El futbolista Marcelo visita València a pesar del tancament perimetral

 

La Generalitat Valenciana ha obert expedient informatiu després que el futbolista del Reial Madrid, Marcelo, haja publicat este diumenge una fotografia en la platja de la Malva-rosa de València a pesar del tancament perimetral decretat en el territori valencià.

 

D’eixa manera ho han confirmat a Europa Press fonts de l’administració autonòmica, que recorden que saltar-se el tancament perimetral del territori valencià podria ser sancionat sobre la base del decret llei 11/2020 de règim sancionador contra els incompliments de les mesures contra el Covid-19.

 

En l’Instagram del jugador madridista es pot vore una foto de la seua família –tots ells sense mascareta– en la platja valenciana amb el missatge ‘Domingo de sol’. Des de la Generalitat apunten que l’incompliment d’una ordre general de confinament decretat és una infracció lleu prevista en l’article 5.5 del decret llei. Les infraccions lleus, detallen, són sancionades amb imports que van dels 60 als 600 euros.

 

El Servei d’Espectacles de la Conselleria de Justícia serà l’encarregat d’instruir l’expedient i proposar sanció. A més, es podria proposar sanció per no portar la mascareta, que és obligatòria en espais públics. Esta proposta de sanció està fixada amb un import de 100 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.