L’Ajuntament de Godella fomenta el comerç local i de proximitat durant les festes nadalenques

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat una nova campanya per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals en una època tan important com el Nadal.

 

La crisi sanitària provocada per la Covid-19 ha fet dismunuir els ingressos dels comerços locals durant els últims mesos. Per este motiu, la Regidoria de Consum, dirigida per Teresa Bueso, busca conscienciar a la població per a que acudisca a les tendes i comerços de la localitat per a les seues compres nadalenques.

 

La campanya està consolidada en els grans valors del comerç local, exemplificats en cadascun dels més de 100 establiments establits en Godella.

 

La proximitat, l’atenció personalitzada, la vida que oferix la compra en el municipi o la varietat dels establiments són algunes de les raons per les que la ciutadania ha de fer les seues compres sense eixir del poble.

 

Mantindre viu el comerç local

Teresa Bueso, regidora de Comerç, ha explicat la importància del consum en Godella per a «fomentar l’economia local i ajudar a totes les persones que fan un gran esforç per a mantindre viu el nostre comerç».

 

«Sabem que la pandèmia provocada pel virus ha afectat greument tant als comerços com a les economies familiars. Per este motiu, des de l’Ajuntament volem posar el nostre granet d’arena per a incentivar el consum de proximitat en els comerços que tenim al costat de casa», ha continuat la regidora.

 

Finalment, Bueso ha enviat un missatge de suport a comerciants i consumidors: «Necessitem que tots fem un esforç per a continuar disfrutant de fer la compra en les tendes del nostre poble i, per eixe motiu, tractar de quedar-nos en Godella per a continuar fent que l’economia circular es quede en casa».

 

L’Ajuntament de Godella ha llançat una nova campanya ? per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals ?…

Publicada por Ajuntament de Godella en Jueves, 3 de diciembre de 2020

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.