Els gimnasos valencians trauen les seues màquines a l’aire lliure per a evitar les restriccions

 

Este dilluns, 1 de març, només uns pocs gimnasos amb espai a l’aire lliure han pogut obrir les portes en el territori valencià. Este és el cas dels centres ‘Atalanta Sport Club‘ que, després d’uns quants dies de treball intens, traient a l’exterior màquines, bicicletes, pesos i tot el material necessari, han pogut retornar a la seua activitat i rebre a uns clients que han tornat amb moltes ganes de reprendre l’activitat física.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, fer deport a l’aire lliure ha sigut la idea que ha dut a terme esta cadena de gimnasos valenciana, amb l’objectiu de poder complir amb les mesures decretades per la Conselleria de Sanitat per a fer front a la pandèmia del coronavirus i, així, retornar al seu espai de treball.

 

Des de hui, es pot fer activitat física en grups de quatre i amb una distància de seguretat entre usuaris de tres metres, però únicament a l’aire lliure, ja que fins al moment, en la Comunitat Valenciana es manté la prohibició de fer exercici físic en espais tancats.

 

El territori valencià, única comunitat a on es mantenen els gimnasos tancats

Els propietaris de gimnasos no compartixen la decisió presa pel govern valencià, que agreuja encara més la crisi que està patint el sector. «Els contagis en instal·lacions deportives són mínimes, a demés complim amb totes les mesures que ens marquen. No entenem per què en la Comunitat Valenciana estan tancats els gimnasos, mentres que en la resta d’Espanya estan oberts», lamenta el delegat de la Federació Nacional d’Empresaris d’Instal·lacions Deportives (FNEID).

 

Per a complir amb les normes, la companyia Atalanta Sport Club ha dut a terme una fantàstica idea. «Dels tres gimnasos que tenim, en dos d’ells disposem de zones exteriors amb pistes de pàdel i terrassa. Hem pres la decisió de, a pesar de les limitacions que ens ha posat Sanitat, reactivar l’activitat física al més prompte possible», ha indiciat el propietari del gimnàs al citat mitjà.

 

D’esta forma, en ‘Atalanta Sport Club’, han habilitat fins a cinc pistes de pàdel i una terrassa en dos dels seus centres per a poder fer allí des de ciclisme de sala fins a entrenaments funcionals de pes lliure o classes de ioga o pilates. «La normativa sí que permet l’activitat en l’exterior, així que l’hem treta allí», recolza Gómez-Pantoja.

 

«És d’agrair l’esforç que han fet. El gimnàs és bo per a la salut física i la salut mental», ha confessat una usuària del centre al citat mitjà abans de començar la seua classe de manteniment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.