Torna a la Fira de Castelló Ruta de Sabor de la Diputació

 

La Diputació de Castelló ha organitzat la I Fira de la Província “Castelló Ruta de Sabor, cita que s’inaugurarà en la plaça de les Aules de Castelló el divendres 14 de maig i que estarà oberta fins al diumenge 16 per a promocionar els productes de les empreses adherides a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor. És un dels actes programats per la institució amb motiu de la celebració del Dia de la Província, que es commemorarà diumenge que ve amb un acte solemne en el paranimf de la Universitat Jaume I.

La diputada Turisme, Virginia Martí, ha explicat que esta iniciativa ‘’fomenta l’excel·lent producció que hi ha a la província’’ sota el paraigua de Ruta de Sabor i ha convidat a la ciutadania a ‘’acostar-se i comprar per a fer créixer als productors locals i posicionar els seus productes en el mercat’’.

Per motiu de la situació de l’actual emergència sanitària està prohibida la degustació de productes alimentaris per al públic, si bé està prevista la realització d’un programa d’activitats de dinamització que inclouen demostracions gastronòmiques i presentacions de producte de la dotzena d’empreses presents en esta primera fira.
A causa de la pandèmia per la Covid-19 la Diputació aplicarà un estricte protocol de seguretat que contempla la separació de casetes, el control de temperatura i la col·locació de dispensaris amb gel hidroalcohòlic.
Les empreses participants són D’Armela, Fruits de la terra, Martí Roca Ecològic, Nature Tasty, Tot de Poble, Tomata de Penjar, Palancia Sabores de Vida, Olis Cuquello, Croquellanas, Bodega Mas de Rander, Belluga Gourmet y Bolissim.

Últimes notícies

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.