La Generalitat activarà 12.500 nous bons turístics per a recuperar al sector

 

El ‘president’ de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquest dilluns es destinaran 5 milions d’euros per a l’activació de 12.500 nous bons turístics que es podran utilitzar a partir del 15 de setembre. L’objectiu de la mesura, ha explicat, és “consolidar la recuperació econòmica del sector turístic” després dels efectes de la Covid-19 i “desestacionalitzar una activitat clau per a l’economia de la Comunitat Valenciana“.

 

Si fins hui, al voltant de 75.000 valencians i valencianes ha pogut gaudir dels bons turístics posats en marxa pel Consell, la pròxima tardor vindrà marcat per 12.500 nous bons que pretenen servir de “incentiu” per a consolidar la recuperació econòmica del sector després de la temporada estival.

 

Sobre aquest tema, el cap del Consell ha avançat que la temporada estival ha superat les expectatives inicials del propi sector, atés que s’han aconseguit dades d’ocupació similars a 2019, i fins i tot superiors en alguns segments, “la qual cosa suposa una molt bona notícia per a l’economia valenciana“.

 

El president ha explicat que les dades registrades mostren un descens del turisme internacional, que s’ha vist suplit amb un increment dels mercats nacional i francés. Així mateix ha defensat que la Comunitat Valenciana és un “destí segur”, incidint en què l’agenda del Consell “passa tant per la superació de la pandèmia com per la recuperació econòmica i social, per a això el turisme és essencial”.

 

Puig ha destacat l’aposta de la Generalitat “per continuar millorant les bones dades registrades en la primera fase de l’estiu”, per a això s’activarà novament el Bo Viatge a partir del mes de setembre. En concret, en el període comprés entre setembre i desembre es concediran 12.500 bons que podran ser usats per les valencianes i els valencians i “contribuiran a consolidar la recuperació del sector clau en l’economia de la Comunitat Valenciana“, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.