Torna a la Fira de Castelló Ruta de Sabor de la Diputació

 

La Diputació de Castelló ha organitzat la I Fira de la Província “Castelló Ruta de Sabor, cita que s’inaugurarà en la plaça de les Aules de Castelló el divendres 14 de maig i que estarà oberta fins al diumenge 16 per a promocionar els productes de les empreses adherides a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor. És un dels actes programats per la institució amb motiu de la celebració del Dia de la Província, que es commemorarà diumenge que ve amb un acte solemne en el paranimf de la Universitat Jaume I.

La diputada Turisme, Virginia Martí, ha explicat que esta iniciativa ‘’fomenta l’excel·lent producció que hi ha a la província’’ sota el paraigua de Ruta de Sabor i ha convidat a la ciutadania a ‘’acostar-se i comprar per a fer créixer als productors locals i posicionar els seus productes en el mercat’’.

Per motiu de la situació de l’actual emergència sanitària està prohibida la degustació de productes alimentaris per al públic, si bé està prevista la realització d’un programa d’activitats de dinamització que inclouen demostracions gastronòmiques i presentacions de producte de la dotzena d’empreses presents en esta primera fira.
A causa de la pandèmia per la Covid-19 la Diputació aplicarà un estricte protocol de seguretat que contempla la separació de casetes, el control de temperatura i la col·locació de dispensaris amb gel hidroalcohòlic.
Les empreses participants són D’Armela, Fruits de la terra, Martí Roca Ecològic, Nature Tasty, Tot de Poble, Tomata de Penjar, Palancia Sabores de Vida, Olis Cuquello, Croquellanas, Bodega Mas de Rander, Belluga Gourmet y Bolissim.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.