El futbolista Marcelo visita València a pesar del tancament perimetral

 

La Generalitat Valenciana ha obert expedient informatiu després que el futbolista del Reial Madrid, Marcelo, haja publicat este diumenge una fotografia en la platja de la Malva-rosa de València a pesar del tancament perimetral decretat en el territori valencià.

 

D’eixa manera ho han confirmat a Europa Press fonts de l’administració autonòmica, que recorden que saltar-se el tancament perimetral del territori valencià podria ser sancionat sobre la base del decret llei 11/2020 de règim sancionador contra els incompliments de les mesures contra el Covid-19.

 

En l’Instagram del jugador madridista es pot vore una foto de la seua família –tots ells sense mascareta– en la platja valenciana amb el missatge ‘Domingo de sol’. Des de la Generalitat apunten que l’incompliment d’una ordre general de confinament decretat és una infracció lleu prevista en l’article 5.5 del decret llei. Les infraccions lleus, detallen, són sancionades amb imports que van dels 60 als 600 euros.

 

El Servei d’Espectacles de la Conselleria de Justícia serà l’encarregat d’instruir l’expedient i proposar sanció. A més, es podria proposar sanció per no portar la mascareta, que és obligatòria en espais públics. Esta proposta de sanció està fixada amb un import de 100 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.