21.6 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Torna a la Fira de Castelló Ruta de Sabor de la Diputació

 

La Diputació de Castelló ha organitzat la I Fira de la Província “Castelló Ruta de Sabor, cita que s’inaugurarà en la plaça de les Aules de Castelló el divendres 14 de maig i que estarà oberta fins al diumenge 16 per a promocionar els productes de les empreses adherides a la marca ‘Castelló Ruta de Sabor. És un dels actes programats per la institució amb motiu de la celebració del Dia de la Província, que es commemorarà diumenge que ve amb un acte solemne en el paranimf de la Universitat Jaume I.

La diputada Turisme, Virginia Martí, ha explicat que esta iniciativa ‘’fomenta l’excel·lent producció que hi ha a la província’’ sota el paraigua de Ruta de Sabor i ha convidat a la ciutadania a ‘’acostar-se i comprar per a fer créixer als productors locals i posicionar els seus productes en el mercat’’.

Per motiu de la situació de l’actual emergència sanitària està prohibida la degustació de productes alimentaris per al públic, si bé està prevista la realització d’un programa d’activitats de dinamització que inclouen demostracions gastronòmiques i presentacions de producte de la dotzena d’empreses presents en esta primera fira.
A causa de la pandèmia per la Covid-19 la Diputació aplicarà un estricte protocol de seguretat que contempla la separació de casetes, el control de temperatura i la col·locació de dispensaris amb gel hidroalcohòlic.
Les empreses participants són D’Armela, Fruits de la terra, Martí Roca Ecològic, Nature Tasty, Tot de Poble, Tomata de Penjar, Palancia Sabores de Vida, Olis Cuquello, Croquellanas, Bodega Mas de Rander, Belluga Gourmet y Bolissim.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.

L’Hèrcules i la seua Fundació van anunciar recurs de cassació després de la sentència del cas Abde

L'Hèrcules i la seua Fundació van comunicar que presentaran un recurs de cassació davant el Suprem després de la condemna del TSJCV en el cas Abde. L'entitat defén la legalitat de les seues actuacions i el seu bon nom.

La jutgessa que investiga la DANA cita a 39 agents mediambientals i bombers forestals com a testimonis

La magistrada que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat citar a 39 nous testimonis. Entre ells hi ha personal de la CHJ, de la Conselleria i bombers forestals.

El València Basket rep a un ASVEL combatiu després de l’avís de l’EFES

El València Basket rep al cuer ASVEL amb el record recent del colp de l'EFES i el Top 6 en joc. Pedro Martínez alerta d'un rival físic i competitiu.

Arranca l’últim tram per a reforçar el subministrament d’aigua en l’àrea de València

La EMSHI ha iniciat este dimecres l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón, amb 13,5 milions d'inversió. La connexió garantirà el servici a 1,7 milions d'habitants davant incidències com a apagades o inundacions.

Presó provisional per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per la mort a tirs del seu veí a Catarroja. La investigació seguix oberta per homicidi o assassinat.

Pérez Llorca mostra el seu cabreig per les irregularitats en les vivendes protegides d’Alacant

Pérez Llorca ha expressat el seu cabreig i indignació per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan i ha anunciat una revisió exhaustiva.