L’Hospital Vithas Medimar d’Alacant habilita una sala independent per a fer les proves PCR

 

L’hospital Vithas Medimar, en Alacant, ha habilitat una sala per a la seua dedicació exclusiva en les proves de detecció del Covid-19.

 

Tal com ha informat el centre sanitari a través d’un comunicat, el principal objectiu és centralitzar la presa de mostres en un únic punt amb independència de la finalitat d’esta, ja siga a causa d’un preoperatori, urgència o revisió.

 

L’hospital ha indicat que la sala compta amb una entrada independent situada en la planta baixa de l’edifici de consultes que Vithas té en el carrer Pare Arrupe, 20 d’Alacant.

 

Tres tipus de proves

Respecte a les proves i els lliuraments de resultats, poden ser tres tipus d’exàmens: PCR, per a detectar el virus de manera precoç en les primeres fases de la infecció respiratòria; tests antigènics, a través d’una mostra nasal amb resultats en 20 minuts; i finalment, serològiques, per una anàlisi de sang amb resultats quatre dies després.

 

A demés, l’hospital ha assegurat que «està fent tests massius de detecció del virus en tot el personal, que està dotat de totes les mesures d’autoprotecció necessàries».

 

Les mesures d’este hospital

«Els 19 hospitals del grup Vithas són hospitals segurs per a pacients i professionals gràcies a la implantació d’estrictes protocols de seguretat enfront del coronavirus. Entre les mesures implementades destaca l’establiment de dos circuits diferenciats: un per a les persones amb símptomes compatibles amb Covid-19, i un altre per a la resta de pacients», ha afegit el grup.

 

Finalment, els pacients que desitgen acudir al centre hospitalari per a sotmetre’s a les citades proves per a detectar el coronavirus, hauran de fer-ho amb cita prèvia de dilluns a divendres.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.