La germana del rei emèrit, Pilar, confirma que patix càncer

Imagen de Doña Pilar de Borbón

La infanta Pilar de Borbó, germana del rei emèrit, té càncer | València Diari

 

ACTUALITZACIÓ 29/05/2019 11.00 hores: 

La infanta Pilar, germana del rei emèrit Joan Carles I, ha confirmat este dimecres que patix càncer, després que la notícia eixira a la llum a principis de setmana. «He sigut operada d’un càncer de còlon i estic divinament», ha assegurat.  Pilar també ha volgut pronunciar-se sobre l’anunci de la retirada de la vida pública de Joan Carles I, prevista per al pròxim 2 de juny. «Jo no he parlat amb ell, no sé res d’açò», ha explicat. 

 

La infanta Pilar, una vida activa

Encara no es coneixen més detalls concrets sobre l’estat de salut de la infanta Pilar de Borbó, tot i que els rumors apunten a què el càncer li hauria afectat la zona intestinal. Segons han informat fonts familiars, la filla dels comtes de Barcelona es troba «raonablement bé» i que «el tractament de quimioteràpia que rep no li impedix fer vida social i familiar, o inclús viatges».

 

Doña Pilar de Borbón junto a su hermano

La infanta Pilar de Borbó amb el seu germà, el rei emèrit Joan Carles | València Diari

 

La germana del rei Joan Carles farà 83 anys d’ací a uns mesos i continua tan activa com sempre, sent habitual vore-la viatjant per tot el món. Ara, la infanta Pilar està en Portugal, on visita a uns amics que va fer en Estoril durant l’exili dels seus pares. Este és el primer viatge que fa després de ser intervinguda el passat mes de febrer, quan la van operar d’una obstrucció intestinal i va estar hospitalitzada vint dies en la clínica Ruber Internacional.

 

Tot i que durant este mes de maig s’ha pogut vore a la infanta Pilar públicament, en els últims dies ha patit diversos disgustos que podrien estar perjudicant la seua recuperació, com els problemes de salut del seu germà, el rei emèrit Joan Carles, i la separació d’un dels seus fills, Joan, que es va casar l’any 2014 amb la nord-americana Winston Holmes Carney, amb qui té un fill de sis anys, però que ara han posat punt final a la seua relació per incompatibilitat de caràcters. Ara, l’únic dels seus cinc fills que continua casat és Bruno Gómez Acebo.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.