La Generalitat avala que els mercats de Gandia tornen a obrir

 

La directora general de Comerç, Artesania i Consum de la Generalitat Valenciana, Rosana Seguí, acompanyada del regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç, Ferran Martínez, ha visitat este matí el mercat a l’aire lliure dels dimarts per tal de conèixer de primera mà tota la reestructuració i rellançament dels mercats no sedentaris que està duent a terme l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València).

 

Cal recordar que el mercat dels dimarts es trasllada a partir de la setmana que ve a la plaça del Jardinet de Corea i Roís de Corella tindrà de forma regular el mercat dels dissabtes. A demés, els divendres naix un nou mercat dedicat a l’artesania en la plaça de l’Escola Pia, al Centre Històric.

 

També es mantenen els dels dijous i diumenges, en la plaça de la Marina del Grau i el passeig Rosa dels Vents de la platja de Gandia, respectivament. El departament de Polítiques Econòmiques i Comerç treballa a hores d’ara en la implantació de nous mercats no sedentaris a la nostra ciutat. 

 

La Generalitat ha obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros

«La directora general ens ha agraït l’esforç que estem fent a la ciutat per tal d’aprofitar un sistema tradicional de comercialització, que constituïx un motor de dinamització dels barris i de l’activitat comercial global de la ciutat. Estem satisfets del creixement que estem tenint i seguirem ampliant l’oferta actual de mercats en la mesura del possible», ha assegurat Martínez. 

 

La directora general ha pogut comprovar que el mercat reunix totes les garanties per poder obrir-se al públic d’una forma totalment segura. «Des de la direcció general volem ajudar a totes estes despeses que ocasiona la reobertura al públic de forma segura dels mercats a l’aire lliure. Per això, hem obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros que, a banda d’ajudar amb estes despeses, també tindran com a objecte la reactivació i promoció del comerç local dels nostres pobles i ciutats», ha anunciat. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.