Fernando Simón reconeix l’error: «El que vam fer mal durant la pandèmia»

 

Jesús Calleja ha explicat esta matinada de dijous en el programa ‘El Faro’ de la Cadena Ser com va convéncer a Fernando Simón perquè estiguera en el seu programa: «Jo mateix li vaig telefonar, esperant-me un no rotund, dient-me que està la situació com perquè este home vinga i ens explique alguna cosa que no siga institucional, però la sorpresa és que va dir que sí i posarem una data», ha dit.

 

Simón parlarà en ‘Planeta Calleja’ sobre la pandèmia

«Li vaig telefonar perquè des de la comunitat alpinística sabíem que Simón escalava i a demés d’escalar molt bé, té un nivell bastant elevat. En eixe moment vam dir, si hi ha una persona que estiga ara mateix en l’actualitat i que li podíem fer les preguntes que no foren les que ja estan dites en les rodes de premsa, este és Fernando Simón», ha prosseguit Calleja.

 

El presentador de ‘Planeta Calleja’ entén la polèmica sorgida i respecta totes les opinions, però advertix que en el programa, Simón donarà detalls sobre «què es va fer malament en la pandèmia, què s’ha fet bé, quin és el present que tenim en este moment, què passarà des d’este moment al gener, què passarà de gener a juny i quan acabarà esta pandèmia».

 

El director del CCAES donarà una «informació esperançadora», assegura Calleja

«El programa és molt sorprenent, perquè no ha esquivat cap pregunta. Dona dates concretes, com serà el procés, quan s’acabarà la pandèmia», detalla Calleja, que avança que en l’episodi es dona «informació esperançadora. Si es complís crec que anem cap a un escenari molt bo en el moment en què les vacunes estiguen actives, no immediatament», afegix.

 

Calleja confessa que es vorà a un Simón diferent al de les rodes de premsa habituals d’anàlisi de la pandèmia: «No és el mateix que tu estigues posat amb el que toca dir, és a dir, amb el que hages de dir, o que de sobte estigues en un programa, a on l’espai és diferent, et desinhibixes, et relaxes, estàs fora d’esta pressió que pots tindre diàriament i que algú li faja les preguntes més com un ciutadà que com un periodista».

 

Des que es va conéixer la participació de Fernando Simón en ‘Planeta Calleja’ les opinions s’han disparat des de tots els àmbits i fins i tot el director del CCAES va ser preguntat per este programa en la seua última roda de premsa. Simón no va voler comentar res sobre este tema: «Les meues vacacions són les meues vacacions, no les comentaré», va sentenciar.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.