La Generalitat activarà 12.500 nous bons turístics per a recuperar al sector

 

El ‘president’ de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquest dilluns es destinaran 5 milions d’euros per a l’activació de 12.500 nous bons turístics que es podran utilitzar a partir del 15 de setembre. L’objectiu de la mesura, ha explicat, és “consolidar la recuperació econòmica del sector turístic” després dels efectes de la Covid-19 i “desestacionalitzar una activitat clau per a l’economia de la Comunitat Valenciana“.

 

Si fins hui, al voltant de 75.000 valencians i valencianes ha pogut gaudir dels bons turístics posats en marxa pel Consell, la pròxima tardor vindrà marcat per 12.500 nous bons que pretenen servir de “incentiu” per a consolidar la recuperació econòmica del sector després de la temporada estival.

 

Sobre aquest tema, el cap del Consell ha avançat que la temporada estival ha superat les expectatives inicials del propi sector, atés que s’han aconseguit dades d’ocupació similars a 2019, i fins i tot superiors en alguns segments, “la qual cosa suposa una molt bona notícia per a l’economia valenciana“.

 

El president ha explicat que les dades registrades mostren un descens del turisme internacional, que s’ha vist suplit amb un increment dels mercats nacional i francés. Així mateix ha defensat que la Comunitat Valenciana és un “destí segur”, incidint en què l’agenda del Consell “passa tant per la superació de la pandèmia com per la recuperació econòmica i social, per a això el turisme és essencial”.

 

Puig ha destacat l’aposta de la Generalitat “per continuar millorant les bones dades registrades en la primera fase de l’estiu”, per a això s’activarà novament el Bo Viatge a partir del mes de setembre. En concret, en el període comprés entre setembre i desembre es concediran 12.500 bons que podran ser usats per les valencianes i els valencians i “contribuiran a consolidar la recuperació del sector clau en l’economia de la Comunitat Valenciana“, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.