La Generalitat Valenciana comet un gran error amb la senyera en una de les seues campanyes

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat | Generalitat Valenciana

 

En el mateix logotip de la Generalitat Valenciana, es pot observar que la senyera del territori valencià està formada per quatre barres. De fet, en el seu propi lloc web disposen d’una entrada explicant els símbols de la Comunitat. Però pareix, que no ho tenen tan clar.

 

Esta mateixa setmana, la Generalitat Valenciana ha presentat en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp del Morvedre (València), la campanya ‘Platges Segures’, per a conscienciar sobre la necessitat de disfrutar de l’estiu de la forma més segura possible a causa de la presència del virus.

 

D’esta forma, s’ha creat la pàgina web ‘Platges Segures’, en la que apareix un mapa amb les 60 platges del territori valencià i una fitxa explicativa de cadascuna que inclous l’aforament en temps real, les seues característiques i els servicis de socorrisme dels que disposa, entre altres. 

 

Imatge del cartell de la campanya 'Platges Segures'

Imatge del cartell de la campanya ‘Platges Segures’ | Cedida

 

A demés, la Generalitat ha creat un cartell per a anunciar esta campanya que s’ha penjat en alguns punts clau del territori per a informar a la ciutadania sobre l’existència d’este servici online. Però estos cartells podrien provocar alguna que altra polèmica.

 

Els cartells anunciadors mostren la informació en cinc idiomes diferents: valencià, castellà, anglés, alemany i francés. Fins ahí tot correcte. Però si ens fixem en la part que mostra les dades en valencià, primerament trobem una oració sense massa sentit i escrita per algú que, pel que pareix, no sap escriure en la nostra llengua.

 

Per altra banda, la senyera del territori valencià apareix amb més de quatre barres, cosa que fa que es qüestione que la pròpia Generalitat tinga nocions bàsiques de la història dels valencians. Podem acceptar que els dissenyadors que han fet la campanya no coneguen el símbol d’identitat del nostre territori?

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.