Anuncios

Ford Almussafes trasllada a Amèrica del Nord el 90% de la fabricació dels seus motors

Ford Almussafes | EP

 

La planta de motors de Ford Almussafes, en la Ribera Baixa (València), no fabricarà la nova generació de motors Ecoboost de 2.0 i 2.3 litres, després de què la companyia haja decidit traslladar la seua producció a Amèrica del Nord a partir de 2022.

 

  

Anuncios

Segons han informat fonts de Ford España, la decisió es justifica perquè més del 90% dels actuals propulsors Ecoboost fabricats en Almussafes s’exporten a Amèrica del Nord.

 

 

«Esta decisió situarà la producció del nou motor més prop de les operacions d’assemblatge dels vehicles implicats i millorarà la nostra eficiència global de fabricació», van detallar des de Ford

 

La decisió afectarà a unes 900 persones encarregades de l’elaboració de propulsors Ecoboost 2.0 i 2.3.

 

A pesar de tot, l’empresa apunta a que les projeccions de volum de motors fabricats en l’actualitat en la planta valenciana continuen sent «fortes» i que la producció continuarà almenys fins a 2024.

 

En este sentit, Ford buscarà potencials oportunitats de producció per a la planta de motors de València a través d’una revisió contínua de la seua cartera de productes.

 

«La companyia compartirà amb els representants dels treballadors i altres parts implicades de la Planta de Motors de València més detalls sobre futures alternatives a mesura que estiguen disponibles», van apuntar des de l’empresa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios