L’Hospital Vithas Medimar d’Alacant habilita una sala independent per a fer les proves PCR

 

L’hospital Vithas Medimar, en Alacant, ha habilitat una sala per a la seua dedicació exclusiva en les proves de detecció del Covid-19.

 

Tal com ha informat el centre sanitari a través d’un comunicat, el principal objectiu és centralitzar la presa de mostres en un únic punt amb independència de la finalitat d’esta, ja siga a causa d’un preoperatori, urgència o revisió.

 

L’hospital ha indicat que la sala compta amb una entrada independent situada en la planta baixa de l’edifici de consultes que Vithas té en el carrer Pare Arrupe, 20 d’Alacant.

 

Tres tipus de proves

Respecte a les proves i els lliuraments de resultats, poden ser tres tipus d’exàmens: PCR, per a detectar el virus de manera precoç en les primeres fases de la infecció respiratòria; tests antigènics, a través d’una mostra nasal amb resultats en 20 minuts; i finalment, serològiques, per una anàlisi de sang amb resultats quatre dies després.

 

A demés, l’hospital ha assegurat que «està fent tests massius de detecció del virus en tot el personal, que està dotat de totes les mesures d’autoprotecció necessàries».

 

Les mesures d’este hospital

«Els 19 hospitals del grup Vithas són hospitals segurs per a pacients i professionals gràcies a la implantació d’estrictes protocols de seguretat enfront del coronavirus. Entre les mesures implementades destaca l’establiment de dos circuits diferenciats: un per a les persones amb símptomes compatibles amb Covid-19, i un altre per a la resta de pacients», ha afegit el grup.

 

Finalment, els pacients que desitgen acudir al centre hospitalari per a sotmetre’s a les citades proves per a detectar el coronavirus, hauran de fer-ho amb cita prèvia de dilluns a divendres.

Últimes notícies

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.