El festival Montgorock de Xàbia s’ajorna fins a setembre pel coronavirus

Assistents a un concert

Ajornat el Montgorock Xàbia Festival | Pixabay

 

L’edició 2020 del Montgorock Xàbia Festival, en la Marina Alta (Alacant), ha comunicat este dimecres que a causa de l’actual situació pel COVID-19 i per «responsabilitat social i de salut» s’ajorna als dies 25 i 26 de setembre.

 

«Estem treballat molt per a què el nostre cartell patisca els menors canvis possibles, no és fàcil coordinar un ajornament amb tants artistes que, al seu torn, tenen desenes de concerts i festivals que reubicar», han mantingut i han indicat que «el panorama actual tant per a promotors, com per a agències i artistes és caòtic».

 

No obstant, han assenyalat que s’està treballant des de la unitat i «amb la millor intenció». De la mateixa manera, s’ha agraït a l’Ajuntament Xàbia i «a totes les agències i artistes la predisposició» que estan mostrant per a «pal·liar esta situació».

 

Comunicaran els canvis de cartells prompte

«Intentarem comunicar el cartell, amb les seues possibles modificacions, el més prompte possible. Una volta comuniquem el cartell, donarem un termini de devolució per a què els que no pugueu vindre. Per als altres, els abonaments i entrades actuals seran vàlides per a les noves dates», han anunciat.

 

Amb tot, han confiat que «la majoria» continuaran fent costat al festival «com sempre»: «Des de Montgorock som conscients de la sort que tenim en comptar amb un públic com vosaltres, que sempre ens ha respectat i secundat».

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.