10 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

La Generalitat rep 47.200 sol·licituds per a les ajudes del ‘Pla Resisteix’ en el seu primer dia

 

La web de Labora ha rebut 47.200 sol·licituds per a les ajudes a autònoms i empreses més afectats per la pandèmia dins del ‘Pla Resisteix’ en el primer dia del període habilitat per a inscriure’s, amb dades fins a les 18.55 hores, segons han informat fonts de la Generalitat.

 

A les 13.30 hores, el nombre de sol·licituds rebudes ascendia a 44.000, segons ha ressaltat el secretari autonòmic d’Ocupació i director general de Labora, Enric Nomdedéu. Cap a les 18.55 hores, la xifra s’ha elevat fins a les 47.200. L’afluència de sol·licituds ha provocat que la web de la Generalitat caiguera pel matí de dijous, a primera hora, coincidint amb l’obertura del període per a sol·licitar les ajudes, dotades amb 80 milions d’euros.

 

Cap a les 10.00 hores ha començat a restablir-se el servici. La primera web en recuperar-se ha sigut la de Labora, en la que es tramiten estes ajudes, perquè poguera absorbir tota la demanda de sol·licituds. Només en els primers 35 minuts s’han registrat més de 30.000 sol·licituds. Cal recordar que en tràmit d’este dijous només es dona cita i hora per a pujar la resta de la documentació.

 

La resta de webs de la Generalitat s’ha anat recuperant progressivament fins a les 11.00 hores. En tot cas, l’Administració ha volgut recordar que les ajudes no van per ordre de registre, si no estan pensades per a atorgar 600 fixos més 600 euros per treballador o 300 euros si estan a mitja jornada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.