Un grup d’alumnes dels Salesianos d’Elx visita Notre Dame just abans de l’incendi

Imatge de l'incendi que està tenint lloc a la catedral de Notre Dame

Imatge de l’incendi a la catedral de Notre Dame | València Diari

 

Un grup d’alumnes valencians van visitar aquest dilluns de vesprada la catedral de Notre Dame de París, instants abans que es produïra l’incendi que ha deixat greument danyat aquest monument gòtic de la capital de França.

 

L’alumnat pertany al centre educatiu Salesianos d’Elx (El Baix Vinalopó), i són els estudiants del curs de 4t d’ESO, que es troben a França de viatge de final de curs.

 

Els alumnes, acompanyats pels seus professors, van realitzar la visita a la catedral de Notre Dame de vesprada, just uns minuts abans que s’originara el devastador incendi. D’aquesta manera, van ser uns dels últims visitants que van poder admirar el monument en el seu estat previ al tràgic incendi.

 

 

Des del mateix centre Salesianos d’Elx es va realitzar una publicació a les xarxes socials per a informar que tots els participants en el viatge, alumnat i professors, es trobaven bé. A més, s’assenyalava que el col·legi estava pendent de la situació per a fer que el viatge dels estudiants de 4t continuara amb normalitat en terres franceses.

 

Els bombers donen per controlat l’incendi de la catedral de Notre Dame de París

Els Bombers de París han aconseguit finalment controlar l’incendi declarat aquest dilluns de vesprada a la històrica catedral de Notre Dame de París, el monument més visitat del món, amb tretze milions de turistes anuals. Segons ha indicat el cos d’emergències, les flames han afectat sobretot la teulada, però l’estructura «està fora de perill», i la possibilitat de quedar completament destruïda sembla ja improbable.

 

Tot i això, els bombers continuen actuant a la zona, remullant i inspeccionant les zones afectades. També cal dir que la Fiscalia de París ha informat que ja està en marxa una investigació per tal d’esbrinar les causes de l’incendi. En concret, la investigació s’ha obert per «destrucció involuntària per incendi» del conegudíssim monument.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.