12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Els forns i pastisseries de València repartiran adhesius per a crear una carta d’amor durant la ‘mocadorà’

 

‘Més amor que mai’ és el reclam de la nova campanya impulsada per l’Ajuntament de València per a incentivar la compra de la tradicional ‘mocadorà’ de Sant Dionís amb un missatge d’amor per a la família, els amics o les mascotes.

 

Forns i pastisseries de València repartiran en els dies previs al 9 d’Octubre un joc d’adhesius que permetrà als clients crear una postal o carta d’amor personalitzada.

 

Es tracta d’un joc inclusiu que contempla «totes les maneres d’estimar» per a un Sant Dionís especial que fomente i faça costat al comerç local arran de la tradicional festa dels enamorats valencians.

 

La línia creativa de la campanya ‘A Sant Dionís, ‘Més amor que mai’ es basa en uns avatars tractats com a personatges dels videojocs en 8 bits, recognoscibles per tots els públics.

 

Tot el material estarà acompanyat d’animacions i creacions molt familiars per a xarxes socials, avança el regidor de Comerç, Carlos Galiana, en el comunicat municipal.

 

Últimes notícies

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.

Copete, absent per molèsties; Cömert i Raba van completar només part de l’entrenament

El València va completar el segon entrenament de la setmana amb Copete absent per molèsties. Cömert i Raba van treballar amb el grup però no van acabar la sessió.