La Generalitat anuncia una nova línia d’ajudes per a sectors afectats per les últimes restriccions

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dijous una nova línia d’ajudes per als sectors afectats per les últimes restriccions en el territori valencià, com el tancament de l’hostaleria a les 17.00 hores o el toc de queda a les 22.00 hores de la nit.

 

Estes prestacions es definiran en els pròxims dies en col·laboració amb els propis sectors, ha avançat després d’una reunió de treball amb el president de la patronal CEV, Salvador Navarro, i els secretaris generals d’UGT-PV, Ismael Sáez, i CCOO PV, Arturo León.

 

De moment, les tres parts han iniciat la discussió sobre quines ajudes són necessàries i que quantia, abans d’una altra reunió tècnica este divendres. L’objectiu és «solucionar eixe suport que és exigible per part dels sectors afectats i que en la mesura del que econòmicament puga, la Generalitat vol fer front».

 

«Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta»

Puig ha destacat el diàleg amb sindicats i empresaris per a fer front a les restriccions decretades per a la millora de la qualitat assistencial i la lluita contra la pandèmia. «Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta», ha afirmat en declaracions remeses als mitjans.

 

«Viurem uns mesos encara molt complicats per a l’economia, però la Generalitat està absolutament convençuda que d’ací a poc, gràcies a la vacunació, conseguirem superar esta situació», ha asseverat per a reiterar la seua intenció d’ajudar al fet que puguen tirar avant les empreses que afronten dificultats encara que tinguen viabilitat.

Últimes notícies

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.