La Generalitat Valenciana destinarà en dos anys uns 240 milions d’euros per a material sanitari

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha avançat este divendres que per a garantir contractes estables relacionats amb el material sanitari, el Govern valencià destinarà uns 240 milions d’euros durant dos anys per a subministrar 200 productes sanitaris diferents.

 

En eixe contracte participaran fins a 90 empreses diferents, el 30% d’elles valencianes, segons ha explicat en una entrevista en la Ser en referir-se al material sanitari que s’ha trobat a faltar a l’inici de la pandèmia. En ella, confessa que no pot estar satisfet amb la gestió de la crisi sanitària que ha fet el seu govern perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar», segons un comunicat de la cadena, encara que valora que tot i els problemes el sistema públic de salut valencià ha funcionat.

 

Sobre si el subministrament de material sanitari va ser el «taló d’Aquil·les» del sistema en l’inici de la pandèmia, Puig assegura que el problema va ser mundial i que van poder reaccionar ràpidament, encara que també admet que al principi no tenien.

 

En l’entrevista, Puig va dir que ha plorat diferents voltes durant la pandèmia i que el pitjor moment va ser en l’inici, quan van vore que els hospitals es podien haver quedat sense llits lliures.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.