Diversos funcionaris de la Conselleria d’Igualtat en quarantena pel positiu d’un familiar

 

El protocol de prevenció ha hagut d’activar-se en les dependències de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre després de què un familiar d’un dels funcionaris haja donat positiu en coronavirus.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, diversos funcionaris que treballen en dependència en el semisoterrani de la torre 3 de la Ciutat Administrativa han hagut de posar-se en quarantena com a forma de prevenció per a evitar un possible brot de Covid-19 entre els treballadors.

 

A pesar d’això, la Conselleria encara no ha confirmat a quants treballadors afecta ni a què zona específica, ja que en el semisoterrani es troben la Direcció General de Diversitat Funcional i Salut Mental, part de la Direcció General d’Atenció Primària i Autonomia Personal i personal informàtic i de manteniment.

 

Ara com ara, se sap que els treballadors han sigut enviats a les seues cases a l’espera de conéixer els resultats de les proves, per a saber si realment el coronavirus ha arribat a esta zona de la Ciutat Administrativa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.