Anuncios

La Generalitat Valenciana no té previst passar a la fase 3 la setmana que ve

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig

El president Ximo Puig ha fet les declaracions este matí   | EFE

 

La Generalitat Valenciana no preveu en estos moments demanar el pas del territori valencià a la fase 3, el dilluns que ve, i la seua voluntat és «actuar amb la màxima prudència» i oferir la major seguretat possible als ciutadans i mantindre també la seua «imatge de rigor» de cara als turistes que arribaran pròximament.

 

Anuncios

D’eixa manera ho ha indicat el president Ximo Puig en una roda de premsa després de visitar les instal·lacions de General d’Anàlisi, Materials i Servicis (Gamaser) –el laboratori i entitat d’inspecció especialitzada de Global Omnium– en ser preguntat sobre si es demanarà eixe canvi de fase, després d’haver estrenat esta mateixa setmana la fase 2 de la desescalada.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Mesures especials de la fase 3 en la fase 2

«La nostra voluntat és mantindre’ns en l’estat de prudència en què hem estat instal·lats en tot moment», ha dit, i encara que els indicadors són «molt positius» cal ser prudents: «Quan la Comunitat Valenciana passe a fase 3 ho serà amb totes les garanties i amb tota la possibilitat d’oferir una seguretat sanitària que és un actiu fonamental per a la reactivació».

 

Eixa actitud, ha prosseguit, és positiva per a oferir rigor i donar la imatge d’un Mediterrani «viu i segur» de cara a la reactivació econòmica, marcada en bona part pel turisme. El president Puig sí que ha precisat que, en tot cas, continuaran parlant amb el Ministeri de Sanitat per a vore «si hi ha alguna mesura que es poguera avançar la setmana que ve».

 

Preguntat sobre si eixa mesura consistiria en permetre els desplaçaments entre les tres províncies valencianes, ha explicat que ja s’ha estat parlant sobre qüestions concretes com el poder anar a les segones residències encara que estiguen en una altra província i es continuarà fent «des de la tranquil·litat, posant damunt de la taula la seguretat sanitària» perquè «és la garantia d’avançar amb fermesa».

 

Ha indicat que la seua voluntat és «accelerar el més ràpid possible que dins del territori autonòmic hi haja una desfronterització provincial i que la unitat territorial siga l’autonomia». En tot cas, ha indicat que «no hi ha tampoc que accelerar més del necessari» i també cal estar expectants en vore què passa el cap de setmana que ve, el primer en fase 2 i amb les platges obertes i vore’n «les conseqüències».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.
Anuncios