18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

L’Hospital Vithas Medimar d’Alacant habilita una sala independent per a fer les proves PCR

 

L’hospital Vithas Medimar, en Alacant, ha habilitat una sala per a la seua dedicació exclusiva en les proves de detecció del Covid-19.

 

Tal com ha informat el centre sanitari a través d’un comunicat, el principal objectiu és centralitzar la presa de mostres en un únic punt amb independència de la finalitat d’esta, ja siga a causa d’un preoperatori, urgència o revisió.

 

L’hospital ha indicat que la sala compta amb una entrada independent situada en la planta baixa de l’edifici de consultes que Vithas té en el carrer Pare Arrupe, 20 d’Alacant.

 

Tres tipus de proves

Respecte a les proves i els lliuraments de resultats, poden ser tres tipus d’exàmens: PCR, per a detectar el virus de manera precoç en les primeres fases de la infecció respiratòria; tests antigènics, a través d’una mostra nasal amb resultats en 20 minuts; i finalment, serològiques, per una anàlisi de sang amb resultats quatre dies després.

 

A demés, l’hospital ha assegurat que «està fent tests massius de detecció del virus en tot el personal, que està dotat de totes les mesures d’autoprotecció necessàries».

 

Les mesures d’este hospital

«Els 19 hospitals del grup Vithas són hospitals segurs per a pacients i professionals gràcies a la implantació d’estrictes protocols de seguretat enfront del coronavirus. Entre les mesures implementades destaca l’establiment de dos circuits diferenciats: un per a les persones amb símptomes compatibles amb Covid-19, i un altre per a la resta de pacients», ha afegit el grup.

 

Finalment, els pacients que desitgen acudir al centre hospitalari per a sotmetre’s a les citades proves per a detectar el coronavirus, hauran de fer-ho amb cita prèvia de dilluns a divendres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.

Compromís denuncia ‘persecució’ a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una 'persecució judicial i política' contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral i ha reclamat democratitzar la justícia.

Compromís denuncia persecució a Mónica Oltra i reclama democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat este dimarts una persecució judicial i política contra Mónica Oltra després de l'orde d'obrir juí oral per presumpte encobriment. El partit reclama una democratització de la justícia i apel·la a les forces democràtiques.

Gradolí: ‘No hi haurà normalitat’ mentres es protegisca a Mazón

Mariló Gradolí ha afirmat davant la comissió d'investigació de Les Corts que no hi haurà normalitat si es protegix a Carlos Mazón. Ha reclamat veritat i assumpció de responsabilitats.

Rosa Álvarez ha demanat justícia per la DANA i ha acusat el Govern valencià de negligència

La presidenta de l'Associació Víctimes Mortals Dana 29-O ha reclamat justícia davant Les Corts i ha denunciat negligència del Govern valencià. Ha exigit responsabilitats polítiques a Carlos Mazón i ha criticat el veto a les víctimes en la comissió.

Alacant xifra en 46 els pisos públics investigats sense empadronats a la Platja de Sant Joan

L'Ajuntament ha detectat 46 de 140 vivendes de la promoció Els Naus sense ningú empadronat i traslladarà les dades al jutjat. També observa indicis d'altres irregularitats.