Un grup activistes feministes ocupa la Delegació de Govern de València

 

Este matí de divendres, cap a les 10.30 hores, un grup d’activistes feministes de l’Assemblea Feminista de València ha ocupat el Palau del Temple de la capital valenciana, seu de la Delegació del Govern, com a senyal de protesta i per a demanar la derogació de la Llei Mordassa.

 

 

Segons explica el col·lectiu feminista a través de les seues xarxes socials, el que demana és l’arxiu de tots els procediments administratius en curs relatius al moviment feminista; el reconeixement públic a on conste que les persones més afectades per la Llei Mordassa han estat les essencials, en major mesura són dones migrants; i eI reconeixement de les càrregues i abusos policials a les mobilitzacions per la llibertat d’expressió.

 

A conseqüència d’esta protesta, al llarg del matí la gent s’ha anat acostant fins a les portes del Palau del Temple, a on a hores d’ara hi ha persones agrupades en la porta. Mentres, el grup d’activistes de l’Assemblea està dins, en el pati de l’edifici, el que les forces de vigilància i seguretat han tancat a causa de la protesta.

 

Últimes notícies

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.