La Generalitat Valenciana comet un gran error amb la senyera en una de les seues campanyes

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat | Generalitat Valenciana

 

En el mateix logotip de la Generalitat Valenciana, es pot observar que la senyera del territori valencià està formada per quatre barres. De fet, en el seu propi lloc web disposen d’una entrada explicant els símbols de la Comunitat. Però pareix, que no ho tenen tan clar.

 

Esta mateixa setmana, la Generalitat Valenciana ha presentat en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp del Morvedre (València), la campanya ‘Platges Segures’, per a conscienciar sobre la necessitat de disfrutar de l’estiu de la forma més segura possible a causa de la presència del virus.

 

D’esta forma, s’ha creat la pàgina web ‘Platges Segures’, en la que apareix un mapa amb les 60 platges del territori valencià i una fitxa explicativa de cadascuna que inclous l’aforament en temps real, les seues característiques i els servicis de socorrisme dels que disposa, entre altres. 

 

Imatge del cartell de la campanya 'Platges Segures'

Imatge del cartell de la campanya ‘Platges Segures’ | Cedida

 

A demés, la Generalitat ha creat un cartell per a anunciar esta campanya que s’ha penjat en alguns punts clau del territori per a informar a la ciutadania sobre l’existència d’este servici online. Però estos cartells podrien provocar alguna que altra polèmica.

 

Els cartells anunciadors mostren la informació en cinc idiomes diferents: valencià, castellà, anglés, alemany i francés. Fins ahí tot correcte. Però si ens fixem en la part que mostra les dades en valencià, primerament trobem una oració sense massa sentit i escrita per algú que, pel que pareix, no sap escriure en la nostra llengua.

 

Per altra banda, la senyera del territori valencià apareix amb més de quatre barres, cosa que fa que es qüestione que la pròpia Generalitat tinga nocions bàsiques de la història dels valencians. Podem acceptar que els dissenyadors que han fet la campanya no coneguen el símbol d’identitat del nostre territori?

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.