Francino torna a la ràdio amb un relat que parteix l’ànima

Carles Francino, director de ‘La Ventana’ de la Cadena SER, ha tornat a la ràdio. El periodista ha estat absent 47 dies després de superar el coronavirus i una situació personal molt complicada.

«Fa 47 dies em van dir que havia de marxar-me de la ràdio. Havia tingut contacte estret amb un positiu i em vaig anar a casa cabrejat com una mona perquè pensava que era molt exagerat, que portava un any prenent precaucions, amb controls molt seguits, que soc esportista, que estic fort i que a mi no em podia tocar», ha comptat, començant el seu discurs amb la veu ferma només perquè començara a fer-se-li fallida després.

«Cinc dies després de donar positiu vaig haver d’ingressar d’urgència en la Fundació Jiménez Díaz amb febre molt alta i oxigen molt baix. En vaig passar de tots colors, sobretot durant 48 hores en les quals els indicadors eren dolents -encara que això ho vaig saber després-, inclòs un ictus del qual, afortunadament, sembla que no m’ha quedat cap seqüela. Vaig perdre 6 o 7 quilos, massa muscular, a més vaig perdre la veu, no és que tinga molta però la poca que tinc la vaig perdre», ha explicat.

El seu emotiu discurs, impregnat de llàgrimes per la pèrdua d’un ser estimat, ha causat impacte en les xarxes socials i ha sigut molt comentat. Esta és l’obertura del programa de Francino que encongeix l’ànima.

«Ha tornat pletòric, té una pinta estupenda i abraça igual de fort», afegia Àngels Barceló abans que fera la seua entrada en periodista.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.