L’Ajuntament de Godella ha organitzat una campanya contra la violència masclista

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat a través de la Regidoria d’Igualtat la campanya ‘Tot un poble contra la violència masclista‘. A través d’esta acció es convida a tot el veïnat a enviar una cançó, un poema, un quadre, una fotografia.

 

El consistori ha manifestat que pot ser qualsevol creació artística en qualsevol format, però sempre ha de ser contingut relacionat amb la lluita contra la violència masclista. «Es pot fer individualment, amb el grup d’amigues i amics, a través de la comissió fallera, la comparsa, la família, etc.», han declarat fonts de l’Ajuntament.

 

Totes les obres s’hauran d’enviar, abans del 25 de novembre al correu electrònic ????????@???????.??, i aniran publicant-se en la pàgina de Facebook d’Igualtat Godella. En acabar la Setmana Contra la Violència de Gènere es muntarà un collage amb totes les aportacions.

 

La regidora d’Igualtat, Teresa Bueso, convida al veïnat a participar en esta iniciativa i en la programació que des del Consistori s’ha preparat amb motiu del 25-N. «La lluita contra la violència de gènere és cosa de totes i tots, i volem demostrar que en Godella som un poble unit i sense fissures en la lluita contra esta xacra social», ha conclòs Bueso.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.