El futbolista Marcelo visita València a pesar del tancament perimetral

 

La Generalitat Valenciana ha obert expedient informatiu després que el futbolista del Reial Madrid, Marcelo, haja publicat este diumenge una fotografia en la platja de la Malva-rosa de València a pesar del tancament perimetral decretat en el territori valencià.

 

D’eixa manera ho han confirmat a Europa Press fonts de l’administració autonòmica, que recorden que saltar-se el tancament perimetral del territori valencià podria ser sancionat sobre la base del decret llei 11/2020 de règim sancionador contra els incompliments de les mesures contra el Covid-19.

 

En l’Instagram del jugador madridista es pot vore una foto de la seua família –tots ells sense mascareta– en la platja valenciana amb el missatge ‘Domingo de sol’. Des de la Generalitat apunten que l’incompliment d’una ordre general de confinament decretat és una infracció lleu prevista en l’article 5.5 del decret llei. Les infraccions lleus, detallen, són sancionades amb imports que van dels 60 als 600 euros.

 

El Servei d’Espectacles de la Conselleria de Justícia serà l’encarregat d’instruir l’expedient i proposar sanció. A més, es podria proposar sanció per no portar la mascareta, que és obligatòria en espais públics. Esta proposta de sanció està fixada amb un import de 100 euros.

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.