L’Ajuntament de Godella fomenta el comerç local i de proximitat durant les festes nadalenques

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat una nova campanya per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals en una època tan important com el Nadal.

 

La crisi sanitària provocada per la Covid-19 ha fet dismunuir els ingressos dels comerços locals durant els últims mesos. Per este motiu, la Regidoria de Consum, dirigida per Teresa Bueso, busca conscienciar a la població per a que acudisca a les tendes i comerços de la localitat per a les seues compres nadalenques.

 

La campanya està consolidada en els grans valors del comerç local, exemplificats en cadascun dels més de 100 establiments establits en Godella.

 

La proximitat, l’atenció personalitzada, la vida que oferix la compra en el municipi o la varietat dels establiments són algunes de les raons per les que la ciutadania ha de fer les seues compres sense eixir del poble.

 

Mantindre viu el comerç local

Teresa Bueso, regidora de Comerç, ha explicat la importància del consum en Godella per a «fomentar l’economia local i ajudar a totes les persones que fan un gran esforç per a mantindre viu el nostre comerç».

 

«Sabem que la pandèmia provocada pel virus ha afectat greument tant als comerços com a les economies familiars. Per este motiu, des de l’Ajuntament volem posar el nostre granet d’arena per a incentivar el consum de proximitat en els comerços que tenim al costat de casa», ha continuat la regidora.

 

Finalment, Bueso ha enviat un missatge de suport a comerciants i consumidors: «Necessitem que tots fem un esforç per a continuar disfrutant de fer la compra en les tendes del nostre poble i, per eixe motiu, tractar de quedar-nos en Godella per a continuar fent que l’economia circular es quede en casa».

 

L’Ajuntament de Godella ha llançat una nova campanya ? per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals ?…

Publicada por Ajuntament de Godella en Jueves, 3 de diciembre de 2020

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket busca despenjar al Reial Madrid i assegurar el play in

L'equip taronja visita este dijous al Reial Madrid amb l'opció d'obrir bretxa, amarrar el play in i certificar el basket average particular. Un triomf reforçaria una ratxa de quatre victòries en l'Eurolliga i consolidaria la seua posició abans del tram final.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida a València

La policia adscrita a la Comunitat Valenciana ha intervingut set reproduccions no autoritzades d'obres de Yturralde i Chillida a València. El venedor ha sigut investigat i les peces han quedat sota custòdia policial.

Kambwala rep l’alta mèdica després de set mesos de baixa al Vila-real

El central del Vila-real va rebre l'alta mèdica i podrà reintegrar-se al treball de grup als ordes de Marcelino després de set mesos fora de l'equip.

Toni Pérez reivindica a Alacant que el Dia Europeu de les víctimes del terrorisme ‘no pertany al passat’

La Diputació d'Alacant ha guardat un minut de silenci pel Dia Europeu de les víctimes del terrorisme. Toni Pérez ha apel·lat a memòria, unitat i dignitat, i la Generalitat ha reafirmat el seu compromís de reparació

Aznar: Espanya hauria d’estar al costat dels seus aliats i no dels seus adversaris

L'expresident ha defés que el conflicte amb l'Iran està 'més que justificat' i ha urgit a Espanya a alinear-se amb els seus aliats. També ha reclamat rellançar Europa i aprofitar l'oportunitat llatinoamericana.

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.