La Generalitat avala que els mercats de Gandia tornen a obrir

 

La directora general de Comerç, Artesania i Consum de la Generalitat Valenciana, Rosana Seguí, acompanyada del regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç, Ferran Martínez, ha visitat este matí el mercat a l’aire lliure dels dimarts per tal de conèixer de primera mà tota la reestructuració i rellançament dels mercats no sedentaris que està duent a terme l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València).

 

Cal recordar que el mercat dels dimarts es trasllada a partir de la setmana que ve a la plaça del Jardinet de Corea i Roís de Corella tindrà de forma regular el mercat dels dissabtes. A demés, els divendres naix un nou mercat dedicat a l’artesania en la plaça de l’Escola Pia, al Centre Històric.

 

També es mantenen els dels dijous i diumenges, en la plaça de la Marina del Grau i el passeig Rosa dels Vents de la platja de Gandia, respectivament. El departament de Polítiques Econòmiques i Comerç treballa a hores d’ara en la implantació de nous mercats no sedentaris a la nostra ciutat. 

 

La Generalitat ha obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros

«La directora general ens ha agraït l’esforç que estem fent a la ciutat per tal d’aprofitar un sistema tradicional de comercialització, que constituïx un motor de dinamització dels barris i de l’activitat comercial global de la ciutat. Estem satisfets del creixement que estem tenint i seguirem ampliant l’oferta actual de mercats en la mesura del possible», ha assegurat Martínez. 

 

La directora general ha pogut comprovar que el mercat reunix totes les garanties per poder obrir-se al públic d’una forma totalment segura. «Des de la direcció general volem ajudar a totes estes despeses que ocasiona la reobertura al públic de forma segura dels mercats a l’aire lliure. Per això, hem obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros que, a banda d’ajudar amb estes despeses, també tindran com a objecte la reactivació i promoció del comerç local dels nostres pobles i ciutats», ha anunciat. 

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU