La Fira de l’Automòbil d’Ocasió arriba a Fira València amb grans descomptes i l’estrena del Plan Renove

 

Tot a punt per a la tornada de la Fira de l’Automòbil Selecció Ocasió de Fira València. Després de posposar la seua celebració fins a dos voltes (abril i juny) a causa de la pandèmia del coronavirus, el certamen obrirà les portes de la seua dotzena edició este divendres 10 fins al diumenge 12 de juliol, d’11.00 a 20.00 hores, en el que marcarà la tornada a l’activitat firal després de quatre mesos.

 

A l’atractiu de la seua convocatòria i l’efecte ‘preus fira’, se sumen enguany dos circumstàncies d’excepció: l’ampli estoc acumulat en els concessionaris després de pràcticament tres mesos tancats i, sobretot, la posada en marxa del ‘Pla Renove 2020’, dotat amb 250 milions d’euros en ajudes directes a la compra de turismes.

 

Este pla inclou els cotxes denominats ‘quilòmetre 0’, és a dir, els automatriculats enguany per part de les mateixes marques i que configuren el gruix de la flota que des d’este divendres es posa a la venda en Fira València.

 

Amb això, s’estima que l’edició d’enguany de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà la que oferisca «els descomptes més substanciosos dels seus 12 anys d’història», d’entre 6.000 i 12.000 euros, segons ha informat l’organització en un comunicat.

  

En total, seran més de 1.200 les unitats a la venda que es distribuïsquen al llarg dels 25.000 metres quadrats previstos en els Pavellons N3P1 i N3P2 del Nivell 3 de les instal·lacions firals de Benimàmet.

 

Està confirmada la presència de 40 expositors directes i 24 marques, entre elles, noms de reconegut prestigi en el panorama automobilístic valencià. A demés, el visitant podrà accedir als servicis de firmes com Autocasión o Coches.net; a les exposicions de l’Escuderia Bengala o els clàssics del Club Seat 600; els cotxes personalitzats d’Eurocrew, la Federació d’Automobilisme de la Comunitat Valenciana o el Rallye Ciutat de València – Memorial Javier Sanz.

 

Seguretat davant el coronavirus

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió serà —al costat del certamen professional de moda de comunió i cerimònia Dia Màgic by FIMI— el primer gran esdeveniment firal que se celebra en els grans recintes firals del nostre país després de la pandèmia i, per a això, Fira València ha redoblat esforços per a garantir la seguretat d’expositors i visitants.

 

Seguint el Protocol de Seguretat posat en marxa per Fira València, els visitants que acudisquen al Saló tindran tota la informació digitalitzada per a evitar el contacte en paper, diferents portes d’accés, controls de temperatura, punts de gel hidroalcohòlic i comptaran amb un sistema continu de ventilació dins dels pavellons per a garantir les màximes condicions d’higiene, entre moltes altres mesures.

 

L’atenció al client serà personalitzada per part de cada estand i concessionari i es disposaran de fins a dos pavellons per a que l’espai i els corredors permeten mantindre sense cap problema tant la distància social com un aforament limitat en el 75%. La Fira, a demés, ha dissenyat un recorregut d’entrada/eixida per a ordenar el flux de gent i ha disposat d’un espai mèdic exclusiu i reforçat per a atendre qualsevol circumstància.

 

Compra d’entrades online

La venda d’entrades serà exclusivament online a través d’este enllaç i s’aconsella als visitants i compradors que utilitzen este sistema de compra i accés per a evitar cues i contactes innecessaris, millorar l’accés i complir amb el Protocol de Seguretat. La compra online té un preu de 3 euros per entrada individual i 5 euros per a l’entrada doble.

 

A demés, la fira sortejarà diàriament una bicicleta elèctrica entre tots els compradors al certamen, per cortesia de la firma valenciana especialista en mobilitat elèctrica Amperbike.

 

El saló també donarà l’entrada gratuïta a professionals vinculats a la lluita contra la pandèmia, com sanitaris, membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, bombers, Protecció Civil i farmacèutics, tots ells prèvia acreditació professional.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.