El festival Montgorock de Xàbia s’ajorna fins a setembre pel coronavirus

Assistents a un concert

Ajornat el Montgorock Xàbia Festival | Pixabay

 

L’edició 2020 del Montgorock Xàbia Festival, en la Marina Alta (Alacant), ha comunicat este dimecres que a causa de l’actual situació pel COVID-19 i per «responsabilitat social i de salut» s’ajorna als dies 25 i 26 de setembre.

 

«Estem treballat molt per a què el nostre cartell patisca els menors canvis possibles, no és fàcil coordinar un ajornament amb tants artistes que, al seu torn, tenen desenes de concerts i festivals que reubicar», han mantingut i han indicat que «el panorama actual tant per a promotors, com per a agències i artistes és caòtic».

 

No obstant, han assenyalat que s’està treballant des de la unitat i «amb la millor intenció». De la mateixa manera, s’ha agraït a l’Ajuntament Xàbia i «a totes les agències i artistes la predisposició» que estan mostrant per a «pal·liar esta situació».

 

Comunicaran els canvis de cartells prompte

«Intentarem comunicar el cartell, amb les seues possibles modificacions, el més prompte possible. Una volta comuniquem el cartell, donarem un termini de devolució per a què els que no pugueu vindre. Per als altres, els abonaments i entrades actuals seran vàlides per a les noves dates», han anunciat.

 

Amb tot, han confiat que «la majoria» continuaran fent costat al festival «com sempre»: «Des de Montgorock som conscients de la sort que tenim en comptar amb un públic com vosaltres, que sempre ens ha respectat i secundat».

Últimes notícies

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.
FILMOTECA D'ESTIU