La Generalitat rep 47.200 sol·licituds per a les ajudes del ‘Pla Resisteix’ en el seu primer dia

 

La web de Labora ha rebut 47.200 sol·licituds per a les ajudes a autònoms i empreses més afectats per la pandèmia dins del ‘Pla Resisteix’ en el primer dia del període habilitat per a inscriure’s, amb dades fins a les 18.55 hores, segons han informat fonts de la Generalitat.

 

A les 13.30 hores, el nombre de sol·licituds rebudes ascendia a 44.000, segons ha ressaltat el secretari autonòmic d’Ocupació i director general de Labora, Enric Nomdedéu. Cap a les 18.55 hores, la xifra s’ha elevat fins a les 47.200. L’afluència de sol·licituds ha provocat que la web de la Generalitat caiguera pel matí de dijous, a primera hora, coincidint amb l’obertura del període per a sol·licitar les ajudes, dotades amb 80 milions d’euros.

 

Cap a les 10.00 hores ha començat a restablir-se el servici. La primera web en recuperar-se ha sigut la de Labora, en la que es tramiten estes ajudes, perquè poguera absorbir tota la demanda de sol·licituds. Només en els primers 35 minuts s’han registrat més de 30.000 sol·licituds. Cal recordar que en tràmit d’este dijous només es dona cita i hora per a pujar la resta de la documentació.

 

La resta de webs de la Generalitat s’ha anat recuperant progressivament fins a les 11.00 hores. En tot cas, l’Administració ha volgut recordar que les ajudes no van per ordre de registre, si no estan pensades per a atorgar 600 fixos més 600 euros per treballador o 300 euros si estan a mitja jornada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.