El festival Montgorock de Xàbia s’ajorna fins a setembre pel coronavirus

Assistents a un concert

Ajornat el Montgorock Xàbia Festival | Pixabay

 

L’edició 2020 del Montgorock Xàbia Festival, en la Marina Alta (Alacant), ha comunicat este dimecres que a causa de l’actual situació pel COVID-19 i per «responsabilitat social i de salut» s’ajorna als dies 25 i 26 de setembre.

 

«Estem treballat molt per a què el nostre cartell patisca els menors canvis possibles, no és fàcil coordinar un ajornament amb tants artistes que, al seu torn, tenen desenes de concerts i festivals que reubicar», han mantingut i han indicat que «el panorama actual tant per a promotors, com per a agències i artistes és caòtic».

 

No obstant, han assenyalat que s’està treballant des de la unitat i «amb la millor intenció». De la mateixa manera, s’ha agraït a l’Ajuntament Xàbia i «a totes les agències i artistes la predisposició» que estan mostrant per a «pal·liar esta situació».

 

Comunicaran els canvis de cartells prompte

«Intentarem comunicar el cartell, amb les seues possibles modificacions, el més prompte possible. Una volta comuniquem el cartell, donarem un termini de devolució per a què els que no pugueu vindre. Per als altres, els abonaments i entrades actuals seran vàlides per a les noves dates», han anunciat.

 

Amb tot, han confiat que «la majoria» continuaran fent costat al festival «com sempre»: «Des de Montgorock som conscients de la sort que tenim en comptar amb un públic com vosaltres, que sempre ens ha respectat i secundat».

Últimes notícies

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.