L’Ajuntament de Godella organitza un nou taller sobre l’ús de noves tecnologies per a trobar feina

 

L’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), informa que estan obertes les inscripcions per a un nou taller que s’anomena ‘Tallers de noves tecnologies per a la cerca d’ocupació’. Consta de dos sessions que s’impartiran els pròxims 10 i 12 de novembre, a les 10.00 hores per videoconferència.

 

Concretament, els títols de cada sessió són: ‘Navegant per internet per a buscar ocupació i sa el teu mòbil per a buscar treball’, i ‘Xarxes Socials i Ocupació i Entrevista de Treball’, i segons les necessitats d’estes persones , si també els fa falta es donarà posteriorment el de ‘Recursos formatius en línia’ i ‘Aprén a descarregar els teus certificats’.

 

Des de l’Agència d’Ocupació de l’Ajuntament de Godella destaquen que este taller ha tingut una gran acollida en les primeres sessions que s’han fet en el mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea, Teresa Bueso, assegura: «Les persones que han participat, han quedat molt contentes, ja que la persona que l’impartix adapta el contingut a les necessitats de cadascú, donant-se una atenció molt personalitzada i detallada en funció dels coneixements i les habilitats de cada usuàri». Per això, Bueso convida a totes les persones que necessiten millorar en este sentit a apuntar-se, perquè no és per a un nivell bàsic i es pot traure molt de partit en poques hores.

 

«És important posar en valor esta classe de cursos, i més quan el retorn que te donen les persones participants és tant bo. Són ferramentes útils per a usar la tecnologia a l’hora de trobar feina. En ple segle XXI sabem que tot es meneja a través d’internet i conéixer una série de claus ens ajudaran a estar millor prepaparats», relata Bueso.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU