La Generalitat dicta una resolució nova per a mantindre confinat Benigànim

 

La Conselleria de Sanitat ha dictat esta mateixa vesprada una resolució que atén les precisions que requerix el jutjat contenciós administratiu número 3 de València en relació amb les mesures addicionals acordades per al municipi de Benigànim, en la comarca de la Vall d’Albaida (València), a conseqüència de la situació de crisi sanitària ocasionada pel Covid-19 que viu en l’actualitat.

 

En la nova resolució es precisa que el confinament és perimetral a la població de Benigànim, permetent-se, en tot cas, la circulació de persones residents dins del municipi. S’establix fins a un màxim de 10 persones en reunions de caràcter social o familiar i els actes de culte es faran fins a un terç de la capacitat en eixos llocs, sempre respectant les normes de seguretat d’ús de la mascareta i el distanciament social.

 

La consellera, Ana Barceló, ha indicat  que «és important que s’adopte esta mesura en el municipi per a, d’una banda, evitar la propagació del virus i, d’altra banda, salvaguardar i protegir la salut de tots els veïns».

 

La resolució entrarà en vigor a partir de la seua publicació amb data de hui. En ella es donarà trasllat també a l’Advocacia General de la Generalitat amb vista a sol·licitar la ratificació judicial per la jurisdicció Contenciós-Administrativa.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.