10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Torna a la Fira de Castelló Ruta de Sabor de la Diputació

 

La Diputació de Castelló ha organitzat la I Fira de la Província “Castelló Ruta de Sabor, cita que s’inaugurarà en la plaça de les Aules de Castelló el divendres 14 de maig i que estarà oberta fins al diumenge 16 per a promocionar els productes de les empreses adherides a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor. És un dels actes programats per la institució amb motiu de la celebració del Dia de la Província, que es commemorarà diumenge que ve amb un acte solemne en el paranimf de la Universitat Jaume I.

La diputada Turisme, Virginia Martí, ha explicat que esta iniciativa ‘’fomenta l’excel·lent producció que hi ha a la província’’ sota el paraigua de Ruta de Sabor i ha convidat a la ciutadania a ‘’acostar-se i comprar per a fer créixer als productors locals i posicionar els seus productes en el mercat’’.

Per motiu de la situació de l’actual emergència sanitària està prohibida la degustació de productes alimentaris per al públic, si bé està prevista la realització d’un programa d’activitats de dinamització que inclouen demostracions gastronòmiques i presentacions de producte de la dotzena d’empreses presents en esta primera fira.
A causa de la pandèmia per la Covid-19 la Diputació aplicarà un estricte protocol de seguretat que contempla la separació de casetes, el control de temperatura i la col·locació de dispensaris amb gel hidroalcohòlic.
Les empreses participants són D’Armela, Fruits de la terra, Martí Roca Ecològic, Nature Tasty, Tot de Poble, Tomata de Penjar, Palancia Sabores de Vida, Olis Cuquello, Croquellanas, Bodega Mas de Rander, Belluga Gourmet y Bolissim.

Últimes notícies

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.

Dissabte amb alerta groga per vent a València, Alacant i l’interior de Castelló

València i Alacant i l'interior de Castelló estan este dissabte en alerta groga per vent, amb avís costaner en els litorals de València i Alacant. Es preveuen ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i de 70 km/h a Alacant i el litoral valencià.

Un mort i 19 atesos per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per inhalació lleu de fum després de l'incendi d'un pis en Tres Forques. Set han sigut traslladades a hospitals i la Policia Nacional investiga l'origen

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi

Ratxes de més de 100 km/h han afectat diverses localitats d'Alacant, amb 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi. Hi ha avís groc i una desena de servicis de bombers.