L’Ajuntament de Godella ha organitzat una campanya contra la violència masclista

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat a través de la Regidoria d’Igualtat la campanya ‘Tot un poble contra la violència masclista‘. A través d’esta acció es convida a tot el veïnat a enviar una cançó, un poema, un quadre, una fotografia.

 

El consistori ha manifestat que pot ser qualsevol creació artística en qualsevol format, però sempre ha de ser contingut relacionat amb la lluita contra la violència masclista. «Es pot fer individualment, amb el grup d’amigues i amics, a través de la comissió fallera, la comparsa, la família, etc.», han declarat fonts de l’Ajuntament.

 

Totes les obres s’hauran d’enviar, abans del 25 de novembre al correu electrònic ????????@???????.??, i aniran publicant-se en la pàgina de Facebook d’Igualtat Godella. En acabar la Setmana Contra la Violència de Gènere es muntarà un collage amb totes les aportacions.

 

La regidora d’Igualtat, Teresa Bueso, convida al veïnat a participar en esta iniciativa i en la programació que des del Consistori s’ha preparat amb motiu del 25-N. «La lluita contra la violència de gènere és cosa de totes i tots, i volem demostrar que en Godella som un poble unit i sense fissures en la lluita contra esta xacra social», ha conclòs Bueso.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.