L’hostaleria demana més ajudes a fons perdut en un sector que «es dessagna»

 

El president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro, ha reclamat este dimarts ajudes a fons perdut, «com en altres països de la Unió Europea», per a un sector que, segons el president de la Federació d’Hostaleria de València, Manuel Espinar, «es dessagna».

 

En una roda de premsa conjunta en la que també ha participat el president de la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la Comunitat (Fotur), Víctor Pérez, els hostalers han lamentat que els locals «no arriben al llindar de rendibilitat» i han ressaltat que la nit de final d’any «es farà ‘tardevieja’ en comptes de Nit de cap d’any» a causa de les restriccions de mobilitat.

 

Navarro ha ressaltat que la mitjana d’ajudes directes per part dels països membres de la Unió Europea és d’un 7% del PIB, amb xifres en països com Alemanya de l’11%, mentres que en Espanya, segons ha afirmat Navarro, estes ajudes són del 3%.

 

Espinar ha destacat que des dels hostalers han impulsat la ‘tardevieja’ en comptes de la Nit de cap d’any, a causa de les restriccions, i ha assegurat que tot i reobrir un 95% dels locals, els locals reinicien la seua activitat per a donar «un impuls moral», ja que no s’arriba al llindar de rendibilitat.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.