Godella inicia la campanya d’ajudes per a material escolar d’alumnes d’Educació Infantil

 

La Regidoria d’Educació de la localitat de Godella, en l’Horta Nord (València), anuncia que entre el 2 i el 25 de setembre es podran presentar les sol·licituds per a acollir-se al pla d’ajudes de material escolar, dirigides a l’alumnat que cursa Educació Infantil en els centres educatius sostinguts amb fons públics (col·legis públics i concertats) del municipi.

 

Es tracta d’una subvenció de 60 euros que la Regidoria d’Educació destina a aquells escolars de 3, 4 i 5 anys inscrits en l’actualitat en el Padró Municipal d’Habitants de Godella, amb una antiguitat mínima des de la data d’inici del present curs escolar 2020 – 2021. El pare, mare, tutor o tutora han de complir els mateixos requisits d’empadronament.

 

Per a rebre estes ajudes, la renda familiar anual de l’exercici 2019 no podrà superar uns mòduls socioeconòmics que estan entre els 24.089 euros (per a famílies de dos membres) i els 53.665 euros (per als de vuit). Per a més informació poden telefonar a partir del dia 1 de setembre al 96 364 29 52 i marcar l’extensió 5. La documentació la trobaran en este enllaç.

Últimes notícies

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.