Francino torna a la ràdio amb un relat que parteix l’ànima

Carles Francino, director de ‘La Ventana’ de la Cadena SER, ha tornat a la ràdio. El periodista ha estat absent 47 dies després de superar el coronavirus i una situació personal molt complicada.

«Fa 47 dies em van dir que havia de marxar-me de la ràdio. Havia tingut contacte estret amb un positiu i em vaig anar a casa cabrejat com una mona perquè pensava que era molt exagerat, que portava un any prenent precaucions, amb controls molt seguits, que soc esportista, que estic fort i que a mi no em podia tocar», ha comptat, començant el seu discurs amb la veu ferma només perquè començara a fer-se-li fallida després.

«Cinc dies després de donar positiu vaig haver d’ingressar d’urgència en la Fundació Jiménez Díaz amb febre molt alta i oxigen molt baix. En vaig passar de tots colors, sobretot durant 48 hores en les quals els indicadors eren dolents -encara que això ho vaig saber després-, inclòs un ictus del qual, afortunadament, sembla que no m’ha quedat cap seqüela. Vaig perdre 6 o 7 quilos, massa muscular, a més vaig perdre la veu, no és que tinga molta però la poca que tinc la vaig perdre», ha explicat.

El seu emotiu discurs, impregnat de llàgrimes per la pèrdua d’un ser estimat, ha causat impacte en les xarxes socials i ha sigut molt comentat. Esta és l’obertura del programa de Francino que encongeix l’ànima.

«Ha tornat pletòric, té una pinta estupenda i abraça igual de fort», afegia Àngels Barceló abans que fera la seua entrada en periodista.

Últimes notícies

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.

Dos rescatistes de la Marina Baixa viatgen a Veneçuela amb gossos per buscar supervivents

Dos membres del grup GEIR-K9 de la Marina Baixa viatgen este divendres a Caracas amb dos gossos especialitzats per buscar supervivents del doble terratrémol de Veneçuela.