L’Ajuntament de Godella organitza un nou taller sobre l’ús de noves tecnologies per a trobar feina

 

L’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local de l’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), informa que estan obertes les inscripcions per a un nou taller que s’anomena ‘Tallers de noves tecnologies per a la cerca d’ocupació’. Consta de dos sessions que s’impartiran els pròxims 10 i 12 de novembre, a les 10.00 hores per videoconferència.

 

Concretament, els títols de cada sessió són: ‘Navegant per internet per a buscar ocupació i sa el teu mòbil per a buscar treball’, i ‘Xarxes Socials i Ocupació i Entrevista de Treball’, i segons les necessitats d’estes persones , si també els fa falta es donarà posteriorment el de ‘Recursos formatius en línia’ i ‘Aprén a descarregar els teus certificats’.

 

Des de l’Agència d’Ocupació de l’Ajuntament de Godella destaquen que este taller ha tingut una gran acollida en les primeres sessions que s’han fet en el mes de setembre.

 

La regidora de l’Àrea, Teresa Bueso, assegura: «Les persones que han participat, han quedat molt contentes, ja que la persona que l’impartix adapta el contingut a les necessitats de cadascú, donant-se una atenció molt personalitzada i detallada en funció dels coneixements i les habilitats de cada usuàri». Per això, Bueso convida a totes les persones que necessiten millorar en este sentit a apuntar-se, perquè no és per a un nivell bàsic i es pot traure molt de partit en poques hores.

 

«És important posar en valor esta classe de cursos, i més quan el retorn que te donen les persones participants és tant bo. Són ferramentes útils per a usar la tecnologia a l’hora de trobar feina. En ple segle XXI sabem que tot es meneja a través d’internet i conéixer una série de claus ens ajudaran a estar millor prepaparats», relata Bueso.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona

Pluja generalitzada amb fang hui en la Comunitat Valenciana

Hui s'esperen pluges generalitzades en tota la Comunitat Valenciana, amb fang, episodis localment forts i tempestes puntuals, menys intenses en l'extrem sud. El vent del nord-est refermarà en la costa i les temperatures baixaran lleugerament.

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.