La germana del rei emèrit, Pilar, confirma que patix càncer

Ejemplo de shortcode con estilo
La infanta Pilar de Borbó, germana del rei emèrit, té càncer | València Diari   ACTUALITZACIÓ 29/05/2019 11.00 hores:  La infanta Pilar, germana del rei emèrit Joan Carles I, ha confirmat este dimecres que patix càncer, després que la notícia eixira a la llum a principis de setmana. «He sigut operada d’un càncer de còlon i estic […]
Imagen de Doña Pilar de Borbón

La infanta Pilar de Borbó, germana del rei emèrit, té càncer | València Diari

 

ACTUALITZACIÓ 29/05/2019 11.00 hores: 

La infanta Pilar, germana del rei emèrit Joan Carles I, ha confirmat este dimecres que patix càncer, després que la notícia eixira a la llum a principis de setmana. «He sigut operada d’un càncer de còlon i estic divinament», ha assegurat.  Pilar també ha volgut pronunciar-se sobre l’anunci de la retirada de la vida pública de Joan Carles I, prevista per al pròxim 2 de juny. «Jo no he parlat amb ell, no sé res d’açò», ha explicat. 

 

La infanta Pilar, una vida activa

Encara no es coneixen més detalls concrets sobre l’estat de salut de la infanta Pilar de Borbó, tot i que els rumors apunten a què el càncer li hauria afectat la zona intestinal. Segons han informat fonts familiars, la filla dels comtes de Barcelona es troba «raonablement bé» i que «el tractament de quimioteràpia que rep no li impedix fer vida social i familiar, o inclús viatges».

 

Doña Pilar de Borbón junto a su hermano

La infanta Pilar de Borbó amb el seu germà, el rei emèrit Joan Carles | València Diari

 

La germana del rei Joan Carles farà 83 anys d’ací a uns mesos i continua tan activa com sempre, sent habitual vore-la viatjant per tot el món. Ara, la infanta Pilar està en Portugal, on visita a uns amics que va fer en Estoril durant l’exili dels seus pares. Este és el primer viatge que fa després de ser intervinguda el passat mes de febrer, quan la van operar d’una obstrucció intestinal i va estar hospitalitzada vint dies en la clínica Ruber Internacional.

 

Tot i que durant este mes de maig s’ha pogut vore a la infanta Pilar públicament, en els últims dies ha patit diversos disgustos que podrien estar perjudicant la seua recuperació, com els problemes de salut del seu germà, el rei emèrit Joan Carles, i la separació d’un dels seus fills, Joan, que es va casar l’any 2014 amb la nord-americana Winston Holmes Carney, amb qui té un fill de sis anys, però que ara han posat punt final a la seua relació per incompatibilitat de caràcters. Ara, l’únic dels seus cinc fills que continua casat és Bruno Gómez Acebo.

Últimes notícies

Robinson resol un duel vibrant entre Barça i Valencia Basket (98-94)

El Barça ha superat el Valencia Basket per 98-94 en la jornada 9 de l’Euroliga. Justin Robinson ha anotat nou punts en els últims quatre minuts.

Mor un treballador en caure des de deu metres en una nau de Paterna

Un treballador de 62 anys ha mort després de caure des d’uns deu metres mentre reparava el sostre d’una nau del polígon Fuente del Jarro, a Paterna.

Deu detinguts per incitar disturbis vinculats a Blocus: tres a Valencia

Deu jóvens, quatre menors, han sigut detinguts en 24 hores per incitar disturbis vinculats a Blocus. Tres arrestos s’han practicat a la província de Valencia.

L’Atlético busca pressionar el lideratge al camp del Levante

L’Atlético visita el Levante este dissabte amb sis victòries consecutives i la mirada posada en el lideratge. Julián Alvarez arriba en ratxa golejadora.

Puente revela 170 incidències del sistema LZB durant 2026 i defensa la seua seguretat després de l’accident d’Urda

La tragèdia deixa 69 morts i 13 víctimes identificades, mentre 39 ferits continuen hospitalitzats a Castella-la Manxa, 17 d'ells en unitats de cures intensives

València aprova un pressupost de 1.361 milions per a 2027

El govern municipal de València ha aprovat el projecte de pressupost de 2027, un 8,8 % superior al de l’exercici actual. L’oposició l’ha rebutjat.

La dana de 2024 suma 234 víctimes mortals en la causa judicial

La jutgessa de Catarroja ha elevat a 234 el recompte oficial de víctimes mortals de la dana del 29 d’octubre de 2024. L’últim cas reconegut és el d’un home de Paiporta que va morir després d’una infecció bacteriana.

Castelló proposa 246,7 milions per als comptes provincials de 2027

La Diputació de Castelló debatrà el 3 de novembre un pressupost de 246.698.267,01 euros per a 2027, amb inversions en seguretat, serveis i infraestructures.