L’horari habitual de Metrovalencia s’estendrà durant tot el dia fins a finals de juliol

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), estendrà fins al pròxim 24 de juliol els serveis habituals que es presten en les jornades laborables i de cap de setmana en les diferents línies de metro de la xarxa de Metrovalencia per a afavorir la mobilitat a València i la seua àrea metropolitana.

Aquesta decisió permet millorar el servei que s’ha prestat en els últims anys durant el mes de juliol. En 2018 el servei que es va planificar per a aquest mes era l’intermedi, el corresponent als dissabtes. En 2019 es van programar circulacions com a dissabtes, però amb reforços als matins i migdies. En 2020 els trens tenien horaris de dies laborables, només fins a les 15 hores, quan passaven a freqüències de dissabtes. En 2021, el metre ja va funcionar com a dies laborables durant la primera quinzena.

La consellera de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Rebeca Torró, ha mantingut una reunió amb la directora gerent d’FGV, Anaïs Menguzzato per a analitzar el servei que prestarà l’empresa pública a València i l’Àrea Metropolitana.

Sobre el servei, la consellera ha explicat que, «any rere any, Metrovalencia ha apostat per anar millorant el servei amb la finalitat de potenciar la mobilitat sostenible en un mes en què continua havent-hi una demanda important, tant de persones treballadores, com de visitants«.

A partir del dilluns 25 de juliol començarà l’horari d’estiu, coincidint amb la segona fase de les obres de manteniment i millora de via en les Línies 1, 2 i 3 de Metrovalencia. Aquestes obres han sigut planificades per a l’estiu per a causar les menors molèsties entre persones usuàries, veïns i veïnes de les localitats en què es vagen a produir els treballs.

Els nous horaris es podran consultar en les estacions de la xarxa de Metrovalencia, en la pàgina web Metrovalencia i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com a través de xarxes socials @metrovalenciafacebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.