12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’Ajuntament de Godella fomenta el comerç local i de proximitat durant les festes nadalenques

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat una nova campanya per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals en una època tan important com el Nadal.

 

La crisi sanitària provocada per la Covid-19 ha fet dismunuir els ingressos dels comerços locals durant els últims mesos. Per este motiu, la Regidoria de Consum, dirigida per Teresa Bueso, busca conscienciar a la població per a que acudisca a les tendes i comerços de la localitat per a les seues compres nadalenques.

 

La campanya està consolidada en els grans valors del comerç local, exemplificats en cadascun dels més de 100 establiments establits en Godella.

 

La proximitat, l’atenció personalitzada, la vida que oferix la compra en el municipi o la varietat dels establiments són algunes de les raons per les que la ciutadania ha de fer les seues compres sense eixir del poble.

 

Mantindre viu el comerç local

Teresa Bueso, regidora de Comerç, ha explicat la importància del consum en Godella per a «fomentar l’economia local i ajudar a totes les persones que fan un gran esforç per a mantindre viu el nostre comerç».

 

«Sabem que la pandèmia provocada pel virus ha afectat greument tant als comerços com a les economies familiars. Per este motiu, des de l’Ajuntament volem posar el nostre granet d’arena per a incentivar el consum de proximitat en els comerços que tenim al costat de casa», ha continuat la regidora.

 

Finalment, Bueso ha enviat un missatge de suport a comerciants i consumidors: «Necessitem que tots fem un esforç per a continuar disfrutant de fer la compra en les tendes del nostre poble i, per eixe motiu, tractar de quedar-nos en Godella per a continuar fent que l’economia circular es quede en casa».

 

L’Ajuntament de Godella ha llançat una nova campanya ? per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals ?…

Publicada por Ajuntament de Godella en Jueves, 3 de diciembre de 2020

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música