Francino torna a la ràdio amb un relat que parteix l’ànima

Carles Francino, director de ‘La Ventana’ de la Cadena SER, ha tornat a la ràdio. El periodista ha estat absent 47 dies després de superar el coronavirus i una situació personal molt complicada.

«Fa 47 dies em van dir que havia de marxar-me de la ràdio. Havia tingut contacte estret amb un positiu i em vaig anar a casa cabrejat com una mona perquè pensava que era molt exagerat, que portava un any prenent precaucions, amb controls molt seguits, que soc esportista, que estic fort i que a mi no em podia tocar», ha comptat, començant el seu discurs amb la veu ferma només perquè començara a fer-se-li fallida després.

«Cinc dies després de donar positiu vaig haver d’ingressar d’urgència en la Fundació Jiménez Díaz amb febre molt alta i oxigen molt baix. En vaig passar de tots colors, sobretot durant 48 hores en les quals els indicadors eren dolents -encara que això ho vaig saber després-, inclòs un ictus del qual, afortunadament, sembla que no m’ha quedat cap seqüela. Vaig perdre 6 o 7 quilos, massa muscular, a més vaig perdre la veu, no és que tinga molta però la poca que tinc la vaig perdre», ha explicat.

El seu emotiu discurs, impregnat de llàgrimes per la pèrdua d’un ser estimat, ha causat impacte en les xarxes socials i ha sigut molt comentat. Esta és l’obertura del programa de Francino que encongeix l’ànima.

«Ha tornat pletòric, té una pinta estupenda i abraça igual de fort», afegia Àngels Barceló abans que fera la seua entrada en periodista.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.