La Fira de l’Automòbil d’Ocasió arriba a Fira València amb grans descomptes i l’estrena del Plan Renove

 

Tot a punt per a la tornada de la Fira de l’Automòbil Selecció Ocasió de Fira València. Després de posposar la seua celebració fins a dos voltes (abril i juny) a causa de la pandèmia del coronavirus, el certamen obrirà les portes de la seua dotzena edició este divendres 10 fins al diumenge 12 de juliol, d’11.00 a 20.00 hores, en el que marcarà la tornada a l’activitat firal després de quatre mesos.

 

A l’atractiu de la seua convocatòria i l’efecte ‘preus fira’, se sumen enguany dos circumstàncies d’excepció: l’ampli estoc acumulat en els concessionaris després de pràcticament tres mesos tancats i, sobretot, la posada en marxa del ‘Pla Renove 2020’, dotat amb 250 milions d’euros en ajudes directes a la compra de turismes.

 

Este pla inclou els cotxes denominats ‘quilòmetre 0’, és a dir, els automatriculats enguany per part de les mateixes marques i que configuren el gruix de la flota que des d’este divendres es posa a la venda en Fira València.

 

Amb això, s’estima que l’edició d’enguany de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà la que oferisca «els descomptes més substanciosos dels seus 12 anys d’història», d’entre 6.000 i 12.000 euros, segons ha informat l’organització en un comunicat.

  

En total, seran més de 1.200 les unitats a la venda que es distribuïsquen al llarg dels 25.000 metres quadrats previstos en els Pavellons N3P1 i N3P2 del Nivell 3 de les instal·lacions firals de Benimàmet.

 

Està confirmada la presència de 40 expositors directes i 24 marques, entre elles, noms de reconegut prestigi en el panorama automobilístic valencià. A demés, el visitant podrà accedir als servicis de firmes com Autocasión o Coches.net; a les exposicions de l’Escuderia Bengala o els clàssics del Club Seat 600; els cotxes personalitzats d’Eurocrew, la Federació d’Automobilisme de la Comunitat Valenciana o el Rallye Ciutat de València – Memorial Javier Sanz.

 

Seguretat davant el coronavirus

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà —al costat del certamen professional de moda de comunió i cerimònia Dia Màgic by FIMI— el primer gran esdeveniment firal que se celebra en els grans recintes firals del nostre país després de la pandèmia i, per a això, Fira València ha redoblat esforços per a garantir la seguretat d’expositors i visitants.

 

Seguint el Protocol de Seguretat posat en marxa per Fira València, els visitants que acudisquen al Saló tindran tota la informació digitalitzada per a evitar el contacte en paper, diferents portes d’accés, controls de temperatura, punts de gel hidroalcohòlic i comptaran amb un sistema continu de ventilació dins dels pavellons per a garantir les màximes condicions d’higiene, entre moltes altres mesures.

 

L’atenció al client serà personalitzada per part de cada estand i concessionari i es disposaran de fins a dos pavellons per a que l’espai i els corredors permeten mantindre sense cap problema tant la distància social com un aforament limitat en el 75%. La Fira, a demés, ha dissenyat un recorregut d’entrada/eixida per a ordenar el flux de gent i ha disposat d’un espai mèdic exclusiu i reforçat per a atendre qualsevol circumstància.

 

Compra d’entrades online

La venda d’entrades serà exclusivament online a través d’este enllaç i s’aconsella als visitants i compradors que utilitzen este sistema de compra i accés per a evitar cues i contactes innecessaris, millorar l’accés i complir amb el Protocol de Seguretat. La compra online té un preu de 3 euros per entrada individual i 5 euros per a l’entrada doble.

 

A demés, la fira sortejarà diàriament una bicicleta elèctrica entre tots els compradors al certamen, per cortesia de la firma valenciana especialista en mobilitat elèctrica Amperbike.

 

El saló també donarà l’entrada gratuïta a professionals vinculats a la lluita contra la pandèmia, com sanitaris, membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, bombers, Protecció Civil i farmacèutics, tots ells prèvia acreditació professional.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.