La Generalitat Valenciana comet un gran error amb la senyera en una de les seues campanyes

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat | Generalitat Valenciana

 

En el mateix logotip de la Generalitat Valenciana, es pot observar que la senyera del territori valencià està formada per quatre barres. De fet, en el seu propi lloc web disposen d’una entrada explicant els símbols de la Comunitat. Però pareix, que no ho tenen tan clar.

 

Esta mateixa setmana, la Generalitat Valenciana ha presentat en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp del Morvedre (València), la campanya ‘Platges Segures’, per a conscienciar sobre la necessitat de disfrutar de l’estiu de la forma més segura possible a causa de la presència del virus.

 

D’esta forma, s’ha creat la pàgina web ‘Platges Segures’, en la que apareix un mapa amb les 60 platges del territori valencià i una fitxa explicativa de cadascuna que inclous l’aforament en temps real, les seues característiques i els servicis de socorrisme dels que disposa, entre altres. 

 

Imatge del cartell de la campanya 'Platges Segures'

Imatge del cartell de la campanya ‘Platges Segures’ | Cedida

 

A demés, la Generalitat ha creat un cartell per a anunciar esta campanya que s’ha penjat en alguns punts clau del territori per a informar a la ciutadania sobre l’existència d’este servici online. Però estos cartells podrien provocar alguna que altra polèmica.

 

Els cartells anunciadors mostren la informació en cinc idiomes diferents: valencià, castellà, anglés, alemany i francés. Fins ahí tot correcte. Però si ens fixem en la part que mostra les dades en valencià, primerament trobem una oració sense massa sentit i escrita per algú que, pel que pareix, no sap escriure en la nostra llengua.

 

Per altra banda, la senyera del territori valencià apareix amb més de quatre barres, cosa que fa que es qüestione que la pròpia Generalitat tinga nocions bàsiques de la història dels valencians. Podem acceptar que els dissenyadors que han fet la campanya no coneguen el símbol d’identitat del nostre territori?

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.