La Fira de l’Automòbil d’Ocasió arriba a Fira València amb grans descomptes i l’estrena del Plan Renove

 

Tot a punt per a la tornada de la Fira de l’Automòbil Selecció Ocasió de Fira València. Després de posposar la seua celebració fins a dos voltes (abril i juny) a causa de la pandèmia del coronavirus, el certamen obrirà les portes de la seua dotzena edició este divendres 10 fins al diumenge 12 de juliol, d’11.00 a 20.00 hores, en el que marcarà la tornada a l’activitat firal després de quatre mesos.

 

A l’atractiu de la seua convocatòria i l’efecte ‘preus fira’, se sumen enguany dos circumstàncies d’excepció: l’ampli estoc acumulat en els concessionaris després de pràcticament tres mesos tancats i, sobretot, la posada en marxa del ‘Pla Renove 2020’, dotat amb 250 milions d’euros en ajudes directes a la compra de turismes.

 

Este pla inclou els cotxes denominats ‘quilòmetre 0’, és a dir, els automatriculats enguany per part de les mateixes marques i que configuren el gruix de la flota que des d’este divendres es posa a la venda en Fira València.

 

Amb això, s’estima que l’edició d’enguany de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà la que oferisca «els descomptes més substanciosos dels seus 12 anys d’història», d’entre 6.000 i 12.000 euros, segons ha informat l’organització en un comunicat.

  

En total, seran més de 1.200 les unitats a la venda que es distribuïsquen al llarg dels 25.000 metres quadrats previstos en els Pavellons N3P1 i N3P2 del Nivell 3 de les instal·lacions firals de Benimàmet.

 

Està confirmada la presència de 40 expositors directes i 24 marques, entre elles, noms de reconegut prestigi en el panorama automobilístic valencià. A demés, el visitant podrà accedir als servicis de firmes com Autocasión o Coches.net; a les exposicions de l’Escuderia Bengala o els clàssics del Club Seat 600; els cotxes personalitzats d’Eurocrew, la Federació d’Automobilisme de la Comunitat Valenciana o el Rallye Ciutat de València – Memorial Javier Sanz.

 

Seguretat davant el coronavirus

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà —al costat del certamen professional de moda de comunió i cerimònia Dia Màgic by FIMI— el primer gran esdeveniment firal que se celebra en els grans recintes firals del nostre país després de la pandèmia i, per a això, Fira València ha redoblat esforços per a garantir la seguretat d’expositors i visitants.

 

Seguint el Protocol de Seguretat posat en marxa per Fira València, els visitants que acudisquen al Saló tindran tota la informació digitalitzada per a evitar el contacte en paper, diferents portes d’accés, controls de temperatura, punts de gel hidroalcohòlic i comptaran amb un sistema continu de ventilació dins dels pavellons per a garantir les màximes condicions d’higiene, entre moltes altres mesures.

 

L’atenció al client serà personalitzada per part de cada estand i concessionari i es disposaran de fins a dos pavellons per a que l’espai i els corredors permeten mantindre sense cap problema tant la distància social com un aforament limitat en el 75%. La Fira, a demés, ha dissenyat un recorregut d’entrada/eixida per a ordenar el flux de gent i ha disposat d’un espai mèdic exclusiu i reforçat per a atendre qualsevol circumstància.

 

Compra d’entrades online

La venda d’entrades serà exclusivament online a través d’este enllaç i s’aconsella als visitants i compradors que utilitzen este sistema de compra i accés per a evitar cues i contactes innecessaris, millorar l’accés i complir amb el Protocol de Seguretat. La compra online té un preu de 3 euros per entrada individual i 5 euros per a l’entrada doble.

 

A demés, la fira sortejarà diàriament una bicicleta elèctrica entre tots els compradors al certamen, per cortesia de la firma valenciana especialista en mobilitat elèctrica Amperbike.

 

El saló també donarà l’entrada gratuïta a professionals vinculats a la lluita contra la pandèmia, com sanitaris, membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, bombers, Protecció Civil i farmacèutics, tots ells prèvia acreditació professional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dimitrievski confia en el cansament de l’Atlètic i demana estrényer a Mestalla

Stole Dimitrievski considera que l'Atlètic de Madrid arribarà més cansat a Mestalla per la Champions i demana al València un partit intens per a aprofitar l'ocasió.

Detingut en l’aeroport d’Alacant-Elx amb 3,5 quilos de cocaïna ocults en una maleta

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 27 anys en l'aeroport d'Alacant-Elx després de trobar 3,5 quilos de cocaïna ocults en un doble fons de la seua maleta, classificada com a equipatge rush.

La comissió de vivenda d’Alacant seguix malgrat l’informe que limita les compareixences

La comissió municipal sobre les irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan manté les seues sessions de l'11 i 22 de maig malgrat un informe del secretari que desaconsella citacions i restringix les compareixences.

L’Audiència de València rebutja la recusació de la jutgessa que investiga la DANA

L'Audiència de València ha desestimat l'intent d'una acusació particular d'apartar a la jutgessa que investiga la gestió de la DANA i ha avalat la seua decisió de no tramitar l'incident de recusació.

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.