleja ha explicat esta matinada de dijous en el programa ‘El Faro’ de la Cadena Ser com va convéncer a Fernando Simón perquè estiguera en el seu programa: «Jo mateix li vaig telefonar, esperant-me un no rotund, dient-me que està la situació com perquè este home vinga i ens explique alguna cosa que no siga institucional, però la sorpresa és que va dir que sí i posarem una data», ha dit.

 

Simón parlarà en ‘Planeta Calleja’ sobre la pandèmia

«Li vaig telefonar perquè des de la comunitat alpinística sabíem que Simón escalava i a demés d’escalar molt bé, té un nivell bastant elevat. En eixe moment vam dir, si hi ha una persona que estiga ara mateix en l’actualitat i que li podíem fer les preguntes que no foren les que ja estan dites en les rodes de premsa, este és Fernando Simón», ha prosseguit Calleja.

 

El presentador de ‘Planeta Calleja’ entén la polèmica sorgida i respecta totes les opinions, però advertix que en el programa, Simón donarà detalls sobre «què es va fer malament en la pandèmia, què s’ha fet bé, quin és el present que tenim en este moment, què passarà des d’este moment al gener, què passarà de gener a juny i quan acabarà esta pandèmia».

 

El director del CCAES donarà una «informació esperançadora», assegura Calleja

«El programa és molt sorprenent, perquè no ha esquivat cap pregunta. Dona dates concretes, com serà el procés, quan s’acabarà la pandèmia», detalla Calleja, que avança que en l’episodi es dona «informació esperançadora. Si es complís crec que anem cap a un escenari molt bo en el moment en què les vacunes estiguen actives, no immediatament», afegix.

 

Calleja confessa que es vorà a un Simón diferent al de les rodes de premsa habituals d’anàlisi de la pandèmia: «No és el mateix que tu estigues posat amb el que toca dir, és a dir, amb el que hages de dir, o que de sobte estigues en un programa, a on l’espai és diferent, et desinhibixes, et relaxes, estàs fora d’esta pressió que pots tindre diàriament i que algú li faja les preguntes més com un ciutadà que com un periodista».

 

Des que es va conéixer la participació de Fernando Simón en ‘Planeta Calleja’ les opinions s’han disparat des de tots els àmbits i fins i tot el director del CCAES va ser preguntat per este programa en la seua última roda de premsa. Simón no va voler comentar res sobre este tema: «Les meues vacacions són les meues vacacions, no les comentaré», va sentenciar.

Últimes notícies

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.