Els gimnasos valencians trauen les seues màquines a l’aire lliure per a evitar les restriccions

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dilluns, 1 de març, només uns pocs gimnasos amb espai a l’aire lliure han pogut obrir les portes en el territori valencià. Este és el cas dels centres ‘Atalanta Sport Club‘ que, després d’uns quants dies de treball intens, traient a l’exterior màquines, bicicletes, pesos i tot el material necessari, han pogut retornar a la seua […]

 

Este dilluns, 1 de març, només uns pocs gimnasos amb espai a l’aire lliure han pogut obrir les portes en el territori valencià. Este és el cas dels centres ‘Atalanta Sport Club‘ que, després d’uns quants dies de treball intens, traient a l’exterior màquines, bicicletes, pesos i tot el material necessari, han pogut retornar a la seua activitat i rebre a uns clients que han tornat amb moltes ganes de reprendre l’activitat física.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, fer deport a l’aire lliure ha sigut la idea que ha dut a terme esta cadena de gimnasos valenciana, amb l’objectiu de poder complir amb les mesures decretades per la Conselleria de Sanitat per a fer front a la pandèmia del coronavirus i, així, retornar al seu espai de treball.

 

Des de hui, es pot fer activitat física en grups de quatre i amb una distància de seguretat entre usuaris de tres metres, però únicament a l’aire lliure, ja que fins al moment, en la Comunitat Valenciana es manté la prohibició de fer exercici físic en espais tancats.

 

El territori valencià, única comunitat a on es mantenen els gimnasos tancats

Els propietaris de gimnasos no compartixen la decisió presa pel govern valencià, que agreuja encara més la crisi que està patint el sector. «Els contagis en instal·lacions deportives són mínimes, a demés complim amb totes les mesures que ens marquen. No entenem per què en la Comunitat Valenciana estan tancats els gimnasos, mentres que en la resta d’Espanya estan oberts», lamenta el delegat de la Federació Nacional d’Empresaris d’Instal·lacions Deportives (FNEID).

 

Per a complir amb les normes, la companyia Atalanta Sport Club ha dut a terme una fantàstica idea. «Dels tres gimnasos que tenim, en dos d’ells disposem de zones exteriors amb pistes de pàdel i terrassa. Hem pres la decisió de, a pesar de les limitacions que ens ha posat Sanitat, reactivar l’activitat física al més prompte possible», ha indiciat el propietari del gimnàs al citat mitjà.

 

D’esta forma, en ‘Atalanta Sport Club’, han habilitat fins a cinc pistes de pàdel i una terrassa en dos dels seus centres per a poder fer allí des de ciclisme de sala fins a entrenaments funcionals de pes lliure o classes de ioga o pilates. «La normativa sí que permet l’activitat en l’exterior, així que l’hem treta allí», recolza Gómez-Pantoja.

 

«És d’agrair l’esforç que han fet. El gimnàs és bo per a la salut física i la salut mental», ha confessat una usuària del centre al citat mitjà abans de començar la seua classe de manteniment. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.