L’Ajuntament de Godella ha organitzat una campanya contra la violència masclista

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat a través de la Regidoria d’Igualtat la campanya ‘Tot un poble contra la violència masclista‘. A través d’esta acció es convida a tot el veïnat a enviar una cançó, un poema, un quadre, una fotografia.

 

El consistori ha manifestat que pot ser qualsevol creació artística en qualsevol format, però sempre ha de ser contingut relacionat amb la lluita contra la violència masclista. «Es pot fer individualment, amb el grup d’amigues i amics, a través de la comissió fallera, la comparsa, la família, etc.», han declarat fonts de l’Ajuntament.

 

Totes les obres s’hauran d’enviar, abans del 25 de novembre al correu electrònic ????????@???????.??, i aniran publicant-se en la pàgina de Facebook d’Igualtat Godella. En acabar la Setmana Contra la Violència de Gènere es muntarà un collage amb totes les aportacions.

 

La regidora d’Igualtat, Teresa Bueso, convida al veïnat a participar en esta iniciativa i en la programació que des del Consistori s’ha preparat amb motiu del 25-N. «La lluita contra la violència de gènere és cosa de totes i tots, i volem demostrar que en Godella som un poble unit i sense fissures en la lluita contra esta xacra social», ha conclòs Bueso.

Últimes notícies

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.

Aemet activa avís taronja per pluges de fins a 120 l/m² en poques hores

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja al litoral d’Alacant i al sud de València per pluges molt intenses que podrien arreplegar fins a 120 litres per metre quadrat en només dos o tres hores.

Controlada una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses a l’A-7 en Cox

Els bombers han controlat una fuga de resina d’un camió amb mercaderies perilloses que ha eixit de la via a l’A-7 en Cox. El conductor ha resultat ferit i ha sigut atés pels servicis d’emergència.

Naixen 44 cries de tortuga marina a la platja de Muchavista d’El Campello

Un total de 44 cries de tortuga bova han naixcut esta matinada a la platja de Muchavista d’El Campello, on un dispositiu amb més de 200 voluntaris ha vigilat el niu les 24 hores al dia.

Onze vols xàrter des de Castelló per a portar el taulell a la fira Cersaie

L’aeroport de Castelló ha programat onze vols xàrter entre el 20 i el 25 de setembre per a traslladar prop de 2.000 professionals ceràmics a la fira Cersaie de Bolonya, que se sumaran a la ruta regular amb Ryanair.