La Generalitat avala que els mercats de Gandia tornen a obrir

 

La directora general de Comerç, Artesania i Consum de la Generalitat Valenciana, Rosana Seguí, acompanyada del regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç, Ferran Martínez, ha visitat este matí el mercat a l’aire lliure dels dimarts per tal de conèixer de primera mà tota la reestructuració i rellançament dels mercats no sedentaris que està duent a terme l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València).

 

Cal recordar que el mercat dels dimarts es trasllada a partir de la setmana que ve a la plaça del Jardinet de Corea i Roís de Corella tindrà de forma regular el mercat dels dissabtes. A demés, els divendres naix un nou mercat dedicat a l’artesania en la plaça de l’Escola Pia, al Centre Històric.

 

També es mantenen els dels dijous i diumenges, en la plaça de la Marina del Grau i el passeig Rosa dels Vents de la platja de Gandia, respectivament. El departament de Polítiques Econòmiques i Comerç treballa a hores d’ara en la implantació de nous mercats no sedentaris a la nostra ciutat. 

 

La Generalitat ha obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros

«La directora general ens ha agraït l’esforç que estem fent a la ciutat per tal d’aprofitar un sistema tradicional de comercialització, que constituïx un motor de dinamització dels barris i de l’activitat comercial global de la ciutat. Estem satisfets del creixement que estem tenint i seguirem ampliant l’oferta actual de mercats en la mesura del possible», ha assegurat Martínez. 

 

La directora general ha pogut comprovar que el mercat reunix totes les garanties per poder obrir-se al públic d’una forma totalment segura. «Des de la direcció general volem ajudar a totes estes despeses que ocasiona la reobertura al públic de forma segura dels mercats a l’aire lliure. Per això, hem obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros que, a banda d’ajudar amb estes despeses, també tindran com a objecte la reactivació i promoció del comerç local dels nostres pobles i ciutats», ha anunciat. 

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.