Gandia celebra en el Palau Ducal dels Borja el tradicional sopar de Fira i Festes

 

El Palau Ducal dels Borja de la localitat de Gandia, la capital de la Safor (València), finalitza el seu calendari nocturn que va iniciar el mes de juliol i que per primera volta s’ha perllongat durant el mes de setembre. La fita que posa fi als tres mesos de programació és el Sopar de Fira i Festes del dissabte 3 d’octubre.

 

El 2020 està sent un any un tant especial, i a pesar de què enguany no es podrà disfrutar de les festes patronals de Gandia, el Palau Ducal dels Borja t’oferix l’oportunitat de celebrar el seu ja tradicional sopar de Fira i Festes amb totes les mesures de seguretat i higiene.

 

El sopar tindrà lloc el 3 d’octubre a les 21:30 hores en l’emblemàtic Pati d’Armes del Palau Ducal, casa a on va nàixer el mateix patró de Gandia, Sant Francesc de Borja. La vetllada estarà amenitzada per música àrab en directe a càrrec del grup Al Ibi.

 

El menú del sopar té un preu de 40 euros per persona i va a càrrec del restaurant Molí Canyar. Les entrades es podran adquirir a través d’esta web i per a més informació es pot telefonar al 96 287 14 65 o a través del correu electrònic visites@palauducal.com.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.