Ford Almussafes trasllada a Amèrica del Nord el 90% de la fabricació dels seus motors

Ford Almussafes | EP

 

La planta de motors de Ford Almussafes, en la Ribera Baixa (València), no fabricarà la nova generació de motors Ecoboost de 2.0 i 2.3 litres, després de què la companyia haja decidit traslladar la seua producció a Amèrica del Nord a partir de 2022.

 

  

Segons han informat fonts de Ford España, la decisió es justifica perquè més del 90% dels actuals propulsors Ecoboost fabricats en Almussafes s’exporten a Amèrica del Nord.

 

 

«Esta decisió situarà la producció del nou motor més prop de les operacions d’assemblatge dels vehicles implicats i millorarà la nostra eficiència global de fabricació», van detallar des de Ford

 

La decisió afectarà a unes 900 persones encarregades de l’elaboració de propulsors Ecoboost 2.0 i 2.3.

 

A pesar de tot, l’empresa apunta a que les projeccions de volum de motors fabricats en l’actualitat en la planta valenciana continuen sent «fortes» i que la producció continuarà almenys fins a 2024.

 

En este sentit, Ford buscarà potencials oportunitats de producció per a la planta de motors de València a través d’una revisió contínua de la seua cartera de productes.

 

«La companyia compartirà amb els representants dels treballadors i altres parts implicades de la Planta de Motors de València més detalls sobre futures alternatives a mesura que estiguen disponibles», van apuntar des de l’empresa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.