Gandia celebra en el Palau Ducal dels Borja el tradicional sopar de Fira i Festes

 

El Palau Ducal dels Borja de la localitat de Gandia, la capital de la Safor (València), finalitza el seu calendari nocturn que va iniciar el mes de juliol i que per primera volta s’ha perllongat durant el mes de setembre. La fita que posa fi als tres mesos de programació és el Sopar de Fira i Festes del dissabte 3 d’octubre.

 

El 2020 està sent un any un tant especial, i a pesar de què enguany no es podrà disfrutar de les festes patronals de Gandia, el Palau Ducal dels Borja t’oferix l’oportunitat de celebrar el seu ja tradicional sopar de Fira i Festes amb totes les mesures de seguretat i higiene.

 

El sopar tindrà lloc el 3 d’octubre a les 21:30 hores en l’emblemàtic Pati d’Armes del Palau Ducal, casa a on va nàixer el mateix patró de Gandia, Sant Francesc de Borja. La vetllada estarà amenitzada per música àrab en directe a càrrec del grup Al Ibi.

 

El menú del sopar té un preu de 40 euros per persona i va a càrrec del restaurant Molí Canyar. Les entrades es podran adquirir a través d’esta web i per a més informació es pot telefonar al 96 287 14 65 o a través del correu electrònic visites@palauducal.com.

Últimes notícies

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.

Rubén Burgos reivindica el treball del València Basket després del títol de Lliga Femenina

Rubén Burgos subratlla que la canastra final de Yvonne Anderson és fruit de mesos de perseverança, un projecte sostingut i la confiança interna després d'una temporada complicada.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta Lliga Femenina consecutiva del València Basket

Una canastra final de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol seguit de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar gran part del partit. El Roig Arena va viure una remuntada èpica culminada en l'última possessió.

Yvonne Anderson decidix la Lliga Femenina amb una canastra sobre la botzina

Yvonne Anderson remata una temporada molt dura per a València Basket amb una canastra sobre la botzina davant Casademont Zaragoza i descriu el final com a increïble i feliç.

Awa Fam s’acomiada del València Basket amb la Lliga abans de fer el salt a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i es prepara per a iniciar la seua carrera en la WNBA amb Seattle Storm, amb la idea de tornar en el futur al club taronja.

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.