La Generalitat activarà 12.500 nous bons turístics per a recuperar al sector

 

El ‘president’ de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquest dilluns es destinaran 5 milions d’euros per a l’activació de 12.500 nous bons turístics que es podran utilitzar a partir del 15 de setembre. L’objectiu de la mesura, ha explicat, és «consolidar la recuperació econòmica del sector turístic» després dels efectes de la Covid-19 i «desestacionalitzar una activitat clau per a l’economia de la Comunitat Valenciana«.

 

Si fins hui, al voltant de 75.000 valencians i valencianes ha pogut gaudir dels bons turístics posats en marxa pel Consell, la pròxima tardor vindrà marcat per 12.500 nous bons que pretenen servir de «incentiu» per a consolidar la recuperació econòmica del sector després de la temporada estival.

 

Sobre aquest tema, el cap del Consell ha avançat que la temporada estival ha superat les expectatives inicials del propi sector, atés que s’han aconseguit dades d’ocupació similars a 2019, i fins i tot superiors en alguns segments, «la qual cosa suposa una molt bona notícia per a l’economia valenciana«.

 

El president ha explicat que les dades registrades mostren un descens del turisme internacional, que s’ha vist suplit amb un increment dels mercats nacional i francés. Així mateix ha defensat que la Comunitat Valenciana és un «destí segur», incidint en què l’agenda del Consell «passa tant per la superació de la pandèmia com per la recuperació econòmica i social, per a això el turisme és essencial».

 

Puig ha destacat l’aposta de la Generalitat «per continuar millorant les bones dades registrades en la primera fase de l’estiu», per a això s’activarà novament el Bo Viatge a partir del mes de setembre. En concret, en el període comprés entre setembre i desembre es concediran 12.500 bons que podran ser usats per les valencianes i els valencians i «contribuiran a consolidar la recuperació del sector clau en l’economia de la Comunitat Valenciana«, ha conclòs.

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.