La germana del rei emèrit, Pilar, confirma que patix càncer

Imagen de Doña Pilar de Borbón

La infanta Pilar de Borbó, germana del rei emèrit, té càncer | València Diari

 

ACTUALITZACIÓ 29/05/2019 11.00 hores: 

La infanta Pilar, germana del rei emèrit Joan Carles I, ha confirmat este dimecres que patix càncer, després que la notícia eixira a la llum a principis de setmana. «He sigut operada d’un càncer de còlon i estic divinament», ha assegurat.  Pilar també ha volgut pronunciar-se sobre l’anunci de la retirada de la vida pública de Joan Carles I, prevista per al pròxim 2 de juny. «Jo no he parlat amb ell, no sé res d’açò», ha explicat. 

 

La infanta Pilar, una vida activa

Encara no es coneixen més detalls concrets sobre l’estat de salut de la infanta Pilar de Borbó, tot i que els rumors apunten a què el càncer li hauria afectat la zona intestinal. Segons han informat fonts familiars, la filla dels comtes de Barcelona es troba «raonablement bé» i que «el tractament de quimioteràpia que rep no li impedix fer vida social i familiar, o inclús viatges».

 

Doña Pilar de Borbón junto a su hermano

La infanta Pilar de Borbó amb el seu germà, el rei emèrit Joan Carles | València Diari

 

La germana del rei Joan Carles farà 83 anys d’ací a uns mesos i continua tan activa com sempre, sent habitual vore-la viatjant per tot el món. Ara, la infanta Pilar està en Portugal, on visita a uns amics que va fer en Estoril durant l’exili dels seus pares. Este és el primer viatge que fa després de ser intervinguda el passat mes de febrer, quan la van operar d’una obstrucció intestinal i va estar hospitalitzada vint dies en la clínica Ruber Internacional.

 

Tot i que durant este mes de maig s’ha pogut vore a la infanta Pilar públicament, en els últims dies ha patit diversos disgustos que podrien estar perjudicant la seua recuperació, com els problemes de salut del seu germà, el rei emèrit Joan Carles, i la separació d’un dels seus fills, Joan, que es va casar l’any 2014 amb la nord-americana Winston Holmes Carney, amb qui té un fill de sis anys, però que ara han posat punt final a la seua relació per incompatibilitat de caràcters. Ara, l’únic dels seus cinc fills que continua casat és Bruno Gómez Acebo.

Últimes notícies

L’alacantí Daniel Holgado farà el salt a MotoGP en 2027 amb Gresini Racing

El pilot alacantí Daniel Holgado, actual sisé del Mundial de Moto2 amb l’equip d’Aspar, ha signat amb Gresini Racing per a debutar en MotoGP en la temporada 2027.

Pablo Martínez s’acomiada del Llevant després de set temporades: ‘Sempre serà casa meua’

El migcampista madrileny Pablo Martínez ha dit adéu al Llevant després de set temporades i 155 partits, amb un emotiu missatge en què assegura que el club ‘sempre serà granota’ en el seu cor.

Consum dona 60.000 euros per a enviar ajuda humanitària a Veneçuela

La cooperativa canalitza l’aportació a través de Creu Roja per a atendre les persones damnificades pels terratrémols

Isaac Nogués deixa el Valencia Basket després d’acordar la rescissió del contracte

El Valencia Basket ha confirmat l’acord amb l’escorta català Isaac Nogués per rescindir el seu contracte, un any després de la seua arribada al club taronja.

L’eixida de Léo Pétrot deixa l’Elx sense laterals esquerrans per a la pròxima temporada

L’adéu de Léo Pétrot i la no continuïtat d’Adrià Pedrosa deixen l’Elx CF sense cap lateral esquerre específic i obliguen el club a acudir al mercat d’estiu.

Catalá insistix que el candidat del PP a la Generalitat es decidirà més avant i es descarta per ara

María José Catalá assegura que serà la direcció nacional del PP qui designe el candidat a la Presidència de la Generalitat quan marque el calendari i insistix que el seu objectiu és revalidar l’alcaldia de València.

Primera nit tòrrida generalitzada a la Comunitat Valenciana per l’oratge cobert

La Comunitat Valenciana ha registrat la primera nit tòrrida de l’any, amb mínimes que no han baixat dels 25 graus en àmplies zones de la costa de València i del litoral d’Alacant.

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.