Hosbec preveu una reserva «massiva» de turistes britànics per a tot l’estiu en el territori valencià

 

L‘Associació Empresarial Hostalera de Benidorm, Costa Blanca i Comunitat Valenciana (HOSBEC) augura una reserva massiva de turistes britànics per a allotjar-se des de final de primavera i durant tot l’estiu, ja que el Regne Unit permetrà viatjar a partir de mitat  del mes de maig. De fet, calcula que esta setmana pot ser «la de més reserves en la història d’estiu» per a temporada alta.

 

«Hi ha ganes de venjar-se del virus, i per a venjar-se del virus no hi ha res millor que anar-se’n de vacacions», ha reivindicat el seu president, Toni Mayor, en declaracions després de reunir-se amb el president de la Generalitat, Ximo Puig, i el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.

 

Per a la patronal, la desescalada ha d’anar sempre en funció de l’evolució sanitària, però confia que l’«espectacular» recuperació dels últims dies es mantinga per a salvar la temporada d’estiu, ja que veu «complicat» tornar a viatjar per Setmana Santa sense descartar-ho.

 

 

Regne Unit no establirà una cartilla de vacunació

Encara que és «difícil» fer previsions a mitjà termini, confia que les dades puguen donar «una alegria inesperada en els pròxims mesos», després de la desacceleració de contagis tant en el territori valencià com en la resta d’Espanya. També espera que la vacunació siga massiva i progressiva a partir d’abril per a donar confiança als turistes.

 

Davant de les bones perspectives del mercat britànic, després de l’anunci de Boris Johnson de permetre viatjar a partir del 17 de maig «com molt prompte», HOSBEC augura que les reserves seran per a tot l’estiu fins a setembre i descarta preocupació per la soca d’este país. «Va haver-hi molta dramatització, crec que ha anat a menys i la vacuna està fent el seu efecte al Regne Unit, Israel i els EUA», ha asseverat el seu president.

 

En tot cas, rebutja la possibilitat que el Regne Unit establisca una cartilla de vacunació perquè «no es pot discriminar la gent que està vacunada de la que no», sinó que creu que hauria d’establir-se un document universal per a viatjar amb l’aval de vacunes, PCR o test i «assegurar que tot el que puja a un avió està net de virus». Critica que «Grècia està actuant de manera unilateral» en advocar per un passaport sanitari a la UE.

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.