Hosbec preveu una reserva «massiva» de turistes britànics per a tot l’estiu en el territori valencià

 

L‘Associació Empresarial Hostalera de Benidorm, Costa Blanca i Comunitat Valenciana (HOSBEC) augura una reserva massiva de turistes britànics per a allotjar-se des de final de primavera i durant tot l’estiu, ja que el Regne Unit permetrà viatjar a partir de mitat  del mes de maig. De fet, calcula que esta setmana pot ser «la de més reserves en la història d’estiu» per a temporada alta.

 

«Hi ha ganes de venjar-se del virus, i per a venjar-se del virus no hi ha res millor que anar-se’n de vacacions», ha reivindicat el seu president, Toni Mayor, en declaracions després de reunir-se amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

 

Per a la patronal, la desescalada ha d’anar sempre en funció de l’evolució sanitària, però confia que l’«espectacular» recuperació dels últims dies es mantinga per a salvar la temporada d’estiu, ja que veu «complicat» tornar a viatjar per Setmana Santa sense descartar-ho.

 

 

Regne Unit no establirà una cartilla de vacunació

Encara que és «difícil» fer previsions a mitjà termini, confia que les dades puguen donar «una alegria inesperada en els pròxims mesos», després de la desacceleració de contagis tant en el territori valencià com en la resta d’Espanya. També espera que la vacunació siga massiva i progressiva a partir d’abril per a donar confiança als turistes.

 

Davant de les bones perspectives del mercat britànic, després de l’anunci de Boris Johnson de permetre viatjar a partir del 17 de maig «com molt prompte», HOSBEC augura que les reserves seran per a tot l’estiu fins a setembre i descarta preocupació per la soca d’este país. «Va haver-hi molta dramatització, crec que ha anat a menys i la vacuna està fent el seu efecte al Regne Unit, Israel i els EUA», ha asseverat el seu president.

 

En tot cas, rebutja la possibilitat que el Regne Unit establisca una cartilla de vacunació perquè «no es pot discriminar la gent que està vacunada de la que no», sinó que creu que hauria d’establir-se un document universal per a viatjar amb l’aval de vacunes, PCR o test i «assegurar que tot el que puja a un avió està net de virus». Critica que «Grècia està actuant de manera unilateral» en advocar per un passaport sanitari a la UE.

Últimes notícies

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.