10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

L’Ajuntament de Godella fomenta el comerç local i de proximitat durant les festes nadalenques

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha creat una nova campanya per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals en una època tan important com el Nadal.

 

La crisi sanitària provocada per la Covid-19 ha fet dismunuir els ingressos dels comerços locals durant els últims mesos. Per este motiu, la Regidoria de Consum, dirigida per Teresa Bueso, busca conscienciar a la població per a que acudisca a les tendes i comerços de la localitat per a les seues compres nadalenques.

 

La campanya està consolidada en els grans valors del comerç local, exemplificats en cadascun dels més de 100 establiments establits en Godella.

 

La proximitat, l’atenció personalitzada, la vida que oferix la compra en el municipi o la varietat dels establiments són algunes de les raons per les que la ciutadania ha de fer les seues compres sense eixir del poble.

 

Mantindre viu el comerç local

Teresa Bueso, regidora de Comerç, ha explicat la importància del consum en Godella per a «fomentar l’economia local i ajudar a totes les persones que fan un gran esforç per a mantindre viu el nostre comerç».

 

«Sabem que la pandèmia provocada pel virus ha afectat greument tant als comerços com a les economies familiars. Per este motiu, des de l’Ajuntament volem posar el nostre granet d’arena per a incentivar el consum de proximitat en els comerços que tenim al costat de casa», ha continuat la regidora.

 

Finalment, Bueso ha enviat un missatge de suport a comerciants i consumidors: «Necessitem que tots fem un esforç per a continuar disfrutant de fer la compra en les tendes del nostre poble i, per eixe motiu, tractar de quedar-nos en Godella per a continuar fent que l’economia circular es quede en casa».

 

L’Ajuntament de Godella ha llançat una nova campanya ? per a fomentar el consum en els comerços i establiments locals ?…

Publicada por Ajuntament de Godella en Jueves, 3 de diciembre de 2020

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.