Gandia celebra en el Palau Ducal dels Borja el tradicional sopar de Fira i Festes

 

El Palau Ducal dels Borja de la localitat de Gandia, la capital de la Safor (València), finalitza el seu calendari nocturn que va iniciar el mes de juliol i que per primera volta s’ha perllongat durant el mes de setembre. La fita que posa fi als tres mesos de programació és el Sopar de Fira i Festes del dissabte 3 d’octubre.

 

El 2020 està sent un any un tant especial, i a pesar de què enguany no es podrà disfrutar de les festes patronals de Gandia, el Palau Ducal dels Borja t’oferix l’oportunitat de celebrar el seu ja tradicional sopar de Fira i Festes amb totes les mesures de seguretat i higiene.

 

El sopar tindrà lloc el 3 d’octubre a les 21:30 hores en l’emblemàtic Pati d’Armes del Palau Ducal, casa a on va nàixer el mateix patró de Gandia, Sant Francesc de Borja. La vetllada estarà amenitzada per música àrab en directe a càrrec del grup Al Ibi.

 

El menú del sopar té un preu de 40 euros per persona i va a càrrec del restaurant Molí Canyar. Les entrades es podran adquirir a través d’esta web i per a més informació es pot telefonar al 96 287 14 65 o a través del correu electrònic visites@palauducal.com.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.