Un grup d’alumnes dels Salesianos d’Elx visita Notre Dame just abans de l’incendi

Imatge de l'incendi que està tenint lloc a la catedral de Notre Dame

Imatge de l’incendi a la catedral de Notre Dame | València Diari

 

Un grup d’alumnes valencians van visitar aquest dilluns de vesprada la catedral de Notre Dame de París, instants abans que es produïra l’incendi que ha deixat greument danyat aquest monument gòtic de la capital de França.

 

L’alumnat pertany al centre educatiu Salesianos d’Elx (El Baix Vinalopó), i són els estudiants del curs de 4t d’ESO, que es troben a França de viatge de final de curs.

 

Els alumnes, acompanyats pels seus professors, van realitzar la visita a la catedral de Notre Dame de vesprada, just uns minuts abans que s’originara el devastador incendi. D’aquesta manera, van ser uns dels últims visitants que van poder admirar el monument en el seu estat previ al tràgic incendi.

 

 

Des del mateix centre Salesianos d’Elx es va realitzar una publicació a les xarxes socials per a informar que tots els participants en el viatge, alumnat i professors, es trobaven bé. A més, s’assenyalava que el col·legi estava pendent de la situació per a fer que el viatge dels estudiants de 4t continuara amb normalitat en terres franceses.

 

Els bombers donen per controlat l’incendi de la catedral de Notre Dame de París

Els Bombers de París han aconseguit finalment controlar l’incendi declarat aquest dilluns de vesprada a la històrica catedral de Notre Dame de París, el monument més visitat del món, amb tretze milions de turistes anuals. Segons ha indicat el cos d’emergències, les flames han afectat sobretot la teulada, però l’estructura «està fora de perill», i la possibilitat de quedar completament destruïda sembla ja improbable.

 

Tot i això, els bombers continuen actuant a la zona, remullant i inspeccionant les zones afectades. També cal dir que la Fiscalia de París ha informat que ja està en marxa una investigació per tal d’esbrinar les causes de l’incendi. En concret, la investigació s’ha obert per «destrucció involuntària per incendi» del conegudíssim monument.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.