Fiscalia reclama documentació a dos residències del territori valencià per la gestió del coronavirus

 

La Fiscalia ha reclamat diferent documentació a dos residències del territori valencià que han registrat en els últimes setmanes un augment de contagiats per Covid-19 amb l’objectiu de supervisar, controlar i fer costat al col·lectiu d’ancians.

 

D’eixa manera ho ha indicat en declaracions a Europa Press la coordinadora de la secció Civil de València, Ana Lanuza, qui ha explicat que la situació en els centres de la tercera d’edat s’està començant a complicar amb la mort d’alguns residents per coronavirus i l’elevat número de contagiats en determinades residències.

 

A conseqüència i per a supervisar el correcte funcionament dels centres, des de la Fiscalia s’ha reclamat de moment documentació a dos instal·lacions: en una d’elles hi ha mig centenar de contagiats i, en l’altra, un centenar. També algun mort per Covid-19.

 

A les residències se’ls pregunta, en concret, per les mesures adoptades per a fer front al virus, els plans de contingència, intervenció per part de la conselleria, material i personal. De moment, la fiscal ha indicat que els residents estan sent ben atesos i els que presenten símptomes greus de Covid-19 s’estan traslladant als hospitals per a ser tractats en millors condicions.

Últimes notícies

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.

Els jurats dels Premis Jaume I alerten de l’impacte de la desinformació i reclamen una IA ètica

Els jurats dels Premis Rei Jaume I, entre ells 25 Nobel, advertixen del mal de la desinformació per a la ciència i demanen normes ètiques per a la intel·ligència artificial.

El professorat valencià encadena 17 dies de vaga amb manifestacions i acampada a València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana acumula 17 dies lectius de vaga indefinida, amb manifestacions en les tres províncies, una acampada en el centre històric de València i noves reunions telemàtiques amb Educació.