Gandia celebra en el Palau Ducal dels Borja el tradicional sopar de Fira i Festes

 

El Palau Ducal dels Borja de la localitat de Gandia, la capital de la Safor (València), finalitza el seu calendari nocturn que va iniciar el mes de juliol i que per primera volta s’ha perllongat durant el mes de setembre. La fita que posa fi als tres mesos de programació és el Sopar de Fira i Festes del dissabte 3 d’octubre.

 

El 2020 està sent un any un tant especial, i a pesar de què enguany no es podrà disfrutar de les festes patronals de Gandia, el Palau Ducal dels Borja t’oferix l’oportunitat de celebrar el seu ja tradicional sopar de Fira i Festes amb totes les mesures de seguretat i higiene.

 

El sopar tindrà lloc el 3 d’octubre a les 21:30 hores en l’emblemàtic Pati d’Armes del Palau Ducal, casa a on va nàixer el mateix patró de Gandia, Sant Francesc de Borja. La vetllada estarà amenitzada per música àrab en directe a càrrec del grup Al Ibi.

 

El menú del sopar té un preu de 40 euros per persona i va a càrrec del restaurant Molí Canyar. Les entrades es podran adquirir a través d’esta web i per a més informació es pot telefonar al 96 287 14 65 o a través del correu electrònic visites@palauducal.com.

Últimes notícies

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.