La Generalitat anuncia una nova línia d’ajudes per a sectors afectats per les últimes restriccions

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dijous una nova línia d’ajudes per als sectors afectats per les últimes restriccions en el territori valencià, com el tancament de l’hostaleria a les 17.00 hores o el toc de queda a les 22.00 hores de la nit.

 

Estes prestacions es definiran en els pròxims dies en col·laboració amb els propis sectors, ha avançat després d’una reunió de treball amb el president de la patronal CEV, Salvador Navarro, i els secretaris generals d’UGT-PV, Ismael Sáez, i CCOO PV, Arturo León.

 

De moment, les tres parts han iniciat la discussió sobre quines ajudes són necessàries i que quantia, abans d’una altra reunió tècnica este divendres. L’objectiu és «solucionar eixe suport que és exigible per part dels sectors afectats i que en la mesura del que econòmicament puga, la Generalitat vol fer front».

 

«Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta»

Puig ha destacat el diàleg amb sindicats i empresaris per a fer front a les restriccions decretades per a la millora de la qualitat assistencial i la lluita contra la pandèmia. «Són accions que tenen conseqüències en l’àmbit econòmic i hem de donar-los resposta», ha afirmat en declaracions remeses als mitjans.

 

«Viurem uns mesos encara molt complicats per a l’economia, però la Generalitat està absolutament convençuda que d’ací a poc, gràcies a la vacunació, conseguirem superar esta situació», ha asseverat per a reiterar la seua intenció d’ajudar al fet que puguen tirar avant les empreses que afronten dificultats encara que tinguen viabilitat.

Últimes notícies

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.