Els forns i pastisseries de València repartiran adhesius per a crear una carta d’amor durant la ‘mocadorà’

 

‘Més amor que mai’ és el reclam de la nova campanya impulsada per l’Ajuntament de València per a incentivar la compra de la tradicional ‘mocadorà’ de Sant Dionís amb un missatge d’amor per a la família, els amics o les mascotes.

 

Forns i pastisseries de València repartiran en els dies previs al 9 d’Octubre un joc d’adhesius que permetrà als clients crear una postal o carta d’amor personalitzada.

 

Es tracta d’un joc inclusiu que contempla «totes les maneres d’estimar» per a un Sant Dionís especial que fomente i faça costat al comerç local arran de la tradicional festa dels enamorats valencians.

 

La línia creativa de la campanya ‘A Sant Dionís, ‘Més amor que mai’ es basa en uns avatars tractats com a personatges dels videojocs en 8 bits, recognoscibles per tots els públics.

 

Tot el material estarà acompanyat d’animacions i creacions molt familiars per a xarxes socials, avança el regidor de Comerç, Carlos Galiana, en el comunicat municipal.

 

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU