Diversos funcionaris de la Conselleria d’Igualtat en quarantena pel positiu d’un familiar

 

El protocol de prevenció ha hagut d’activar-se en les dependències de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre després de què un familiar d’un dels funcionaris haja donat positiu en coronavirus.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, diversos funcionaris que treballen en dependència en el semisoterrani de la torre 3 de la Ciutat Administrativa han hagut de posar-se en quarantena com a forma de prevenció per a evitar un possible brot de Covid-19 entre els treballadors.

 

A pesar d’això, la Conselleria encara no ha confirmat a quants treballadors afecta ni a què zona específica, ja que en el semisoterrani es troben la Direcció General de Diversitat Funcional i Salut Mental, part de la Direcció General d’Atenció Primària i Autonomia Personal i personal informàtic i de manteniment.

 

Ara com ara, se sap que els treballadors han sigut enviats a les seues cases a l’espera de conéixer els resultats de les proves, per a saber si realment el coronavirus ha arribat a esta zona de la Ciutat Administrativa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.