La Generalitat avala que els mercats de Gandia tornen a obrir

 

La directora general de Comerç, Artesania i Consum de la Generalitat Valenciana, Rosana Seguí, acompanyada del regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç, Ferran Martínez, ha visitat este matí el mercat a l’aire lliure dels dimarts per tal de conèixer de primera mà tota la reestructuració i rellançament dels mercats no sedentaris que està duent a terme l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València).

 

Cal recordar que el mercat dels dimarts es trasllada a partir de la setmana que ve a la plaça del Jardinet de Corea i Roís de Corella tindrà de forma regular el mercat dels dissabtes. A demés, els divendres naix un nou mercat dedicat a l’artesania en la plaça de l’Escola Pia, al Centre Històric.

 

També es mantenen els dels dijous i diumenges, en la plaça de la Marina del Grau i el passeig Rosa dels Vents de la platja de Gandia, respectivament. El departament de Polítiques Econòmiques i Comerç treballa a hores d’ara en la implantació de nous mercats no sedentaris a la nostra ciutat. 

 

La Generalitat ha obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros

«La directora general ens ha agraït l’esforç que estem fent a la ciutat per tal d’aprofitar un sistema tradicional de comercialització, que constituïx un motor de dinamització dels barris i de l’activitat comercial global de la ciutat. Estem satisfets del creixement que estem tenint i seguirem ampliant l’oferta actual de mercats en la mesura del possible», ha assegurat Martínez. 

 

La directora general ha pogut comprovar que el mercat reunix totes les garanties per poder obrir-se al públic d’una forma totalment segura. «Des de la direcció general volem ajudar a totes estes despeses que ocasiona la reobertura al públic de forma segura dels mercats a l’aire lliure. Per això, hem obert una línia d’ajudes de 5,9 milions d’euros que, a banda d’ajudar amb estes despeses, també tindran com a objecte la reactivació i promoció del comerç local dels nostres pobles i ciutats», ha anunciat. 

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.