La Generalitat anuncia una nova línia d’ajudes per a sectors afectats per les últimes restriccions

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dijous una nova línia d’ajudes per als sectors afectats per les últimes restriccions en el territori valencià, com el tancament de l’hostaleria a les 17.00 hores o el toc de queda a les 22.00 hores de la nit.

 

Estes prestacions es definiran en els pròxims dies en col·laboració amb els propis sectors, ha avançat després d’una reunió de treball amb el president de la patronal CEV, Salvador Navarro, i els secretaris generals d’UGT-PV, Ismael Sáez, i CCOO PV, Arturo León.

 

De moment, les tres parts han iniciat la discussió sobre quines ajudes són necessàries i que quantia, abans d’una altra reunió tècnica este divendres. L’objectiu és «solucionar eixe suport que és exigible per part dels sectors afectats i que en la mesura del que econòmicament puga, la Generalitat vol fer front».

 

«Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta»

Puig ha destacat el diàleg amb sindicats i empresaris per a fer front a les restriccions decretades per a la millora de la qualitat assistencial i la lluita contra la pandèmia. «Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta», ha afirmat en declaracions remeses als mitjans.

 

«Viurem uns mesos encara molt complicats per a l’economia, però la Generalitat està absolutament convençuda que d’ací a poc, gràcies a la vacunació, conseguirem superar esta situació», ha asseverat per a reiterar la seua intenció d’ajudar al fet que puguen tirar avant les empreses que afronten dificultats encara que tinguen viabilitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.