El futbolista Marcelo visita València a pesar del tancament perimetral

 

La Generalitat Valenciana ha obert expedient informatiu després que el futbolista del Reial Madrid, Marcelo, haja publicat este diumenge una fotografia en la platja de la Malva-rosa de València a pesar del tancament perimetral decretat en el territori valencià.

 

D’eixa manera ho han confirmat a Europa Press fonts de l’administració autonòmica, que recorden que saltar-se el tancament perimetral del territori valencià podria ser sancionat sobre la base del decret llei 11/2020 de règim sancionador contra els incompliments de les mesures contra el Covid-19.

 

En l’Instagram del jugador madridista es pot vore una foto de la seua família –tots ells sense mascareta– en la platja valenciana amb el missatge ‘Domingo de sol’. Des de la Generalitat apunten que l’incompliment d’una ordre general de confinament decretat és una infracció lleu prevista en l’article 5.5 del decret llei. Les infraccions lleus, detallen, són sancionades amb imports que van dels 60 als 600 euros.

 

El Servei d’Espectacles de la Conselleria de Justícia serà l’encarregat d’instruir l’expedient i proposar sanció. A més, es podria proposar sanció per no portar la mascareta, que és obligatòria en espais públics. Esta proposta de sanció està fixada amb un import de 100 euros.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.