Anuncios

La Generalitat Valenciana comet un gran error amb la senyera en una de les seues campanyes

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat | Generalitat Valenciana

 

En el mateix logotip de la Generalitat Valenciana, es pot observar que la senyera del territori valencià està formada per quatre barres. De fet, en el seu propi lloc web disposen d’una entrada explicant els símbols de la Comunitat. Però pareix, que no ho tenen tan clar.

 

Anuncios

Esta mateixa setmana, la Generalitat Valenciana ha presentat en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp del Morvedre (València), la campanya ‘Platges Segures’, per a conscienciar sobre la necessitat de disfrutar de l’estiu de la forma més segura possible a causa de la presència del virus.

 

D’esta forma, s’ha creat la pàgina web ‘Platges Segures’, en la que apareix un mapa amb les 60 platges del territori valencià i una fitxa explicativa de cadascuna que inclous l’aforament en temps real, les seues característiques i els servicis de socorrisme dels que disposa, entre altres. 

 

Imatge del cartell de la campanya 'Platges Segures'

Imatge del cartell de la campanya ‘Platges Segures’ | Cedida

 

A demés, la Generalitat ha creat un cartell per a anunciar esta campanya que s’ha penjat en alguns punts clau del territori per a informar a la ciutadania sobre l’existència d’este servici online. Però estos cartells podrien provocar alguna que altra polèmica.

 

Els cartells anunciadors mostren la informació en cinc idiomes diferents: valencià, castellà, anglés, alemany i francés. Fins ahí tot correcte. Però si ens fixem en la part que mostra les dades en valencià, primerament trobem una oració sense massa sentit i escrita per algú que, pel que pareix, no sap escriure en la nostra llengua.

 

Per altra banda, la senyera del territori valencià apareix amb més de quatre barres, cosa que fa que es qüestione que la pròpia Generalitat tinga nocions bàsiques de la història dels valencians. Podem acceptar que els dissenyadors que han fet la campanya no coneguen el símbol d’identitat del nostre territori?

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.
Anuncios