12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

El festival Montgorock de Xàbia s’ajorna fins a setembre pel coronavirus

Assistents a un concert

Ajornat el Montgorock Xàbia Festival | Pixabay

 

L’edició 2020 del Montgorock Xàbia Festival, en la Marina Alta (Alacant), ha comunicat este dimecres que a causa de l’actual situació pel COVID-19 i per «responsabilitat social i de salut» s’ajorna als dies 25 i 26 de setembre.

 

«Estem treballat molt per a què el nostre cartell patisca els menors canvis possibles, no és fàcil coordinar un ajornament amb tants artistes que, al seu torn, tenen desenes de concerts i festivals que reubicar», han mantingut i han indicat que «el panorama actual tant per a promotors, com per a agències i artistes és caòtic».

 

No obstant, han assenyalat que s’està treballant des de la unitat i «amb la millor intenció». De la mateixa manera, s’ha agraït a l’Ajuntament Xàbia i «a totes les agències i artistes la predisposició» que estan mostrant per a «pal·liar esta situació».

 

Comunicaran els canvis de cartells prompte

«Intentarem comunicar el cartell, amb les seues possibles modificacions, el més prompte possible. Una volta comuniquem el cartell, donarem un termini de devolució per a què els que no pugueu vindre. Per als altres, els abonaments i entrades actuals seran vàlides per a les noves dates», han anunciat.

 

Amb tot, han confiat que «la majoria» continuaran fent costat al festival «com sempre»: «Des de Montgorock som conscients de la sort que tenim en comptar amb un públic com vosaltres, que sempre ens ha respectat i secundat».

Últimes notícies

El camp manté les protestes malgrat la paralització de l’acord UE-Mercosur

Les organitzacions agràries han decidit continuar mobilitzant-se encara que l'Eurocambra ha enviat el pacte UE-Mercosur al TJUE. Reclamen evitar la seua aplicació provisional.

Troben roba i calçat de la desapareguda a Favara i creuen que pot haver-se refugiat a prop

Els equips han localitzat un abric i el calçat de la dona i orienten el rastreig al seu entorn immediat. Després d'una nit de fred i pluja, les previsions són optimistes.

València, premiada en Fitur pels seus avanços en turisme inclusiu i sostenible

València ha rebut en Fitur els premis FITUR4all i FITURNext per integrar accessibilitat i sostenibilitat en el seu model turístic. Els guardons destaquen la gestió de l'aigua i la millora de l'experiència per a totes les persones.

La Guàrdia Civil coordina la busca d’una dona desapareguda en un barranc de Favara (València)

Guàrdia Civil i bombers han activat un ampli operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en un barranc de Favara. En el dispositiu intervenen equips terrestres, canins, drons i suport aeri.

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.