Francino torna a la ràdio amb un relat que parteix l’ànima

Carles Francino, director de ‘La Ventana’ de la Cadena SER, ha tornat a la ràdio. El periodista ha estat absent 47 dies després de superar el coronavirus i una situació personal molt complicada.

«Fa 47 dies em van dir que havia de marxar-me de la ràdio. Havia tingut contacte estret amb un positiu i em vaig anar a casa cabrejat com una mona perquè pensava que era molt exagerat, que portava un any prenent precaucions, amb controls molt seguits, que soc esportista, que estic fort i que a mi no em podia tocar», ha comptat, començant el seu discurs amb la veu ferma només perquè començara a fer-se-li fallida després.

«Cinc dies després de donar positiu vaig haver d’ingressar d’urgència en la Fundació Jiménez Díaz amb febre molt alta i oxigen molt baix. En vaig passar de tots colors, sobretot durant 48 hores en les quals els indicadors eren dolents -encara que això ho vaig saber després-, inclòs un ictus del qual, afortunadament, sembla que no m’ha quedat cap seqüela. Vaig perdre 6 o 7 quilos, massa muscular, a més vaig perdre la veu, no és que tinga molta però la poca que tinc la vaig perdre», ha explicat.

El seu emotiu discurs, impregnat de llàgrimes per la pèrdua d’un ser estimat, ha causat impacte en les xarxes socials i ha sigut molt comentat. Esta és l’obertura del programa de Francino que encongeix l’ànima.

«Ha tornat pletòric, té una pinta estupenda i abraça igual de fort», afegia Àngels Barceló abans que fera la seua entrada en periodista.

Últimes notícies

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.