El festival Montgorock de Xàbia s’ajorna fins a setembre pel coronavirus

Assistents a un concert

Ajornat el Montgorock Xàbia Festival | Pixabay

 

L’edició 2020 del Montgorock Xàbia Festival, en la Marina Alta (Alacant), ha comunicat este dimecres que a causa de l’actual situació pel COVID-19 i per «responsabilitat social i de salut» s’ajorna als dies 25 i 26 de setembre.

 

«Estem treballat molt per a què el nostre cartell patisca els menors canvis possibles, no és fàcil coordinar un ajornament amb tants artistes que, al seu torn, tenen desenes de concerts i festivals que reubicar», han mantingut i han indicat que «el panorama actual tant per a promotors, com per a agències i artistes és caòtic».

 

No obstant, han assenyalat que s’està treballant des de la unitat i «amb la millor intenció». De la mateixa manera, s’ha agraït a l’Ajuntament Xàbia i «a totes les agències i artistes la predisposició» que estan mostrant per a «pal·liar esta situació».

 

Comunicaran els canvis de cartells prompte

«Intentarem comunicar el cartell, amb les seues possibles modificacions, el més prompte possible. Una volta comuniquem el cartell, donarem un termini de devolució per a què els que no pugueu vindre. Per als altres, els abonaments i entrades actuals seran vàlides per a les noves dates», han anunciat.

 

Amb tot, han confiat que «la majoria» continuaran fent costat al festival «com sempre»: «Des de Montgorock som conscients de la sort que tenim en comptar amb un públic com vosaltres, que sempre ens ha respectat i secundat».

Últimes notícies

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.