L’Hospital Vithas Medimar d’Alacant habilita una sala independent per a fer les proves PCR

 

L’hospital Vithas Medimar, en Alacant, ha habilitat una sala per a la seua dedicació exclusiva en les proves de detecció del Covid-19.

 

Tal com ha informat el centre sanitari a través d’un comunicat, el principal objectiu és centralitzar la presa de mostres en un únic punt amb independència de la finalitat d’esta, ja siga a causa d’un preoperatori, urgència o revisió.

 

L’hospital ha indicat que la sala compta amb una entrada independent situada en la planta baixa de l’edifici de consultes que Vithas té en el carrer Pare Arrupe, 20 d’Alacant.

 

Tres tipus de proves

Respecte a les proves i els lliuraments de resultats, poden ser tres tipus d’exàmens: PCR, per a detectar el virus de manera precoç en les primeres fases de la infecció respiratòria; tests antigènics, a través d’una mostra nasal amb resultats en 20 minuts; i finalment, serològiques, per una anàlisi de sang amb resultats quatre dies després.

 

A demés, l’hospital ha assegurat que «està fent tests massius de detecció del virus en tot el personal, que està dotat de totes les mesures d’autoprotecció necessàries».

 

Les mesures d’este hospital

«Els 19 hospitals del grup Vithas són hospitals segurs per a pacients i professionals gràcies a la implantació d’estrictes protocols de seguretat enfront del coronavirus. Entre les mesures implementades destaca l’establiment de dos circuits diferenciats: un per a les persones amb símptomes compatibles amb Covid-19, i un altre per a la resta de pacients», ha afegit el grup.

 

Finalment, els pacients que desitgen acudir al centre hospitalari per a sotmetre’s a les citades proves per a detectar el coronavirus, hauran de fer-ho amb cita prèvia de dilluns a divendres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.

Jorge Crivillés es prepara per a travessar el Riu de la Plata entre el 2 i el 6 d’abril

El nadador alacantí Jorge Crivillés afrontarà entre el 2 i el 6 d'abril l'encreuament nadant del Riu de la Plata, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món, amb un objectiu solidari lligat a pacients amb càncer.

Pérez Llorca reivindica el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca elogia el virtuosisme i el compromís social del guitarrista valencià Rafael Serrallet, guanyador del Grammy Llatí 2025 al Millor Àlbum Instrumental pel disc 'I el cant de totes'. L'obra ret homenatge a compositores llatinoamericanes i es va gravar a Ucraïna en plena guerra.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou la participació de dones en les processons de Setmana Santa, decisió que reobri el conflicte per la igualtat i posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional.

El PSPV reclama al PP que done suport als decrets per la guerra i deixe de criticar

El PSPV demana al PP que recolze els decrets del Govern per a pal·liar els efectes de la guerra a Orient Mitjà i acusa el president de la Generalitat d'inacció, mentres PP i Compromís discrepen sobre l'abast de les mesures.

Barcala garantix transparència total en la comissió per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala assegura la màxima transparència en la nova comissió municipal que investigarà les irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.