18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Godella inicia la campanya d’ajudes per a material escolar d’alumnes d’Educació Infantil

 

La Regidoria d’Educació de la localitat de Godella, en l’Horta Nord (València), anuncia que entre el 2 i el 25 de setembre es podran presentar les sol·licituds per a acollir-se al pla d’ajudes de material escolar, dirigides a l’alumnat que cursa Educació Infantil en els centres educatius sostinguts amb fons públics (col·legis públics i concertats) del municipi.

 

Es tracta d’una subvenció de 60 euros que la Regidoria d’Educació destina a aquells escolars de 3, 4 i 5 anys inscrits en l’actualitat en el Padró Municipal d’Habitants de Godella, amb una antiguitat mínima des de la data d’inici del present curs escolar 2020 – 2021. El pare, mare, tutor o tutora han de complir els mateixos requisits d’empadronament.

 

Per a rebre estes ajudes, la renda familiar anual de l’exercici 2019 no podrà superar uns mòduls socioeconòmics que estan entre els 24.089 euros (per a famílies de dos membres) i els 53.665 euros (per als de vuit). Per a més informació poden telefonar a partir del dia 1 de setembre al 96 364 29 52 i marcar l’extensió 5. La documentació la trobaran en este enllaç.

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.