8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Godella inicia la campanya d’ajudes per a material escolar d’alumnes d’Educació Infantil

 

La Regidoria d’Educació de la localitat de Godella, en l’Horta Nord (València), anuncia que entre el 2 i el 25 de setembre es podran presentar les sol·licituds per a acollir-se al pla d’ajudes de material escolar, dirigides a l’alumnat que cursa Educació Infantil en els centres educatius sostinguts amb fons públics (col·legis públics i concertats) del municipi.

 

Es tracta d’una subvenció de 60 euros que la Regidoria d’Educació destina a aquells escolars de 3, 4 i 5 anys inscrits en l’actualitat en el Padró Municipal d’Habitants de Godella, amb una antiguitat mínima des de la data d’inici del present curs escolar 2020 – 2021. El pare, mare, tutor o tutora han de complir els mateixos requisits d’empadronament.

 

Per a rebre estes ajudes, la renda familiar anual de l’exercici 2019 no podrà superar uns mòduls socioeconòmics que estan entre els 24.089 euros (per a famílies de dos membres) i els 53.665 euros (per als de vuit). Per a més informació poden telefonar a partir del dia 1 de setembre al 96 364 29 52 i marcar l’extensió 5. La documentació la trobaran en este enllaç.

Últimes notícies

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.