9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La Generalitat anuncia una nova línia d’ajudes per a sectors afectats per les últimes restriccions

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dijous una nova línia d’ajudes per als sectors afectats per les últimes restriccions en el territori valencià, com el tancament de l’hostaleria a les 17.00 hores o el toc de queda a les 22.00 hores de la nit.

 

Estes prestacions es definiran en els pròxims dies en col·laboració amb els propis sectors, ha avançat després d’una reunió de treball amb el president de la patronal CEV, Salvador Navarro, i els secretaris generals d’UGT-PV, Ismael Sáez, i CCOO PV, Arturo León.

 

De moment, les tres parts han iniciat la discussió sobre quines ajudes són necessàries i que quantia, abans d’una altra reunió tècnica este divendres. L’objectiu és «solucionar eixe suport que és exigible per part dels sectors afectats i que en la mesura del que econòmicament puga, la Generalitat vol fer front».

 

«Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta»

Puig ha destacat el diàleg amb sindicats i empresaris per a fer front a les restriccions decretades per a la millora de la qualitat assistencial i la lluita contra la pandèmia. «Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta», ha afirmat en declaracions remeses als mitjans.

 

«Viurem uns mesos encara molt complicats per a l’economia, però la Generalitat està absolutament convençuda que d’ací a poc, gràcies a la vacunació, conseguirem superar esta situació», ha asseverat per a reiterar la seua intenció d’ajudar al fet que puguen tirar avant les empreses que afronten dificultats encara que tinguen viabilitat.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.