El futbolista Marcelo visita València a pesar del tancament perimetral

 

La Generalitat Valenciana ha obert expedient informatiu després que el futbolista del Reial Madrid, Marcelo, haja publicat este diumenge una fotografia en la platja de la Malva-rosa de València a pesar del tancament perimetral decretat en el territori valencià.

 

D’eixa manera ho han confirmat a Europa Press fonts de l’administració autonòmica, que recorden que saltar-se el tancament perimetral del territori valencià podria ser sancionat sobre la base del decret llei 11/2020 de règim sancionador contra els incompliments de les mesures contra el Covid-19.

 

En l’Instagram del jugador madridista es pot vore una foto de la seua família –tots ells sense mascareta– en la platja valenciana amb el missatge ‘Domingo de sol’. Des de la Generalitat apunten que l’incompliment d’una ordre general de confinament decretat és una infracció lleu prevista en l’article 5.5 del decret llei. Les infraccions lleus, detallen, són sancionades amb imports que van dels 60 als 600 euros.

 

El Servei d’Espectacles de la Conselleria de Justícia serà l’encarregat d’instruir l’expedient i proposar sanció. A més, es podria proposar sanció per no portar la mascareta, que és obligatòria en espais públics. Esta proposta de sanció està fixada amb un import de 100 euros.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.