11.7 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La Generalitat activarà 12.500 nous bons turístics per a recuperar al sector

 

El ‘president’ de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquest dilluns es destinaran 5 milions d’euros per a l’activació de 12.500 nous bons turístics que es podran utilitzar a partir del 15 de setembre. L’objectiu de la mesura, ha explicat, és “consolidar la recuperació econòmica del sector turístic” després dels efectes de la Covid-19 i “desestacionalitzar una activitat clau per a l’economia de la Comunitat Valenciana“.

 

Si fins hui, al voltant de 75.000 valencians i valencianes ha pogut gaudir dels bons turístics posats en marxa pel Consell, la pròxima tardor vindrà marcat per 12.500 nous bons que pretenen servir de “incentiu” per a consolidar la recuperació econòmica del sector després de la temporada estival.

 

Sobre aquest tema, el cap del Consell ha avançat que la temporada estival ha superat les expectatives inicials del propi sector, atés que s’han aconseguit dades d’ocupació similars a 2019, i fins i tot superiors en alguns segments, “la qual cosa suposa una molt bona notícia per a l’economia valenciana“.

 

El president ha explicat que les dades registrades mostren un descens del turisme internacional, que s’ha vist suplit amb un increment dels mercats nacional i francés. Així mateix ha defensat que la Comunitat Valenciana és un “destí segur”, incidint en què l’agenda del Consell “passa tant per la superació de la pandèmia com per la recuperació econòmica i social, per a això el turisme és essencial”.

 

Puig ha destacat l’aposta de la Generalitat “per continuar millorant les bones dades registrades en la primera fase de l’estiu”, per a això s’activarà novament el Bo Viatge a partir del mes de setembre. En concret, en el període comprés entre setembre i desembre es concediran 12.500 bons que podran ser usats per les valencianes i els valencians i “contribuiran a consolidar la recuperació del sector clau en l’economia de la Comunitat Valenciana“, ha conclòs.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.