La Generalitat avala que els mercats de Gandia tornen a obrir

 

La directora general de Comerç, Artesania i Consum de la Generalitat Valenciana, Rosana Seguí, acompanyada del regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç, Ferran Martínez, ha visitat este matí el mercat a l’aire lliure dels dimarts per tal de conèixer de primera mà tota la reestructuració i rellançament dels mercats no sedentaris que està duent a terme l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València).

 

Cal recordar que el mercat dels dimarts es trasllada a partir de la setmana que ve a la plaça del Jardinet de Corea i Roís de Corella tindrà de forma regular el mercat dels dissabtes. A demés, els divendres naix un nou mercat dedicat a l’artesania en la plaça de l’Escola Pia, al Centre Històric.

 

També es mantenen els dels dijous i diumenges, en la plaça de la Marina del Grau i el passeig Rosa dels Vents de la platja de Gandia, respectivament. El departament de Polítiques Econòmiques i Comerç treballa a hores d’ara en la implantació de nous mercats no sedentaris a la nostra ciutat. 

 

La Generalitat ha obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros

«La directora general ens ha agraït l’esforç que estem fent a la ciutat per tal d’aprofitar un sistema tradicional de comercialització, que constituïx un motor de dinamització dels barris i de l’activitat comercial global de la ciutat. Estem satisfets del creixement que estem tenint i seguirem ampliant l’oferta actual de mercats en la mesura del possible», ha assegurat Martínez. 

 

La directora general ha pogut comprovar que el mercat reunix totes les garanties per poder obrir-se al públic d’una forma totalment segura. «Des de la direcció general volem ajudar a totes estes despeses que ocasiona la reobertura al públic de forma segura dels mercats a l’aire lliure. Per això, hem obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros que, a banda d’ajudar amb estes despeses, també tindran com a objecte la reactivació i promoció del comerç local dels nostres pobles i ciutats», ha anunciat. 

Últimes notícies

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.