9.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La Fira de l’Automòbil d’Ocasió arriba a Fira València amb grans descomptes i l’estrena del Plan Renove

 

Tot a punt per a la tornada de la Fira de l’Automòbil Selecció Ocasió de Fira València. Després de posposar la seua celebració fins a dos voltes (abril i juny) a causa de la pandèmia del coronavirus, el certamen obrirà les portes de la seua dotzena edició este divendres 10 fins al diumenge 12 de juliol, d’11.00 a 20.00 hores, en el que marcarà la tornada a l’activitat firal després de quatre mesos.

 

A l’atractiu de la seua convocatòria i l’efecte ‘preus fira’, se sumen enguany dos circumstàncies d’excepció: l’ampli estoc acumulat en els concessionaris després de pràcticament tres mesos tancats i, sobretot, la posada en marxa del ‘Pla Renove 2020’, dotat amb 250 milions d’euros en ajudes directes a la compra de turismes.

 

Este pla inclou els cotxes denominats ‘quilòmetre 0’, és a dir, els automatriculats enguany per part de les mateixes marques i que configuren el gruix de la flota que des d’este divendres es posa a la venda en Fira València.

 

Amb això, s’estima que l’edició d’enguany de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà la que oferisca «els descomptes més substanciosos dels seus 12 anys d’història», d’entre 6.000 i 12.000 euros, segons ha informat l’organització en un comunicat.

  

En total, seran més de 1.200 les unitats a la venda que es distribuïsquen al llarg dels 25.000 metres quadrats previstos en els Pavellons N3P1 i N3P2 del Nivell 3 de les instal·lacions firals de Benimàmet.

 

Està confirmada la presència de 40 expositors directes i 24 marques, entre elles, noms de reconegut prestigi en el panorama automobilístic valencià. A demés, el visitant podrà accedir als servicis de firmes com Autocasión o Coches.net; a les exposicions de l’Escuderia Bengala o els clàssics del Club Seat 600; els cotxes personalitzats d’Eurocrew, la Federació d’Automobilisme de la Comunitat Valenciana o el Rallye Ciutat de València – Memorial Javier Sanz.

 

Seguretat davant el coronavirus

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà —al costat del certamen professional de moda de comunió i cerimònia Dia Màgic by FIMI— el primer gran esdeveniment firal que se celebra en els grans recintes firals del nostre país després de la pandèmia i, per a això, Fira València ha redoblat esforços per a garantir la seguretat d’expositors i visitants.

 

Seguint el Protocol de Seguretat posat en marxa per Fira València, els visitants que acudisquen al Saló tindran tota la informació digitalitzada per a evitar el contacte en paper, diferents portes d’accés, controls de temperatura, punts de gel hidroalcohòlic i comptaran amb un sistema continu de ventilació dins dels pavellons per a garantir les màximes condicions d’higiene, entre moltes altres mesures.

 

L’atenció al client serà personalitzada per part de cada estand i concessionari i es disposaran de fins a dos pavellons per a que l’espai i els corredors permeten mantindre sense cap problema tant la distància social com un aforament limitat en el 75%. La Fira, a demés, ha dissenyat un recorregut d’entrada/eixida per a ordenar el flux de gent i ha disposat d’un espai mèdic exclusiu i reforçat per a atendre qualsevol circumstància.

 

Compra d’entrades online

La venda d’entrades serà exclusivament online a través d’este enllaç i s’aconsella als visitants i compradors que utilitzen este sistema de compra i accés per a evitar cues i contactes innecessaris, millorar l’accés i complir amb el Protocol de Seguretat. La compra online té un preu de 3 euros per entrada individual i 5 euros per a l’entrada doble.

 

A demés, la fira sortejarà diàriament una bicicleta elèctrica entre tots els compradors al certamen, per cortesia de la firma valenciana especialista en mobilitat elèctrica Amperbike.

 

El saló també donarà l’entrada gratuïta a professionals vinculats a la lluita contra la pandèmia, com sanitaris, membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, bombers, Protecció Civil i farmacèutics, tots ells prèvia acreditació professional.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.