L’Ajuntament de Godella fomenta el comerç local i de proximitat durant les festes nadalenques

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat una nova campanya per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals en una època tan important com el Nadal.

 

La crisi sanitària provocada per la Covid-19 ha fet dismunuir els ingressos dels comerços locals durant els últims mesos. Per este motiu, la Regidoria de Consum, dirigida per Teresa Bueso, busca conscienciar a la població per a que acudisca a les tendes i comerços de la localitat per a les seues compres nadalenques.

 

La campanya està consolidada en els grans valors del comerç local, exemplificats en cadascun dels més de 100 establiments establits en Godella.

 

La proximitat, l’atenció personalitzada, la vida que oferix la compra en el municipi o la varietat dels establiments són algunes de les raons per les que la ciutadania ha de fer les seues compres sense eixir del poble.

 

Mantindre viu el comerç local

Teresa Bueso, regidora de Comerç, ha explicat la importància del consum en Godella per a «fomentar l’economia local i ajudar a totes les persones que fan un gran esforç per a mantindre viu el nostre comerç».

 

«Sabem que la pandèmia provocada pel virus ha afectat greument tant als comerços com a les economies familiars. Per este motiu, des de l’Ajuntament volem posar el nostre granet d’arena per a incentivar el consum de proximitat en els comerços que tenim al costat de casa», ha continuat la regidora.

 

Finalment, Bueso ha enviat un missatge de suport a comerciants i consumidors: «Necessitem que tots fem un esforç per a continuar disfrutant de fer la compra en les tendes del nostre poble i, per eixe motiu, tractar de quedar-nos en Godella per a continuar fent que l’economia circular es quede en casa».

 

L’Ajuntament de Godella ha llançat una nova campanya ? per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals ?…

Publicada por Ajuntament de Godella en Jueves, 3 de diciembre de 2020

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.