L’Hospital Vithas Medimar d’Alacant habilita una sala independent per a fer les proves PCR

 

L’hospital Vithas Medimar, en Alacant, ha habilitat una sala per a la seua dedicació exclusiva en les proves de detecció del Covid-19.

 

Tal com ha informat el centre sanitari a través d’un comunicat, el principal objectiu és centralitzar la presa de mostres en un únic punt amb independència de la finalitat d’esta, ja siga a causa d’un preoperatori, urgència o revisió.

 

L’hospital ha indicat que la sala compta amb una entrada independent situada en la planta baixa de l’edifici de consultes que Vithas té en el carrer Pare Arrupe, 20 d’Alacant.

 

Tres tipus de proves

Respecte a les proves i els lliuraments de resultats, poden ser tres tipus d’exàmens: PCR, per a detectar el virus de manera precoç en les primeres fases de la infecció respiratòria; tests antigènics, a través d’una mostra nasal amb resultats en 20 minuts; i finalment, serològiques, per una anàlisi de sang amb resultats quatre dies després.

 

A demés, l’hospital ha assegurat que «està fent tests massius de detecció del virus en tot el personal, que està dotat de totes les mesures d’autoprotecció necessàries».

 

Les mesures d’este hospital

«Els 19 hospitals del grup Vithas són hospitals segurs per a pacients i professionals gràcies a la implantació d’estrictes protocols de seguretat enfront del coronavirus. Entre les mesures implementades destaca l’establiment de dos circuits diferenciats: un per a les persones amb símptomes compatibles amb Covid-19, i un altre per a la resta de pacients», ha afegit el grup.

 

Finalment, els pacients que desitgen acudir al centre hospitalari per a sotmetre’s a les citades proves per a detectar el coronavirus, hauran de fer-ho amb cita prèvia de dilluns a divendres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència