11.6 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Fiscalia reclama documentació a dos residències del territori valencià per la gestió del coronavirus

 

La Fiscalia ha reclamat diferent documentació a dos residències del territori valencià que han registrat en els últimes setmanes un augment de contagiats per Covid-19 amb l’objectiu de supervisar, controlar i fer costat al col·lectiu d’ancians.

 

D’eixa manera ho ha indicat en declaracions a Europa Press la coordinadora de la secció Civil de València, Ana Lanuza, qui ha explicat que la situació en els centres de la tercera d’edat s’està començant a complicar amb la mort d’alguns residents per coronavirus i l’elevat número de contagiats en determinades residències.

 

A conseqüència i per a supervisar el correcte funcionament dels centres, des de la Fiscalia s’ha reclamat de moment documentació a dos instal·lacions: en una d’elles hi ha mig centenar de contagiats i, en l’altra, un centenar. També algun mort per Covid-19.

 

A les residències se’ls pregunta, en concret, per les mesures adoptades per a fer front al virus, els plans de contingència, intervenció per part de la conselleria, material i personal. De moment, la fiscal ha indicat que els residents estan sent ben atesos i els que presenten símptomes greus de Covid-19 s’estan traslladant als hospitals per a ser tractats en millors condicions.

Últimes notícies

La UPV impulsa amb IA el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a l'anàlisi de ressonàncies per a oferir mètriques objectives i reproduïbles. Facilita diagnòstics més precisos i dona suport a la presa de decisions clíniques i la investigació.

3-1: la Real de Matarazzo evidencia la fragilitat de l’Elx

Sucic, Oyarzabal i Óskarsson van firmar el triomf de la Real davant un Elx que va començar millor però es va desunflar després de dos colps abans del descans. remire va ser decisiu.

Finalitza sense ferits l’atrinxerament d’un home en la seua vivenda de Teulada (Alacant)

La Guàrdia Civil ha donat per acabat sense ferits l'atrinxerament d'un home en la seua vivenda de Teulada després de prop de cinc hores. El CICU ha mobilitzat un SAMU i un home ha sigut traslladat a l'Hospital de Dénia; s'instruiran diligències.

Tres ferits per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda a Dénia

Un incendi en la segona planta d'un edifici de nou altures a l'Esplanada Cervantes ha generat una gran quantitat de fum. Tres hòmens han sigut atesos per inhalació i traslladats a l'Hospital de Dénia, i els veïns han sigut confinats en les seues vivendes.

Exhibició de Evenepoel per a guanyar l’etapa regna i vestir-se de groc

Remco Evenepoel es va imposar en solitari en l'etapa regna entre La Nucia i Teulada (172 km), va marcar 4h14:01 i es va enfundar el jersei groc després d'atacar a 13 km de meta. Amb 24 segons sobre João Almeida i Giulio Pellizzari, va deixar la general molt encarrilada mancant l'última jornada.

Un home s’atrinxera en la seua vivenda de Teulada i la Guàrdia Civil negocia

Un home roman atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil ha acudit des de migdia i manté contacte perquè depose la seua actitud.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els servicis d’emergències de la Comunitat Valenciana

El president valencià s'ha posat en contacte amb Juanma Moreno per a posar a la disposició d'Andalusia tots els mitjans i servicis d'emergència i traslladar la seua solidaritat. L'oferiment arriba davant la difícil situació meteorològica i amb seguiment continu del temporal.

Luís Castro reivindica el nivell del Llevant i veu marge per a ser més forts

Luís Castro va assegurar que el Llevant ha elevat el seu nivell des de la seua arribada, encara que va remarcar que encara poden ser més fortes. Abans de visitar a l'Athletic, va demanar anar a guanyar.