13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Google Maps avisa en quines localitats hi ha casos de coronavirus

 

L’aplicació de mapes i navegació de Google, Google Maps, ha anunciat este dimecres que també informarà sobre els brots de coronavirus i la seua incidència en tot el món amb informació geogràfica sobre els casos de Covid-19.

 

La nova funcionalitat s’afegirà esta setmana per a usuaris de sistemes operatius Android i iOS com una capa extra sobre els mapes que els usuaris podran seleccionar a través del botó Covid-19 info‘ en el menú desplegable en la cantonada superior dreta de la pantalla.

 

La informació que es mostrarà serà la mitjana dels últims set dies de casos de Covid19 per cada 100.000 habitants per a l’àrea del mapa que s’estiga visualitzant, i també una etiqueta en què s’indicarà si la tendència de nous casos és a l’alça o a la baixa.

 

Estarà disponible en 220 països i territoris

L’opció de conéixer els casos de coronavirus en cada zona estarà disponible per als 220 països i territoris disponibles en Google Maps, i hi haurà dades a escala provincial o estatal, comarcal i municipal, allí a on existisquen i siguen públics.

 

Segons el cap de producte de Google Maps, Sujoy Banerjee, l’objectiu és ajudar a «prendre decisions sobre a on anar i què fer amb la millor informació», a demés d’arribar a eixes destinacions «de la manera més segura i eficient possible».

 

Les dades per a oferir esta informació sobre els casos de coronavirus i la incidència del virus provenen de múltiples fonts, entre elles la Universitat Johns Hopkins, el diari The New York Times, i l’enciclopèdia virtual Wikipedia, que al seu torn recapten dades oficials d’ens sanitaris com l’Organització Mundial de la Salut, els diferents ministeris de sanitat i hospitals de tot el món.

Últimes notícies

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.