L’Ajuntament de Godella organitza un nou taller sobre l’ús de noves tecnologies per a trobar feina

 

L’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), informa que estan obertes les inscripcions per a un nou taller que s’anomena ‘Tallers de noves tecnologies per a la cerca d’ocupació’. Consta de dos sessions que s’impartiran els pròxims 10 i 12 de novembre, a les 10.00 hores per videoconferència.

 

Concretament, els títols de cada sessió són: ‘Navegant per internet per a buscar ocupació i sa el teu mòbil per a buscar treball’, i ‘Xarxes Socials i Ocupació i Entrevista de Treball’, i segons les necessitats d’estes persones , si també els fa falta es donarà posteriorment el de ‘Recursos formatius en línia’ i ‘Aprén a descarregar els teus certificats’.

 

Des de l’Agència d’Ocupació de l’Ajuntament de Godella destaquen que este taller ha tingut una gran acollida en les primeres sessions que s’han fet en el mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea, Teresa Bueso, assegura: «Les persones que han participat, han quedat molt contentes, ja que la persona que l’impartix adapta el contingut a les necessitats de cadascú, donant-se una atenció molt personalitzada i detallada en funció dels coneixements i les habilitats de cada usuàri». Per això, Bueso convida a totes les persones que necessiten millorar en este sentit a apuntar-se, perquè no és per a un nivell bàsic i es pot traure molt de partit en poques hores.

 

«És important posar en valor esta classe de cursos, i més quan el retorn que te donen les persones participants és tant bo. Són ferramentes útils per a usar la tecnologia a l’hora de trobar feina. En ple segle XXI sabem que tot es meneja a través d’internet i conéixer una série de claus ens ajudaran a estar millor prepaparats», relata Bueso.

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.