Els hospitals Vithas d’Alacant usen un test per a diagnosticar el Covid-19 en 15 minuts

 

Els hospitals Vithas d’Alacant incorporen a la seua cartera de servicis un nou test per a diagnosticar el Covid-19 en 15 minuts. Este test ja es troba disponible i a la disposició dels pacients en els dos centres, Vithas Alacant i Vithas Medimar.

 

Esta nova prova diagnòstica permetrà que els professionals sanitaris determinen amb major rapidesa l’existència del virus i conseqüentment disminuïsca la seua propagació, ressalta l’empresa en un comunicat. L’obtenció d’un resultat positiu en 15 minuts permetrà iniciar les pautes terapèutiques i d’aïllament de manera precoç, tant al pacient com al seu entorn pròxim.

 

«Este nou test està especialment dirigit a gran escala, com per exemple escolars o empreses, i a pacients als que calga intervindre amb urgència, ja que permet prendre mesures de seguretat des del primer moment, sense esperes, el que talla el radi de contagi a l’entorn del pacient i de les famílies. No és un substitutiu de la PCR, però ens ajuda a avançar els resultats en el temps i frenar els contagis», ha explicat Xavier Giner, responsable de VithasLab, xarxa de laboratoris de Vithas, en Alacant.

 

Este nou mètode ha sigut creat per la multinacional Abbott i està sent incorporat de manera destacada per diferents servicis públics de salut espanyols. La companyia Abbott ha anunciat que ha rebut la certificació de la Comissió Europea per al seu dispositiu Panbio Covid-19 Ag Rapid Test Device.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.