Torna a la Fira de Castelló Ruta de Sabor de la Diputació

 

La Diputació de Castelló ha organitzat la I Fira de la Província “Castelló Ruta de Sabor, cita que s’inaugurarà en la plaça de les Aules de Castelló el divendres 14 de maig i que estarà oberta fins al diumenge 16 per a promocionar els productes de les empreses adherides a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor. És un dels actes programats per la institució amb motiu de la celebració del Dia de la Província, que es commemorarà diumenge que ve amb un acte solemne en el paranimf de la Universitat Jaume I.

La diputada Turisme, Virginia Martí, ha explicat que esta iniciativa ‘’fomenta l’excel·lent producció que hi ha a la província’’ sota el paraigua de Ruta de Sabor i ha convidat a la ciutadania a ‘’acostar-se i comprar per a fer créixer als productors locals i posicionar els seus productes en el mercat’’.

Per motiu de la situació de l’actual emergència sanitària està prohibida la degustació de productes alimentaris per al públic, si bé està prevista la realització d’un programa d’activitats de dinamització que inclouen demostracions gastronòmiques i presentacions de producte de la dotzena d’empreses presents en esta primera fira.
A causa de la pandèmia per la Covid-19 la Diputació aplicarà un estricte protocol de seguretat que contempla la separació de casetes, el control de temperatura i la col·locació de dispensaris amb gel hidroalcohòlic.
Les empreses participants són D’Armela, Fruits de la terra, Martí Roca Ecològic, Nature Tasty, Tot de Poble, Tomata de Penjar, Palancia Sabores de Vida, Olis Cuquello, Croquellanas, Bodega Mas de Rander, Belluga Gourmet y Bolissim.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.