Un grup activistes feministes ocupa la Delegació de Govern de València

 

Este matí de divendres, cap a les 10.30 hores, un grup d’activistes feministes de l’Assemblea Feminista de València ha ocupat el Palau del Temple de la capital valenciana, seu de la Delegació del Govern, com a senyal de protesta i per a demanar la derogació de la Llei Mordassa.

 

 

Segons explica el col·lectiu feminista a través de les seues xarxes socials, el que demana és l’arxiu de tots els procediments administratius en curs relatius al moviment feminista; el reconeixement públic a on conste que les persones més afectades per la Llei Mordassa han estat les essencials, en major mesura són dones migrants; i eI reconeixement de les càrregues i abusos policials a les mobilitzacions per la llibertat d’expressió.

 

A conseqüència d’esta protesta, al llarg del matí la gent s’ha anat acostant fins a les portes del Palau del Temple, a on a hores d’ara hi ha persones agrupades en la porta. Mentres, el grup d’activistes de l’Assemblea està dins, en el pati de l’edifici, el que les forces de vigilància i seguretat han tancat a causa de la protesta.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.