7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Iberdrola tallarà el subministrament elèctric en diversos municipis valencians aquesta setmana

 

Diversos municipis valencians veuran interromput el seu subministrament elèctric al llarg d’aquesta setmana. Així ho ha anunciat Iberdrola Distribución Eléctrica, qui ha comunicat els talls per a cada dia, que tindran com a objectiu la realització de tasques de millora del servei.

 

Per a hui, 21 de gener, les interrupcions del corrent elèctric afectaran Alzira, Aldaia-Barri del Crist, Manises i Quart de Poble.

Alzira: de 08.00 a 13.00 hores del 24 de gener als carrers Gandia, Simat, Alquenencia i adjacents.

Aldaia-Barri del Crist: de 12.00 a 15.30 hores al carrer Santíssim Crist.

Manises: de 08.30 a 12.00 hores als carrers Ramón y Cajal, Major, Santos Justo i Pastor i adjacents, així com de 12.05 a 15.30 hores als carrers Ramón y Cajal, Maestro Bretón, plaça Dues de Maig i adjacents.

Quart de Poblet: de 08.30 a 12.00 hores als carrers Pablo Picasso, Jorge Guillen (Barri del Crist), Dos de Maig i adjacents, així com de 12.00 a 15.30 hores als carrers Reyes Católicos, Constitució, Ciudad Real (Barri del Crist) i adjacents.

Torrent: de 12.00 a 15.30 hores al carrer Santíssim Crist.

 

Demà, 22 de gener, els talls anunciats per Iberdrola implicaran als municipis de Benifairó de la Valldigna i Castelló de la Ribera.

Benifairó de la Valldigna: de 08.30 a 13.00 hores als carrers Sant Francesc, Sant Roque, Camí de Tavernes i adjacents.

Castelló de la Ribera: de 08.30 a 11.30 hores als carrers Arcón, Racó del Teular, Santo Domingo i adjacents.

 

Per al 23 de gener, dimecres, les interrupcions del fluid elèctric afectaran el barri de la Coma de Paterna, Carcaixent, Carlet, Manises i Torrent.

La Coma (Paterna): de 08.30 a 12.00 hores al carrer Silla i adjacents, així com de 12.00 a 15.30 hores al carrer Alcàsser i adjacents.

Carcaixent: de 08.30 a 13.30 hores als carrers Sant Antoni, Verge de la Salut, Sant Carles i adjacents.

Carlet: de 08.30 a 11.30 hores a casa Pomes i Corral del Pansero. Manises: de 08.30 a 12.30 hores als carrers Santa Florentina, Cervantes, Cánovas del Castell i adjacents.

Torrent: de 08.30 a 12.30 hores als carrers Verge del Puig, del Marquesta, l’avinguda al Vedat i adjacents, així com de 15.00 a 18.00 hores als carrers Benisaet, Maestro Dessaborida, la plaça de la Torrentina i adjacents.

 

El dijous, 24 de gener, els talls de subministrament afectaran novament al barri de la Coma de Paterna, a més de Manises, Paterna, Tous i València.

La Coma (Paterna): de 08.30 a 12.00 hores al carrer Carcaixent i la plaça Massamagrell.

Manises: de 08.30 a 13.30 hores als carrers José Casanova, Francisco Valldecabres, Vaig moldre de la Llum i adjacents, i de 15.00 a 18.30 hores als carrers Francisco Valldecabres, Miguel Suria, Palafox i adjacents.

Paterna: de 08.30 a 15.30 hores al carrer El Puig, a més del dia 25 de gener, de 08.00 a 11.30 hores, als carrers Els Molins, Blas Vila, Bonaire i adjacents, i d’11.30 a 15.00 hores als carrers Santíssim Crist de la Fe i adjacents.

Tous: de 08.30 a 13.30 hores als carrers Major, Església, l’avinguda José Antonio i adjacents.

València: de 08.30 a 13.30 hores al carrer Julián Peña.

 

El divendres 25 de gener, última jornada dels talls previstos, la interrupció del subministrament afectarà Algemesí, La Canyada (Paterna), Oliva, Paterna i Torrent.

Algemesí: els talls seran el 25 de gener, de 08.30 a 12.30 hores als carrers Isabel la Catòlica, Cánovas del Castell, San Miguel i adjacents.

La Canyada (Paterna): de 08.30 a 12.30 hores als carrers 619, 606, 622 i adjacents.

Oliva: de 09.00 a 12.30 hores als carrers Roger de Lauria, Verge del Mar, Sant Jaume (platja) i adjacents.

Paterna: de 08.00 a 11.30 hores, als carrers Els Molins, Blas Vila, Bonaire i adjacents, i d’11.30 a 15.00 hores als carrers Santíssim Crist de la Fe i adjacents.

Torrent: de 08.30 a 13.00 hores als carrers Sant Jerònim, Verge de les Angoixes, Sant Gregori i adjacents.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.