Els hostalers valencians opten per avançar al migdia els sopars de la Nit de Cap d’Any

 

El president de la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana, Manuel Espinar, ha avançat que el col·lectiu treballa en la preparació d’una oferta gastronòmica que advoca per traslladar a la franja de migdia les tradicionals celebracions i sopars de la Nit de cap d’any per a «incentivar a un sector que necessita més que mai als seus clients».

 

Espinar ha assenyalat, que la Confederació està donant incentius als hostalers perquè òbriguen els seus establiments al migdia. «Enguany diem al públic que obrirem, no de la mateixa forma que altres anys, sinó d’una forma lúdica, perquè la gent vinga amb els seus amics amb els que no es podrà ajuntar a la nit», ha afirmat.

 

El representant ha confiat en què «la gent isca a nivell individual o en grups xicotets perquè al final, un poc d’activitat haurà d’haver».

 

Sobre les possibles mesures restrictives vigents en el període de Nadal, Espinar ha indicat que «si la situació seguix com ara, es mantindria la limitació del 30% de l’aforament dins dels locals i del 50% en les terrasses i un màxim de 6 persones per taula»». Per això, ha apuntat que es faran menjars adaptats a este format.

 

El ‘tardeo’, la nova alternativa

L’horari en què treballa la Confederació per a les celebracions de l’últim dia de l’any és el de menjars, ha precisat. A demés, aquells establiments que compten amb terrassa podran aprofitar esta instal·lació per al ‘tardeo’.

 

En esta línia, Espinar ha remarcat l’ambient lúdic, que no festiu per a acomiadar l’any «com Déu mana». «No podrem ballar però sí que estar amb amics i familiars amb els que no podrem estar per la nit», ha assegurat.

 

En termes econòmics, ha assenyalat que, tradicionalment, per a alguns establiments hostalers la nit del 31 de desembre «significa facturar més d’un 10% del total del mes», una franja importantíssima. No obstant això, ha expressat que 2020 serà un any atípic perquè «les limitacions són les que són». D’esta forma, ha apuntat que s’espera un nivell de facturació «amb pèrdues de més d’un 60% respecte a 2019», entre altres causes, per la «por endèmica que hi ha en la societat».

Últimes notícies

Milers de persones omplin València el 9 d’Octubre per defensar la identitat valenciana i l’escola pública

La manifestació unitària del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València per reivindicar la identitat valenciana, la llengua, l’escola pública, la vivenda i una millor financiació, en una jornada massiva i sense incidents.

De la Fuente veu en Mestalla l’escenari ideal per a l’últim partit de la selecció

Luis de la Fuente ha defensat a València que Mestalla aculla un últim partit de la selecció espanyola abans del seu tancament, previsiblement amb uns quarts de final de la Lliga de Nacions. El seleccionador s’ha mostrat emocionat pel suport rebut i ha reivindicat els valors personals en la formació dels jóvens futbolistes.

Mestalla s’apunta per a acollir els quarts de la Nations League i la seua gran despedida

La RFEF vol que el partit de quarts de final de la Nations League es jugue a Mestalla com a últim gran duel abans del trasllat al Nou Mestalla. La decisió es prendrà entre el 25 i el 29 de març.

Tres ferits lleus per la caiguda d’una farola en un acte amb Luis de la Fuente a València

Tres persones han resultat ferides lleus en caure una farola sobre el públic durant una visita de Luis de la Fuente a un mural de la selecció a Monteolivet, València. La Policia i una ambulància han atés ràpidament els afectats.

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.