11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Els gimnasos valencians trauen les seues màquines a l’aire lliure per a evitar les restriccions

 

Este dilluns, 1 de març, només uns pocs gimnasos amb espai a l’aire lliure han pogut obrir les portes en el territori valencià. Este és el cas dels centres ‘Atalanta Sport Club‘ que, després d’uns quants dies de treball intens, traient a l’exterior màquines, bicicletes, pesos i tot el material necessari, han pogut retornar a la seua activitat i rebre a uns clients que han tornat amb moltes ganes de reprendre l’activitat física.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, fer deport a l’aire lliure ha sigut la idea que ha dut a terme esta cadena de gimnasos valenciana, amb l’objectiu de poder complir amb les mesures decretades per la Conselleria de Sanitat per a fer front a la pandèmia del coronavirus i, així, retornar al seu espai de treball.

 

Des de hui, es pot fer activitat física en grups de quatre i amb una distància de seguretat entre usuaris de tres metres, però únicament a l’aire lliure, ja que fins al moment, en la Comunitat Valenciana es manté la prohibició de fer exercici físic en espais tancats.

 

El territori valencià, única comunitat a on es mantenen els gimnasos tancats

Els propietaris de gimnasos no compartixen la decisió presa pel govern valencià, que agreuja encara més la crisi que està patint el sector. «Els contagis en instal·lacions deportives són mínimes, a demés complim amb totes les mesures que ens marquen. No entenem per què en la Comunitat Valenciana estan tancats els gimnasos, mentres que en la resta d’Espanya estan oberts», lamenta el delegat de la Federació Nacional d’Empresaris d’Instal·lacions Deportives (FNEID).

 

Per a complir amb les normes, la companyia Atalanta Sport Club ha dut a terme una fantàstica idea. «Dels tres gimnasos que tenim, en dos d’ells disposem de zones exteriors amb pistes de pàdel i terrassa. Hem pres la decisió de, a pesar de les limitacions que ens ha posat Sanitat, reactivar l’activitat física al més prompte possible», ha indiciat el propietari del gimnàs al citat mitjà.

 

D’esta forma, en ‘Atalanta Sport Club’, han habilitat fins a cinc pistes de pàdel i una terrassa en dos dels seus centres per a poder fer allí des de ciclisme de sala fins a entrenaments funcionals de pes lliure o classes de ioga o pilates. «La normativa sí que permet l’activitat en l’exterior, així que l’hem treta allí», recolza Gómez-Pantoja.

 

«És d’agrair l’esforç que han fet. El gimnàs és bo per a la salut física i la salut mental», ha confessat una usuària del centre al citat mitjà abans de començar la seua classe de manteniment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.