19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

L’Ajuntament de Godella organitza un nou taller sobre l’ús de noves tecnologies per a trobar feina

 

L’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), informa que estan obertes les inscripcions per a un nou taller que s’anomena ‘Tallers de noves tecnologies per a la cerca d’ocupació’. Consta de dos sessions que s’impartiran els pròxims 10 i 12 de novembre, a les 10.00 hores per videoconferència.

 

Concretament, els títols de cada sessió són: ‘Navegant per internet per a buscar ocupació i sa el teu mòbil per a buscar treball’, i ‘Xarxes Socials i Ocupació i Entrevista de Treball’, i segons les necessitats d’estes persones , si també els fa falta es donarà posteriorment el de ‘Recursos formatius en línia’ i ‘Aprén a descarregar els teus certificats’.

 

Des de l’Agència d’Ocupació de l’Ajuntament de Godella destaquen que este taller ha tingut una gran acollida en les primeres sessions que s’han fet en el mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea, Teresa Bueso, assegura: «Les persones que han participat, han quedat molt contentes, ja que la persona que l’impartix adapta el contingut a les necessitats de cadascú, donant-se una atenció molt personalitzada i detallada en funció dels coneixements i les habilitats de cada usuàri». Per això, Bueso convida a totes les persones que necessiten millorar en este sentit a apuntar-se, perquè no és per a un nivell bàsic i es pot traure molt de partit en poques hores.

 

«És important posar en valor esta classe de cursos, i més quan el retorn que te donen les persones participants és tant bo. Són ferramentes útils per a usar la tecnologia a l’hora de trobar feina. En ple segle XXI sabem que tot es meneja a través d’internet i conéixer una série de claus ens ajudaran a estar millor prepaparats», relata Bueso.

Últimes notícies

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.

Adrián Fernández aconseguix la seua primera victòria en Moto3 i Piqueras reté el subcampionat a València

El madrileny ha dominat a Cheste per a estrenar el seu palmarés en Moto3. Una penalització a Furusato i el quint de Quiles permeten a Piqueras retindre el subcampionat.

Morales, únic supervivent de l’últim derbi del Llevant a Mestalla

José Luis Morales és l'únic jugador de l'actual Llevant que va participar en l'últim derbi a Mestalla; l'equip torna després de tres temporades en Segona i mai ha guanyat allí. Pepelu podria repetir el dol, ara amb el València.