15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

La Generalitat Valenciana comet un gran error amb la senyera en una de les seues campanyes

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat

Imatge del web de la Generalitat Valenciana explicant els símbols de la Comunitat | Generalitat Valenciana

 

En el mateix logotip de la Generalitat Valenciana, es pot observar que la senyera del territori valencià està formada per quatre barres. De fet, en el seu propi lloc web disposen d’una entrada explicant els símbols de la Comunitat. Però pareix, que no ho tenen tan clar.

 

Esta mateixa setmana, la Generalitat Valenciana ha presentat en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp del Morvedre (València), la campanya ‘Platges Segures’, per a conscienciar sobre la necessitat de disfrutar de l’estiu de la forma més segura possible a causa de la presència del virus.

 

D’esta forma, s’ha creat la pàgina web ‘Platges Segures’, en la que apareix un mapa amb les 60 platges del territori valencià i una fitxa explicativa de cadascuna que inclous l’aforament en temps real, les seues característiques i els servicis de socorrisme dels que disposa, entre altres. 

 

Imatge del cartell de la campanya 'Platges Segures'

Imatge del cartell de la campanya ‘Platges Segures’ | Cedida

 

A demés, la Generalitat ha creat un cartell per a anunciar esta campanya que s’ha penjat en alguns punts clau del territori per a informar a la ciutadania sobre l’existència d’este servici online. Però estos cartells podrien provocar alguna que altra polèmica.

 

Els cartells anunciadors mostren la informació en cinc idiomes diferents: valencià, castellà, anglés, alemany i francés. Fins ahí tot correcte. Però si ens fixem en la part que mostra les dades en valencià, primerament trobem una oració sense massa sentit i escrita per algú que, pel que pareix, no sap escriure en la nostra llengua.

 

Per altra banda, la senyera del territori valencià apareix amb més de quatre barres, cosa que fa que es qüestione que la pròpia Generalitat tinga nocions bàsiques de la història dels valencians. Podem acceptar que els dissenyadors que han fet la campanya no coneguen el símbol d’identitat del nostre territori?

Últimes notícies

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.