12.6 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

La Fira de l’Automòbil d’Ocasió arriba a Fira València amb grans descomptes i l’estrena del Plan Renove

 

Tot a punt per a la tornada de la Fira de l’Automòbil Selecció Ocasió de Fira València. Després de posposar la seua celebració fins a dos voltes (abril i juny) a causa de la pandèmia del coronavirus, el certamen obrirà les portes de la seua dotzena edició este divendres 10 fins al diumenge 12 de juliol, d’11.00 a 20.00 hores, en el que marcarà la tornada a l’activitat firal després de quatre mesos.

 

A l’atractiu de la seua convocatòria i l’efecte ‘preus fira’, se sumen enguany dos circumstàncies d’excepció: l’ampli estoc acumulat en els concessionaris després de pràcticament tres mesos tancats i, sobretot, la posada en marxa del ‘Pla Renove 2020’, dotat amb 250 milions d’euros en ajudes directes a la compra de turismes.

 

Este pla inclou els cotxes denominats ‘quilòmetre 0’, és a dir, els automatriculats enguany per part de les mateixes marques i que configuren el gruix de la flota que des d’este divendres es posa a la venda en Fira València.

 

Amb això, s’estima que l’edició d’enguany de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà la que oferisca «els descomptes més substanciosos dels seus 12 anys d’història», d’entre 6.000 i 12.000 euros, segons ha informat l’organització en un comunicat.

  

En total, seran més de 1.200 les unitats a la venda que es distribuïsquen al llarg dels 25.000 metres quadrats previstos en els Pavellons N3P1 i N3P2 del Nivell 3 de les instal·lacions firals de Benimàmet.

 

Està confirmada la presència de 40 expositors directes i 24 marques, entre elles, noms de reconegut prestigi en el panorama automobilístic valencià. A demés, el visitant podrà accedir als servicis de firmes com Autocasión o Coches.net; a les exposicions de l’Escuderia Bengala o els clàssics del Club Seat 600; els cotxes personalitzats d’Eurocrew, la Federació d’Automobilisme de la Comunitat Valenciana o el Rallye Ciutat de València – Memorial Javier Sanz.

 

Seguretat davant el coronavirus

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà —al costat del certamen professional de moda de comunió i cerimònia Dia Màgic by FIMI— el primer gran esdeveniment firal que se celebra en els grans recintes firals del nostre país després de la pandèmia i, per a això, Fira València ha redoblat esforços per a garantir la seguretat d’expositors i visitants.

 

Seguint el Protocol de Seguretat posat en marxa per Fira València, els visitants que acudisquen al Saló tindran tota la informació digitalitzada per a evitar el contacte en paper, diferents portes d’accés, controls de temperatura, punts de gel hidroalcohòlic i comptaran amb un sistema continu de ventilació dins dels pavellons per a garantir les màximes condicions d’higiene, entre moltes altres mesures.

 

L’atenció al client serà personalitzada per part de cada estand i concessionari i es disposaran de fins a dos pavellons per a que l’espai i els corredors permeten mantindre sense cap problema tant la distància social com un aforament limitat en el 75%. La Fira, a demés, ha dissenyat un recorregut d’entrada/eixida per a ordenar el flux de gent i ha disposat d’un espai mèdic exclusiu i reforçat per a atendre qualsevol circumstància.

 

Compra d’entrades online

La venda d’entrades serà exclusivament online a través d’este enllaç i s’aconsella als visitants i compradors que utilitzen este sistema de compra i accés per a evitar cues i contactes innecessaris, millorar l’accés i complir amb el Protocol de Seguretat. La compra online té un preu de 3 euros per entrada individual i 5 euros per a l’entrada doble.

 

A demés, la fira sortejarà diàriament una bicicleta elèctrica entre tots els compradors al certamen, per cortesia de la firma valenciana especialista en mobilitat elèctrica Amperbike.

 

El saló també donarà l’entrada gratuïta a professionals vinculats a la lluita contra la pandèmia, com sanitaris, membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, bombers, Protecció Civil i farmacèutics, tots ells prèvia acreditació professional.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.