La Generalitat rep 47.200 sol·licituds per a les ajudes del ‘Pla Resisteix’ en el seu primer dia

 

La web de Labora ha rebut 47.200 sol·licituds per a les ajudes a autònoms i empreses més afectats per la pandèmia dins del ‘Pla Resisteix’ en el primer dia del període habilitat per a inscriure’s, amb dades fins a les 18.55 hores, segons han informat fonts de la Generalitat.

 

A les 13.30 hores, el nombre de sol·licituds rebudes ascendia a 44.000, segons ha ressaltat el secretari autonòmic d’Ocupació i director general de Labora, Enric Nomdedéu. Cap a les 18.55 hores, la xifra s’ha elevat fins a les 47.200. L’afluència de sol·licituds ha provocat que la web de la Generalitat caiguera pel matí de dijous, a primera hora, coincidint amb l’obertura del període per a sol·licitar les ajudes, dotades amb 80 milions d’euros.

 

Cap a les 10.00 hores ha començat a restablir-se el servici. La primera web en recuperar-se ha sigut la de Labora, en la que es tramiten estes ajudes, perquè poguera absorbir tota la demanda de sol·licituds. Només en els primers 35 minuts s’han registrat més de 30.000 sol·licituds. Cal recordar que en tràmit d’este dijous només es dona cita i hora per a pujar la resta de la documentació.

 

La resta de webs de la Generalitat s’ha anat recuperant progressivament fins a les 11.00 hores. En tot cas, l’Administració ha volgut recordar que les ajudes no van per ordre de registre, si no estan pensades per a atorgar 600 fixos més 600 euros per treballador o 300 euros si estan a mitja jornada.

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.